Kirjoittaja Aihe: Lähetettyjen viestien määrä tunnissa  (Luettu 4617 kertaa)

Sarasaralla

  • Vieras
Lähetettyjen viestien määrä tunnissa
« : 18.10.2016, 16:59 »
Moikka!
Onko totta että voin lähettää vain 10 viestiä tunnissa?
Tälläinen ilmoitus ainakin tuli. Miksi näin.. jututhan jäivät ihan kesken  :o :(

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Lähetettyjen viestien määrä tunnissa
« Vastaus #1 : 18.10.2016, 18:14 »
Moikka!
Onko totta että voin lähettää vain 10 viestiä tunnissa?
Tälläinen ilmoitus ainakin tuli. Miksi näin.. jututhan jäivät ihan kesken  :o :(

Hei hei moi moi. Kyllä vain, foorumin spämmirajoitin -- usko pois, saatat vielä joskus kiittää sitä. ;) Jatkot chatissa, etusivun shoutboxissa tai sitten on vain rohkeasti annettava s-postiosoitteensa, jos jutunjuurta heti kovasti jonkun kanssa löytyy. :)

Antoisaa etsintää ja tervetuloa foorumille.

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Lähetettyjen viestien määrä tunnissa
« Vastaus #2 : 05.02.2019, 14:48 »
Palaan vanhaan ketjuun, kun tämä tuli tänään ajankohtaiseksi.

Lähetän siis miitti-infoja useammalle kuin kymmenelle hengelle ja unohdin tämän rajoitteen kokonaan.
Ensin lähetin viestin kymmelle hengelle, check. Seuraavana lähetin yhdeksälle, ja tämän viestin lähettämisen jälkeen sain ilmoituksen "olet ylittänyt 10-viestin rajan plaaplaaplaa". Kysymys kuuluu, että varastoituuko tämä lähetetty sisältö johonkin ja lähtee itsestään tunnin päästä eteenpäin, vai hoidanko itse viesitin lähetyksen uusimisen? Tällä hetkellä lähetettyjen postilaatikossa näkyy kyllä molemmat viestit, olen hämmentynyt.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Lähetettyjen viestien määrä tunnissa
« Vastaus #3 : 05.02.2019, 17:54 »
Palaan vanhaan ketjuun, kun tämä tuli tänään ajankohtaiseksi.

Lähetän siis miitti-infoja useammalle kuin kymmenelle hengelle ja unohdin tämän rajoitteen kokonaan.
Ensin lähetin viestin kymmelle hengelle, check. Seuraavana lähetin yhdeksälle, ja tämän viestin lähettämisen jälkeen sain ilmoituksen "olet ylittänyt 10-viestin rajan plaaplaaplaa". Kysymys kuuluu, että varastoituuko tämä lähetetty sisältö johonkin ja lähtee itsestään tunnin päästä eteenpäin, vai hoidanko itse viesitin lähetyksen uusimisen? Tällä hetkellä lähetettyjen postilaatikossa näkyy kyllä molemmat viestit, olen hämmentynyt.

Ei varastoidu, vaan sinun tulee itse lähettää viesti uusiksi. Tämä on juuri tuon spämmieston vuoksi näin.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Lähetettyjen viestien määrä tunnissa
« Vastaus #4 : 05.02.2019, 17:58 »
Voiko yv lähettää ryhmälle?

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Lähetettyjen viestien määrä tunnissa
« Vastaus #5 : 05.02.2019, 20:14 »
Voiko yv lähettää ryhmälle?

Mitään lähetysryhmää ei voi muodostaa, mutta viestin pystyy kerralla lähettää kymmenelle käyttäjälle. Määrän rajoittaa tuo spämmiesto, 10viestiä tunnissa.