Kirjoittaja Aihe: Voisinko esitellä sinun nikkisi koulutusmateriaalissani?  (Luettu 6649 kertaa)

MasterOpie

  • Vieras
Hei Sinä,
Pidän  aina välillä koulutuksia otsikon ”Kokemuksellisia näkökulmia kunkykulttuuriin” alla. Kyseinen luento (n. 2h) on pidetty mm. Väestöliitossa seksuaaliterapeutti opiskelijoille sekä useamman kerran Åbo Akademissa psykologian opiskelijoille. Viimeksi tämä koulutus pidettiin pari viikkoa sitten Pro-Tukipisteelle Turussa. Loppu vuoden aikana on ainakin kaksi lisäkoulutusta tiedossa.
Nyt olen hieman päivittämässä materiaalia ja tarvitsisin mahdollisesti juuri sinun apuasi. Luennon aluksi esittelen muutamia ”nikkejä” ja tähän osuuteen tarvitsisin täydennystä. Esittelen, Fetlifen tapaan, esimerkiksi itseni näin.
Karwanaama
  •    Dominoiva / sadisti
       Avioliitossa pikku-koon kanssa.
       Asema D/s-suhteessa
    •    Master and Owner of pikku-koo
    •    Dominant to xxx
       Seksuaalinen suuntautuminen: heterofleksiibeli
       Etsii: ystäviä, tapahtumia
Minulla on sopivasti esiteltäviä nikkejä D/s-kontekstin alla, mutta toivoisin pystyväni esittelemään myös muutaman nikin jolla on esim. jokin vahva fetissi tms. Jos olisit ystävällisesti valmis kertomaan itsestäsi ja voisin ottaa sinut mukaan materiaalini, niin olisitko ystävällinen ja ottaisit minuun yhteyttä.

Yst. Terv.
Karwis (karwanaama@gmail.com)

Knknti

  • Vieras
Mikä oikeastaan näiden "nikkien" tarkoitus luennossa on?
Onko tarkoitus vain näyttää muutamia erilaisia esimerkkejä alan harrastajista, vai onko tässä mukana jokin sitoumus vastailla esimerkiksi opiskelijoiden mahdollisiin myöhempiin kysymyksiin aiheesta?

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Luentojen tarkoituksena on opettaa että minkälaista on oikeaoppinen BDSM tuleville seksuaaliterapeuteille ja psykologeille. Nikkien tarkoituksena on esitellä eri lokeroita, joissa ihmiset BDSM:äänsä pelaavat.

Näin otaksun.

IKRM

MasterOpie

  • Vieras
IKRM otaksui täysin oikein.

Tarkoitus on siis vaan esitellä erilaisia kinkyjä, koska selvästi kohdeyleisöllä ei ole ollut ollenkaan ajatusta siitä kuinka erilaisia me kaikki olemme. Tämä ei sis velvoita mihinkään, eikä sinuun oteta jälkikäteen yhteyttä tms. Kaikki esittely tehdään nikin takana tai jopa ilman nikkiä jos niin haluat.

Yst. terv.
Karwis

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Itse voisin myös osallistua, sillä keskusteleminen ja pohtiminen asioista virkistää omia ajatuksia. Olen itse jo miettinyt täältä pois kirjoittamasta lähtemistä, siirtymällä fetlifen ryhmiin jotka on itseäni lähellä.

olivia-orjatar

  • Vieras
Voit käyttää mun profiilissa olevia tietoja

Sindex

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 750
  • Galleria
Olen käytettävissä

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Itsekin käytettävissä, FetLife-profiili samalla nickillä.

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Saano tähän osallistua, vaikka ei osaa tai edes halua lokeroida itseään kovin tarkasti?

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
No jos voin olla hyödyksi ja tuosta esittelystä jotain irti saa, niin mikä ettei. En ole kovin extrovertti seksin suhteen joten mitään omaa materiaalia ei esim. Fetlifessä ole. Toisaalta kielitaitovaikeudet eivät hirveästi ainakaan edistä ulkomaisissa foorumeissa keskustelemista.

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
voit

satula

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • siis otanko mä sen nyt suuhun?
  • Galleria
Saa käyttää

Pinku

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 539
  • Babygirl
  • Galleria
Mie kanssa. Fetlifessä on laajemmin, nimimerkki on pink_u

IceCherry

  • Vieras
Saa, mut kovin tynkä. Fetlifessa vähän laajemmin, mutta nikin saa kysymällä.

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 620
  • Galleria
Olen niin iloinen, että on kaltaisiasi rohkeita ihmisiä jotka tekevät noin. Kiitos.

Minust ei liene apua, sillä olen tylsä D/s.