Kirjoittaja Aihe: Virtuaali gagitys  (Luettu 10641 kertaa)

HPerWs

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #15 : 17.10.2011, 19:34 »
Ihan pikkuisen täältä työn lomasta.

Ei modet mitenkään "ammu" selkään omia "ei kavereitaan". Mitä tahansa tehdäänkin, niin kyllä se on enemmistön tai yksimielinen päätös. Hetken mielijohteesta ei bannia anneta.

Kai tämän verran uskallan raottaa salaisuutta... (kielikuva tuokin)
Jostain ihmeellisestä syystä, en vilkuillut taakseni tai ajatellut hankkivani virtuaalista luotiliiviä, edes ennen tätä Gloorin kirjoitusta, keksiikö kukaan miksi?

Glori

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #16 : 17.10.2011, 19:46 »
Voi itku, mikä kaikkia vaivaa?

Joka aiheesta ja sanasta keksitään jotain mistä vääntää. Yritin vain sanoa ettemme halua ketään silmätikuksi tai mitään sellaiseen viittaavaakaan. Jos jostain tulee sanomista, esimerkkinä vaikka se hiirikuva, niin siitäkin keskusteltiin ennen kuin mitään tehtiin/päätettiin.

Voisivatko hyvät foorumin käyttäjät uskoa, että olemme oikeasti hyvällä tarkoituksella liikkellä. Ketään ei selkään puukoteta, vakoilla, suosita jne. mistä tässä nyt on viime viikkojen aikana saanut lukea. En oikeasti ymmärrä tätä syytösten tulvaa. Todella ikävää jos foorumin käyttäjät kokevat näin.

Nyt pännii.

Huom! Ttämä oli oma vuodatukseni.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #17 : 17.10.2011, 20:12 »
Tykkää-nappulan viereen Gagi-nappula. Siinä on suora sähkö hiljentämään tarkoitetun henkilön koneen näppäimistölle. Gagia painava kokee euforisen tunteen joka lähentelee sessiossa koettua flowuppia. Sähköiskun saaja taas ei uskalla kirjoittaa vähään aikaan mitään kun se sattuu sormiin.
Argh, saako painaa itselleen Gaginappulaa.  :hangs:

HPerWs

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #18 : 17.10.2011, 20:19 »
^Vihdoin joku tajusi narun alkuperäisen idean, eikä vain nillitä omaa pahaa oloaan. Pointsit Whipille

Queena

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #19 : 17.10.2011, 22:09 »

Jos kyse on minusta, sen voi sanoa suoraankin. En ihan ymmärrä tälläistä rivien välistä herjaamista. No, voit toki laittaa vaikka äänestyksen pystyyn siitä että pitääkö täällä jonkun tai joidenkin suut tukkia jos sinulle tulee siitä jotenkin hyvä olo.

Mites olisi jos käyttäisit itse omaa hyvää ideaasi, ja laittaisit äänestyksen siitä haluaisiko foorumilaiset tukkia sinun suusi, hetkeksi. Voisit osoittaa että osaat myös nauraa itsellesi, se saattaisi tehdä hyvää ja minäkin saisin nenilleni, kun asiasta olisi virallinen vaalitulos. Voisimme molemmat sitoutua kunnioittamaan äänestystulosta. Edesmenneen Valtioneuvos Virolaisen sanoin, pulinat pois, kansa on puhunut.

Ugh, olen puhunut.

Ei minulla ole mitään tarvetta todistaa tai osoittaa kenellekkään että osaan nauraa itselleni. Eikä myöskään ole tarvetta nähdä että saat nenillesi. Oletko itse varma että keskustelufoorumi on sinulle oikea paikka ajanviettoon, jos keskustelu tai keskustelijat sinua ärsyttävät? On muitakin foorumeita, tuntematonmaa on esimerkiksi useimmiten suht. hiljainen paikka, oletko miettinyt että jos vaikka viettäisit aikaasi siellä. Minäkään en ole siellä aktiivisesti ärsyttämässä.
Oletko jo hakenut Modeksi, veikkaan että siinä vaiheessa kun saat seriffin tähden rintaasi, minä saan luodin selkääni. Ja huumorintajuttomielle selvennykseksi, oli kysymys vertauskuvasta. Kun alat jo kertomaan mikä paikka on minulle oikea ajanviettopaikka. Vai rakkaudestako se hevonen potkii, mutten en ole valitettavasti etsimässä itselleni virtuaaliDommea, joka kertoisi minulle mitä saan ja ensaa tehdä.

P.S. Miksi et muuten voinut tulla elämääni,silloin kun yritin epätoivoisesti saada 30 viestiä täyteen, että saan isomman privaviestilaatikon :love:

En ole hakemassa modeksi. En myöskään ole virtuaalidomme, enkä potki sinua rakkaudesta.
Ehdotus ajanviettopaikan vaihdosta perustui puhtaasi siihen että tunnut olevan kovin ärsyyntynyt siitä, että täällä kirjoitetaan asioista ja mielipiteistä, ja toivoisit että kirjoitettaisiin vähemmän. Kuitenkin viimeisen perusteella tämä olikin vain huumoria ja provoa. Se huumoriosuus meni minulta vaan täysin ohi, myönnän kyllä mielelläni että minulla on joskus huumorintajuton ote asioihin, joissa en näe mitään hauskaa.

HPerWs

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #20 : 17.10.2011, 22:20 »
Yllättävän moni ei myöskään näe sun vaahtoamisessa monissa ketjuissa mitään hauskaa, mutta he osaavat pitää suunsa kiinni toisin kuin minä. Myönnän että olen vittuillut sulle hymyssäsuin tämänpäivän, syyni moiseen on ollut se että useampi ihminen on sanonut sen minkä sun tämänpäivän avautuminen on todistanut. Todellakin haluaisin tukkia sinuin suusi edes viikoksi. Tuliko tämä nyt tarpeeksi suoraan ja henkilökohtaisesti.

Vaikkakaan minulla ei ole mitään sinua vastaan, mutta se johtuu siitä että olen jo pitkään jättänyt lukematta sinun kirjoitukset :love:. Joten sinun ohjeistus minulle jonnekin muualle siirtymisestä on vain musiikkia korvilleni.


Queena

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #21 : 17.10.2011, 22:26 »
Yllättävän moni ei myöskään näe sun vaahtoamisessa monissa ketjuissa mitään hauskaa, mutta he osaavat pitää suunsa kiinni toisin kuin minä. Myönnän että olen vittuillut sulle hymyssäsuin tämänpäivän, syyni moiseen on ollut se että useampi ihminen on sanonut sen minkä sun tämänpäivän avautuminen on todistanut. Todellakin haluaisin tukkia sinuin suusi edes viikoksi. Tuliko tämä nyt tarpeeksi suoraan ja henkilökohtaisesti.

Vaikkakaan minulla ei ole mitään sinua vastaan, mutta se johtuu siitä että olen jo pitkään jättänyt lukematta sinun kirjoitukset :love:. Joten sinun ohjeistus minulle jonnekin muualle siirtymisestä on vain musiikkia korvilleni.

Sitten vaan sitä pyyntöä vaan ylläpidolle, voitte laittaa sen vaikka porukalla menemään, kun tuntuu olevan useita minusta ärsyyntyneitä :)
Toteutus on ihan mahdollinen.
Kiitos palautteesta myös. Onhan se mukavaa huomata että joku on lukenut mun "vaahtoamista" ja että se on herättänyt edes jotakin tunteita jossakin tahossa.

submit

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #22 : 17.10.2011, 22:33 »
No niin, eikähän tämä riitä, HPerWs. Huumorin viiittaan naamioitu (tai yritys siihen) palaute ei mielestäni onnistunut.

Voihan olla, että moni on viihtynyt ja nauranut kanssasi, mutta ylläpito ei halua, että foorumia käytetään hauskanpitoon yksittäisten jäsenten kustannuksella. Kuten jo edellä ainakin pari mainitsi, ylläpitoon voi aina ottaa yhteyttä, jos huomaa tai kokee jotain omasta mielestään ikävää foorumilla.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #23 : 17.10.2011, 22:35 »
Jos ärtyy noin pahasti jostain nettifoorumikirjoituksista, on kai aika hankkia elämä   ;)

HPerWs

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #24 : 17.10.2011, 22:54 »
Näin kymppiuutiset innoittamana, loppukevennyksenä: http://www.youtube.com/watch?v=2c6eOxrACKY

Ja seriffin selän takaa ammuttu kommentti sai suupieleni taikaisin hymyyn, ehdin jo hetken katumaan syntejäni esivallan edessä.

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #25 : 18.10.2011, 07:19 »
joo, tosiaan jos liian kärkkäiden/suulaiden naisihmisten (HUOM miehet saa kyllä tehdä niin) sanomiset häiritsee, niin nythän on se ignore-lista ihan profiilin asetuksissa... käytä sitä jos koet asian häiritseväksi.

Mielestäni olen kyllä käyttäytynyt suhteellisen asiallisesti olosuhteet huomioonottaen. (ts. pistänyt pahasti takaisin jos mut on mainittu edes suurinpiirtein -asianomaiset kyllä tietää kenestä oli puhe... mutta muuten ollut ihan asiallinen). Ketään ei ole nimitelty minun osaltani miksikään...koska mun ei TARVITSE -ja jos miesraukoilla tämä ottaa niin pattiin, niin norea kehiin ennen sitä nimittelyä. KIITOS.

Queena

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #26 : 18.10.2011, 15:42 »
joo, tosiaan jos liian kärkkäiden/suulaiden naisihmisten (HUOM miehet saa kyllä tehdä niin) sanomiset häiritsee, niin nythän on se ignore-lista ihan profiilin asetuksissa... käytä sitä jos koet asian häiritseväksi.

Mielestäni olen kyllä käyttäytynyt suhteellisen asiallisesti olosuhteet huomioonottaen. (ts. pistänyt pahasti takaisin jos mut on mainittu edes suurinpiirtein -asianomaiset kyllä tietää kenestä oli puhe... mutta muuten ollut ihan asiallinen). Ketään ei ole nimitelty minun osaltani miksikään...koska mun ei TARVITSE -ja jos miesraukoilla tämä ottaa niin pattiin, niin norea kehiin ennen sitä nimittelyä. KIITOS.

Erittäin hyvä pointti tuo estolista! En edes ollut tietoinen ennen tätä, koska en ole kokenut tarvetta sille. Käyttäkää sitä niin saatte omasta mielestänne epämiellyttävät ja ärsyttävät henkilöt hiljennettyä, eikä mikään estolistalla olevan henkilön kirjoittama pitäisi tämän jälkeen näkyä, jos sen vielä määrittelee keskustelualueen asetuksista kuntoon.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #27 : 18.10.2011, 16:29 »
Tykkää-nappulan viereen Gagi-nappula. Siinä on suora sähkö hiljentämään tarkoitetun henkilön koneen näppäimistölle. Gagia painava kokee euforisen tunteen joka lähentelee sessiossa koettua flowuppia. Sähköiskun saaja taas ei uskalla kirjoittaa vähään aikaan mitään kun se sattuu sormiin.
Argh, saako painaa itselleen Gaginappulaa.  :hangs:
riittäisiköhän 230volttia  >:D