Kirjoittaja Aihe: Musiikki ja Seksi (dokkari yle areena)  (Luettu 4908 kertaa)

amadare

  • Vieras
Musiikki ja Seksi (dokkari yle areena)
« : 06.10.2016, 22:00 »
Hyvää iltaa :)

Yle areenalla on ilmeisesti joku musiikki ja seksi dokkarisarja ja tämänpäiväisessä jaksossa niin teemana oli BDSM ja rockmusiikki. Jakson nimi "seksiä, tuskaa ja rokkia", sattuiko kukaan näkemään ja mitä mietteitä?

Sarjasta vinkkasi mulle mun vaniljahoito hiukan hämmentyneenä kun hänellä on vähän ongelmia ymmärtää tätä maailmaa enkä oikein tiedä mitä vaniljalle selittää :D Pitää katsoa koko jakso... en itse oo mikään kauhean suuri metallimusan fani mutta oon aina fanittanut metallityyliä, nahkaa ja niittejä.


jakso löytyy täältä http://areena.yle.fi/1-2377698?

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Musiikki ja Seksi (dokkari yle areena)
« Vastaus #1 : 06.10.2016, 22:19 »
Jakson nimi "seksiä, tuskaa ja rokkia", sattuiko kukaan näkemään ja mitä mietteitä?


Nähtävästi uusinta. Minulla on ollut tuo tallennettuna digiboxille...  :D  Onhan se ihan viihdyttävä jakso. Varsinkin jos tykkää musiikista ja historiasta. Sekä tyylien synnyistä. Ja tuossahan nuo yhdistyvät hyvän cocktailin tapaan.  ;)

MeMo

Vs: Musiikki ja Seksi (dokkari yle areena)
« Vastaus #2 : 06.10.2016, 22:26 »
Uusinta kyllä. Sinällään ok, mutta antaa aiheesta (bdsm/sm) just sen kuvan kun mikä valtaväestöllä on jo valmiiksi (eli vähän väärän). Toki voi olla jollekin positiivinenkin, mutta sit onkin jo ees vähän kallellaan, eli vino  8)

mary

Vs: Musiikki ja Seksi (dokkari yle areena)
« Vastaus #3 : 07.10.2016, 06:39 »
Tykkäsin, mutta antaa kyllä vähän stereotyyppisen kuvan, kuten MeMo sanoi. Mutta ei huono ollenkaan  ;D

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Musiikki ja Seksi (dokkari yle areena)
« Vastaus #4 : 07.10.2016, 07:58 »
Tästä muistaakseni baarissa keskusteltiin jo aiemmin kun tuo tuli ekan kerran, nyt vissiin sit uusintana...
Itse silloin vilkaisin mut ei pystyny kattoo kun oli niin järkyttävän ärsyttävä stereotyyppinen kuva mitä annettiin bdsm:stä siinä.

onez

Vs: Musiikki ja Seksi (dokkari yle areena)
« Vastaus #5 : 07.10.2016, 09:22 »
Oli ihan hyvä mun mielestä, katselin täs aamupuuroa syödessä. Vähän ehkä stereotyyppinen mutta ihan ok. Aranea Peelin mukanaolo oli kiva yllätys 8)

Kiitti vinkistä, täytyy katsella muutkin jaksot :)

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Musiikki ja Seksi (dokkari yle areena)
« Vastaus #6 : 07.10.2016, 20:56 »
Se vain tässä tuli mieleen, että jakson aiheenahan on ollut musiikki ja seksi. Ja musiikki on tunnetusti esitettävää viihdettä. Siispä kai se on myöskin luontevaa, että siinä käsiteltiin sellaista, mutkat suoriksi, ulkoista mielikuvaa BDSM:sta. ;)

ravenvonred

  • Vieras
Vs: Musiikki ja Seksi (dokkari yle areena)
« Vastaus #7 : 07.01.2018, 19:48 »
"Ohjelman katseluaika on päättynyt"  :(