Kirjoittaja Aihe: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K  (Luettu 3970 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Töttöröö, simsala-vitun-pimsa ja kaikkea semmoista kekkalointia! Arvakkaa mitä?

Joo, oot ihan oikeessa, mulla ei oo housuja jalassa. Ei nyt, enkä välttämättä lupaa että torjantainakaan. Silloin nimittäin pyörähtää käyntiin jo ainakin toinen, jos ei jo useammas Tampereen Kaksio-miitti, kavereiden kesken ihan vaan haistakaapaskakaikkiootteihanmulkkuja. Eiku. No se kuitenkin.

Tapahtumapaikkana toimiva ravintola 2H+K sijaitsee Tampereen keskustassa koordinaateissa 61,4967622 pohjoista leveyttä sekä 23,7704963 itäistä pituutta, ravintola Napolin välittömässä läheisyydessä. Punainen ja vihreä kyltti opastavat oikeille oville, joista vihreän takaa löytyy baarimiittinäkin tunnettu aarreaitta. Ovesta kulkemisen jälkeen tulee tehdä n. 20 asteen kaarros oikealle, minkä jälkeen saavutettuun kulkusuuntaan jatkamalla voi aloittaa tähtäyksen kohti ovimaista holvimuodostelmaa. Mikäli kulkuaukkoa ei seinässä näy, olet todennäköisesti kääntynyt liian jyrkästi. Koita siis paikallistaa tämä mm. kirjahyllyn sisältävä käytävä, jonka läpi kulkemalla löydät hilpeän joukkiomme. Me olemme ne, jotka eivät katso jääkiekkoa, mutta pitävät senkin edestä omaa keskusteluaan yllä takavasemmassa pöydässä.

Kaksiosta saa tuttuun tapaan rahaa vastaan virvokkeita ja ravintoa, mihin termi ravintola ovelasti viittaakin. Ostopakkoa tai pääsymaksua ei ole, riittää kun saavut paikalle ja istuudut seuraan. Ensimmäiset lienevät Kaksiossa jo ennen kuutta, eikä kahdeksaltakaan ole liian myöhäistä. Tervetulleita ovat kaikki tutut, muut balettiasut, tuntemattomat, tunteettomat ja tuntumattomat. Muut kans.

Nähdään torstaina Kaksiossa!

Haamuraja

  • Vieras
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #1 : 04.12.2016, 20:55 »
Olen paikalla pian viiden jälkeen.
Numerosarja ei ole, koska jos vaihtoehdot ovat miitti tai tuntikausien piiskaus, hän valitsee aina selkäsaunan. Se on kuulemma vähemmän tuskallista kuin laadukkaiden miittijuttujen kuuntelu.

Uusille miittiläisille tiedoksi, että jos takapöydässä istuu vain hassun oloinen täti-ihmisehkö, sopivaksi avauslauseeksi käy ihan mainiosti "Kuulutko niihin pervoihin?" Tämä on koettu ja olen tosi otettu siitä, että näytän siis ilmeisesti pervolta.
Hieman häveellisemmät voivat käyttää kysymystä "Kuulutko miittiväkeen?"
Tosin jos olette niin häveellisiä, pian tekin valitsette mieluummin selkäsaunan kuin miittijuttujemme kuuntelun.


Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #2 : 05.12.2016, 00:31 »
Onks mun pakko? Pitääkö kaluston tulla? Kai se on? Voisin kyl tulla siel on mukava penkki ja viimeksi sai rapsutuksiakin..

MURU

Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #3 : 06.12.2016, 22:03 »
 :) muru paikalla....

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #4 : 08.12.2016, 07:34 »
Jumanskukkeli! Spektaakkelihan on taas tänään!

Haamuraja

  • Vieras
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #5 : 08.12.2016, 14:31 »
Olisi edes spegutaakkeli, niin voisin yrittää vaikuttaa innostuneelta.

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #6 : 08.12.2016, 16:50 »
Olisi edes spegutaakkeli, niin voisin yrittää vaikuttaa innostuneelta.

Äläs ny... Tykkäät kuitenki.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #7 : 08.12.2016, 17:25 »
Parempi tykätä, mulla on nimittäin housut. Ja nälkä.

Haamuraja

  • Vieras
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #8 : 08.12.2016, 21:51 »
Parempi tykätä, mulla on nimittäin housut. Ja nälkä.

Kämppis: "Pitikö paikkansa, että Hihattomalla oli nälkä, mutta housut?"
Minä: "Joo, oli sillä nälkä, mutta en mä tullut katsoneeksi, oliko sillä housuja."
Kämppis: "..."
Minä: "Seuraavaksi yritän sanoa tuon uudestaan tavalla, joka ei kuulosta perverssiltä...."

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #9 : 08.12.2016, 22:05 »
Parempi tykätä, mulla on nimittäin housut. Ja nälkä.

Kämppis: "Pitikö paikkansa, että Hihattomalla oli nälkä, mutta housut?"
Minä: "Joo, oli sillä nälkä, mutta en mä tullut katsoneeksi, oliko sillä housuja."
Kämppis: "..."
Minä: "Seuraavaksi yritän sanoa tuon uudestaan tavalla, joka ei kuulosta perverssiltä...."
Öö, miten nälkä ja housut on toisensa poissulkevia?

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #10 : 08.12.2016, 22:10 »
Nälkä sullon housuissas

Haamuraja

  • Vieras
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #11 : 08.12.2016, 22:22 »
Hihattoman kiltti on ilmeisesti niin kuuluisa, että satunnaiset fooruminlukijatkin hämmästelevät potentiaalista housullisuutta.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #12 : 08.12.2016, 23:10 »
Hihattoman kiltti on ilmeisesti niin kuuluisa, että satunnaiset fooruminlukijatkin hämmästelevät potentiaalista housullisuutta.
Joskus kiltti( )setäkin laittaa housut jalkaan ja kulkee kylillä kuin kuka tahansa kansalainen. Varo vain, saatat tietämättäsi kävellä kanssani samalla kadulla!

Haamuraja

  • Vieras
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #13 : 08.12.2016, 23:27 »
Jos päädymme kävelemään samalla kadulla, etköhän sinä ole se, jolla on syy suurempaan varovaisuuteen. Minä kun en koskaan yritä olla kuin kuka tahansa kansalainen tai piilota pervouttani.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen baarimiitti to 8.12. klo 18- @ 2H+K
« Vastaus #14 : 09.12.2016, 06:26 »
Jos päädymme kävelemään samalla kadulla, etköhän sinä ole se, jolla on syy suurempaan varovaisuuteen. Minä kun en koskaan yritä olla kuin kuka tahansa kansalainen tai piilota pervouttani.
Siksihän olet niin lutuinen ja vaaraton. Pahimpia on ne, joista ei heti päällepäin arvaa, kun koskaan ei tiedä milloin on lähellä ja mitä jos se tarttuu tai jos alan sen seurauksena piikittää kannabista? Entä eikö kukaan ajattele lapsia? Pahoitan kohta mieleni!