Kirjoittaja Aihe: Sinkku Karkkikaupassa  (Luettu 18397 kertaa)

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #45 : 14.01.2019, 23:34 »
1. On perusystävällinen ihmisiä kohtaan, pyrkii hyvään. On inhimillinen, huumorintajuinen, mieleltään joustava, hyväntuulinen. Nauttii keskusteluista pintaa syvemmältä.

2. Saa energiaa dominoinnista. Innostuu, latautuu, on vakaa, luotettava ja kommunikoinniltaan taitava. Ei tee itsestään numeroa ellei ole sen paikka. Omistaa mokansa ja on turvallinen. 

3. Lukee minua ajoin enemmän kuin minä itse ja käyttää tietojaan harkiten ja kasvattaen.
 
4. Puhuu useammalla seksuaalisuuden kielellä, mielellään usein ja vaihtelevasti. On utelias löytöretkeilijä.

5. Antaa minun olla minä.

6. Kasvaa samaan suuntaan, ei yhdeksi.

7. Jakaa samoja elämän arvoja ja joitain samoja intohimoja.

8. On lapseton, ei halua lapsia, ei saa minua haluamaan lapsia. Mutta tykästyy (täysin siveellisesti) koiraani ja haluaa koiranpennun sen kaveriksi.

9. Tekee checklistin tarpeettomaksi, eli itsestäänselvästi savuton, suht terve, hyvä työ, ihania ystäviä, elämä hyvällä mallilla.

10. Ei varsinaisesti tarvitse minua, mutta osoittaa halunsa olla kanssani.

latexbun

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #46 : 15.01.2019, 01:54 »
Luultavasti olen vastannut samankaltaiseen aloitukseen joskus, tässä tulee päivitetty "lista". Eivät ole tärkeysjärjestyksessä.

- Hiukset. Mallilla ja värillä ei ole merkitystä.
- Ei halua naimisiin.
- Ymmärtää maailman menoa.
- Tykkää helliä eläimiä ja puhuu niille pehmoisia.
- On pimeä perverssi.
- Ei tyrkytä mielipiteitään, osaa keskustella.

Ja onhan minulla jo tuollaisia ystäviä/tuttavia/ihania ihmisiä. Pidän toki kiinni näistä. Mutta tuo on listani. :)

Pip

Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #47 : 15.01.2019, 02:08 »
Luultavasti olen vastannut samankaltaiseen aloitukseen joskus, tässä tulee päivitetty "lista". Eivät ole tärkeysjärjestyksessä.

- Hiukset. Mallilla ja värillä ei ole merkitystä.
- Ei halua naimisiin.
- Ymmärtää maailman menoa.
- Tykkää helliä eläimiä ja puhuu niille pehmoisia.
- On pimeä perverssi.
- Ei tyrkytä mielipiteitään, osaa keskustella.

Ja onhan minulla jo tuollaisia ystäviä/tuttavia/ihania ihmisiä. Pidän toki kiinni näistä. Mutta tuo on listani. :)
Voi, kun joku mun kohderyhmästäni etsis tuollaista, niin voisin nostaa käden pystyyn.

JohnnyF

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #48 : 15.01.2019, 15:38 »
-Keskustelutaitoinen, taipuu myös syvällisiin keskusteluihin

-Vähän vaikea, mutta kesytettävissä... Ei perus tavis

-intohimon haluinen myös arjessa

-Ei häpeä suudelmaa kaulalle kauppajonossa, on ylpeä meistä

-Tukeutuu, haluaa turvaa… elämän asioissa, eli luottaa ja kysyy myös mielipidettäni ja arvostaa sitä

-Haluaa hellyyttä, huomiota ja läheisyyttä siitä ahdistumatta

-Paskan huumoritajun omaava, seikkailuille avoin

Ja mitä petipuuhiin tulee... Alistuu ja antautuu, luottaa minuun täysin. Valmis kehittämään ja etsimään mielihaluja/tekoja.
Haluaa, että haluan hänet. Oma pikku pervo  ;)

Eli jos lista kiteytetään:
Paskan huumorintajun omaava kiltti pervo tyttö joka istuu sylissäni ja kysyy samalla mielipidettäni brexit äänestyksen tuloksesta kun istutaan autiolla saarella ja samalla tunkeudun hänen sisälleen pitäen kädet tiukassa otteessa ja jalat köytettynä eikä hän ahdistu asiasta  ;D ;D ;D ;D ;D

Ouroboros

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #49 : 15.01.2019, 18:41 »
Minun oma ois seuraavanlainen:

1. Osaa käsitellä tunteita, omia ja muiden. Osaa nimetä muitakin tunteita kuin vitutus ja hauska. Osaa puhua tunteista.
2. Ymmärtää että elämä on yksilölaji jota voi harrastaa yhdessä.
3. Liikkuu. Ihan sama miten liikkuu kunhan liikkuu.
4. Osaa laittaa ruokaa koska minä en osaa.
5. On minua fiksumpi ja on mielellään asunut muuallakin kuin iivantiiran ypykässä.
6. Ymmärtää ja hyväksyy sen etten halua tehdä lapsia.
7. On luontaisesti dominoiva. Ettei tarvitse riidellä vaan asia on kerralla selvä. Ymmärtää myös joustaa kun on sen aika.


Lainaan, sillä olen laiska hedonisti enkä jaksa vaivata aivojani juuri nyt. Silti tuntuu tärkeältä saada aikaan The Karkkikauppalista nyt justiinsa.

Neloskohtaan lisäyksenä; osaan tehdä ruokaa vähintään kohtuullisella tasolla, mutten tykkää ko. hommasta. Olisi ihanata jättää koko homma jonkun toisen harteille. Sama koskee perussiivousta. Karkkikaupasta valkkaisin siivoussubin - tai niin ovelan domin, että saa pakotettua minut tekemään homman mielelläni, ei aina rangaistuksena.

8. On täydellinen sekoitus urbaania maalaisjunttia. Osaa käyttäytyä teatterissa ja oopperassa, rakentaa talon ja ampua ynnä jatkokäsitellä hirven.

9. On ystävällinen paitsi oman, myös muiden lajien edustajille. Ruokkii lintuja, rapsuttaa koiraa. Hoksaa, ettei ihminen ole tän pallon ainoa laji.

10. On. Ihan. Saatanan. Pervo.

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #50 : 16.01.2019, 12:57 »
Haa en ole varsinainen karkkikauppasinkku, enkä halua määritellä kovinkaan tarkoin potentiaalisen kumppanin ominaisuuksia. Mun mielestä ihmiset liikaa tuijottavat sitä mitä itse ovat ja heijastavat myös potentiaalisiin kumppaneihin. Useimmat onneksi kykenevät kompromisseihinkin, mutta aina väliin vastaan tulee myös niitä jotka hakevat sitä 100% täydellistä kumppania. Toki kinkyn on helpompi olla suurin piirtein mieltymyskarttaansa vastaavan kinkyn kanssa ja onhan ihan kivaa että ainakin muutama yhteinen harrastuskin löytyy ja ylipäänsä ihminen miellyttää ulkoisesti ja sisäisesti. Mutta mä ainakin pidän myös siitä ettei kaikki ole ihan samaa mitä itsessä ja myös eriäviä mielipiteitäkin löytyy.

No yksi karkkikauppailumieltymys toki löytyy minultakin, mutta se käytännön syistä suomen oloissa on pidettävä taka-alalla. Mua nimittäin miellyttää erittäin paljon tummaihoiset ja latinonaiset. Ultimaattisin fantasia onkin että löytäisin jostakin kiven navalta ihanan ja rakastettavan tummaihoisen enempi D-suuntautuneen switch-tyttölöisen.

TheParoni

Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #51 : 16.01.2019, 18:27 »
Tässä vähän kieli poskessa:

* Minä subina, Valtiatar kumppanina:

- Hyvin hallitseva persoona, myös arjessa. Käskyttää sängyssä ja ruokakaupassa.
- Pitkä, 180+ ja fyysisesti sen verran vahva että tarvittaessa riepottaa minua.
- Fiksu ja tasavertainen keskustelija.
- Pukeutuu siististi ja naisellisesti, hallitsee minun pukeutumistani tai alastomuuttani.
- Nautiskelija - Haluaa aamupalan ja hemmotteluseksin sänkyyn.
- Lähettää minut usein naispuolisille ystävilleen leluksi.

* Minä Herrana talossa, orjatar kumppanina:

- Minua nuorempi, viehättävä, itsestään huolta pitävä ja sporttinen.
- Fiksu ja tasavertainen keskustelija.
- Pukeutuu naisellisesti ja ymmärtää miten pukeutua minua miellyttääkseen.
- Tottelee mukisematta mutta tarjoaa kehityshaasteita ja koulutusmahdollisuuksia.
- Aktiivinen sängyssä, himokas ja tietää mitä haluaa.

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1356
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #52 : 18.01.2019, 00:11 »
(pohdin, et oonko mitenkä sinkku, jos on yksi etäsuhe)

- Ainakin 40v ja siitä ylöspäin.
- Poly.
- Enempi vasemmalta, ei enää yhtään oikeistodiggaria.
- Päihteetön vähintään yhdessä vietetyn ajan.
- Feministi.
- Tiitti ois aika  :love:

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1666
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #53 : 25.01.2019, 11:37 »
Jos minäkin sitten...monella on tehtynä sellainen karkkikauppalista jonka voisin allekirjoittaa  :)

- On kiltti. Kuuntelee, keskustelee, kunnioittaa.
- Luotettava. Joka tilanteessa, aina ja kaikkialla. Sellainen jonka kylkeen on hyvä ja turvallista tarrautua väkijoukossa ja vuoteessa.
- Hauska ja huumorintajuinen. Ymmärtää minun huumorintajuani, nauraa kanssani ja välillä minullekin.
- Innostuu uusista asioista. Seinäkiipeilystä, retkeilystä, teatterista, mustikanpoiminnasta, ruuanlaitosta, Afrikan tähdestä.
- Pitää lupauksensa. Aina. Ei siis lupaa mitään turhaa tai jos jokin juttu ei onnistu kertoo sen.
- Rehellinen vereslihalle saakka jos on pakko.
- Käärii minut mieluummin pehmeään pörröiseen vilttiin kuin piikkilankaan. Kertoo selkeästi mitä haluaa. Paijaa ja pussaa, usein ja runsaasti. Hemmottelee joskus :love:
- On luotaisesti dominoiva ja haluaa monosuhteen.
- Tulee toimeen eläinten kanssa. Eikä pidä koiraani ongelmana.
- Johdonmukainen toimissaan.
- Kannustava. Rohkaisee uusien asioiden edessä.

Susu123

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #54 : 05.02.2019, 21:35 »
Kun muutkin niin minäkin  :)
Miehen pitää olla mies. Puhuu, pussaa ja kuuntelee.. On luotettava ja ehdottomasti huumorintajuinen.. Nauraminen pelastaa monta paskaa päivää... Tykkää lapsistani.. On minun ja minä olen hänen. Kokeilunhaluinen hieman kinky.. Tykkää helliä mutta tykkää myös ottaa rajusti. Pystyn turvautumaan häneen ja olla oma itseni kokonaan. On rento, on hiukset päässä 🙂 ja omat hampaat.. Liikkuu ja urheilee.. Ei juopottele jatkuvaan.. Antaa omaakin tilaa tarvittaessa. On positiivinen ja innostuu asioita. Ottaa huomioon ja kestää minua niinä ei niin hyvinäkin päivinä 🙈

mei_

  • Vieras
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #55 : 28.02.2019, 19:22 »
Hmm. On juttuja, jotka on aika ehdottomia, ja sitten tätä "ois kiva, jos" -osastoa, minkä kohdalla voi hyvin joustaa. Ehdottomia on oikeestaan viis:

1) haluaa lapsia lähivuosina, ei 10 vuoden päästä (biologia tulee itsellä vastaan siinä kohtaa)
2) on valmis jonkinlaiseen avoimeen suhteeseen (tai valmis ei tarvii olla mutta avoin ajatukselle)
3) on utelias ja kiinnostunut seksistä, haluaa kehittää seksielämää ja kokeilla eri juttuja. Tahtoo myös puhua seksistä ja seksuaalisuudesta. Paneutuu seksiin, pitää sitä oikeasti tärkeänä. Tähän samaan menee läheisyys - voisin halailla tuntikausia!
4) puhuu suomea äidinkielenä tai sujuvasti (voi siis toki olla kotoisin mistä vaan tai miltä vaan taustalta, tää on kielikysymys)
5) asuu Helsingissä eikä halua muuttaa täältä (paitsi ehkä eläkevuosiksi johonkin lämpimään :D )

Sitten muita, joista pystyn joustamaan:

6) tykkäis matkustelusta
7) tykkäis kissoista eikä olis allerginen niille, koska haaveilen niiden hankkimisesta jossain vaiheessa
8) haluis käydä seksibileissä mun kanssa joskus
9) ois semmonen söpö pikkuinen alistuva poikamainen tyyppi
10) ois kaupunki-ihminen, ei mikään eräjormailija
11) poliittiselta kannaltaan enemmän vasemmalla
12) feministi tai vastaavat arvot omaava (tästä tosin ois todella vaikea joustaa, menee melkein ehdottoman puolelle...)
13) ois kiinnostunut kulttuurista jossain muodossa, ei välttämättä samoista genreistä kuin mä - on kiva myös tutustua toisen kautta uusiin juttuihin! Ei niin, että tykätään just kaikista samoista elokuvista ja bändeistä.
14) luonteen suhteen tykkään hyvin monenlaisista. Tärkeää on empaattisuus ja huolehtivaisuus.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2019, 19:51 kirjoittanut mei_ »

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vs: Sinkku Karkkikaupassa
« Vastaus #56 : 28.02.2019, 20:17 »
Tällänen karkkikauppalista mulla:

- Osaa keskustella
- Avoin ja rehellinen, ei pelkää näyttää tunteitaan
- Ymmärtää sen, että en ole monogaminen. Valmis avoimeen/polyamoriseen suhteeseen.
- Ei halua lähivuosina muuttaa yhteen/mennä kihloihin/naimisiin.
- Hyväksyy sen, että minä en aio synnyttää yhtäkään lasta tähän maailmaan.
- Ei allerginen eläimille
- Tykkää olla kotona ja katsella Netflixiä, mutta tykkää myös käydä erilaisissa tapahtumissa ja bileissä.
- Ei rasistinen, suvaitsee erilaisia ihmisiä.
- Tahtoo tasa-arvoisen suhteen, jossa valtadynamiikka jää "makuuhuoneen" puolelle.
- Mieluusti alle 35-vuotias, mutta ikä ei ole kynnyskysymys.
- Hyväksyy mun menneisyyden.