Kirjoittaja Aihe: Virtuaali gagitys  (Luettu 10642 kertaa)

HPerWs

  • Vieras
Virtuaali gagitys
« : 17.10.2011, 16:48 »
Tullut tässä parin viikon aikana mietittyä, että joidenkin kirjoittajien suu olisi "mukava" tukkia edes hetkeksi. Ihmisten bannaaminen ei ole koskaan hyväksi, kuin ääritilanteissa, mutta joidenkin kirjoittelijoiden suu voitaisi otsikon mukaisesti hiljentää. Mahdollisesti päiväksi, kahdeksi tai jopa viikoksi.

Toivon aiheeseen liittyvää keskustelua ja jopa voisimme ehdottaa aina viikoittain, jopa päivittäin, jos tarvetta ilmenee.

Sana on vapaa, jopa allekirjoittanuttakin koskien.

Queena

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #1 : 17.10.2011, 17:08 »
Tämä on keskustelufoorumi, eikö ole? Kenen suun sinä tukkisit ja miksi?
Itse karsisin pois asiattomuudet ja henkilökohtaisuuksiin menevät herjat, en juuri muuta.
Eihän sinun ole pakko lukea mitään mitä et halua.

perapervo

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #2 : 17.10.2011, 17:15 »
Komppaan Queenaa, sananvapaus pitää sallia kaikille!
Herjat ja asiattomuudet voi karsia

HPerWs

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #3 : 17.10.2011, 17:16 »
Tämä on keskustelufoorumi, eikö ole? Kenen suun sinä tukkisit ja miksi?

Oletan, korjatkaa jos olen väärässä se olisi virkistävää >:D, kysymyksen olevan suunnattu minulle. Huumorintajuttomat ihmiset jotka eivät osaa hahmottaa kokonaisuutta, sillä mikään vitsi erotettuna kokonaisuudesta ei naurata. Vastasin nyt keiden, en kenen sillä kyseisiä tapauksia on valitettavasti useampia.

Queena

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #4 : 17.10.2011, 17:26 »
Tämä on keskustelufoorumi, eikö ole? Kenen suun sinä tukkisit ja miksi?

Oletan, korjatkaa jos olen väärässä se olisi virkistävää >:D, kysymyksen olevan suunnattu minulle. Huumorintajuttomat ihmiset jotka eivät osaa hahmottaa kokonaisuutta, sillä mikään vitsi erotettuna kokonaisuudesta ei naurata. Vastasin nyt keiden, en kenen sillä kyseisiä tapauksia on valitettavasti useampia.

Kysymys oli sinulle. Jos esität virtuaaligägiä laitettavaksi jollekkin tai joillekkin, luulisi että esität suoraan nickit. Virtuaaligägi on foorumilla käsittääkseni täysin mahdollinen.

HPerWs

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #5 : 17.10.2011, 17:37 »
Minulla on tänään rautalanka loppu. Mutta moneen itse esittämäänsä kysymykseen löytää vastauksen peilistä tai kyseisenä päivänä/viikona kirjoittamistaan viesteistä.

swan

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #6 : 17.10.2011, 17:38 »
Hehe, joskus on ollut hetkiä, että toivonut ihan suuntukkimista omalla kohdalla..ja miksei jonkun toisenkin nikin suun.

Minusta on kuitenkin lähinnä ylläpidollinen homma se, että joillekin vinkataan, että oisko aika rauhottua vähän. Tietty on olemassa kai jokin kollektiivinen paine ja painostuskin, mutta siinä voidaan mennä ehkä metsään ja pahasti, jos joku/jotkut kokee, että tämä yhteisö täällä on heitä vastaan.

Oma "sosiaalinen"elämä, jos työtä ei lasketa, on aika pitkälti verkossa ja, dadaa, kinkykanavilla, joten siksi ylimenoja taitaa välillä tulla.

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #7 : 17.10.2011, 17:57 »
Eiköhän modet osaa hommansa, ettei sun tarvitse siitä nillittää, ja tosiaan, estolista on mainio keksintö.

Queena

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #8 : 17.10.2011, 18:16 »
Minulla on tänään rautalanka loppu. Mutta moneen itse esittämäänsä kysymykseen löytää vastauksen peilistä tai kyseisenä päivänä/viikona kirjoittamistaan viesteistä.

Jos kyse on minusta, sen voi sanoa suoraankin. En ihan ymmärrä tälläistä rivien välistä herjaamista. No, voit toki laittaa vaikka äänestyksen pystyyn siitä että pitääkö täällä jonkun tai joidenkin suut tukkia jos sinulle tulee siitä jotenkin hyvä olo.

Olen kyllä panden kanssa siitä samaa mieltä että täällä on ylläpito joka tekee päätökset tarpeen tullen. Ole hyvä ja ehdota näiden liikaa kirjoittavien henkilöiden nimimerkkejä suoraan heille, äläkä täällä asiasta avaudu.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #9 : 17.10.2011, 18:25 »
Monty Python - Argument Clinic:

http://www.youtube.com/watch?v=teMlv3ripSM

Mr.Inathu

Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #10 : 17.10.2011, 18:30 »
Jotkut kirjoittavat paljon, jotkut vähemmän. Kirjoittaisivatko vähemmän kirjoittavat enemmän, jos paljon kirjoittavien en annettaisi kirjoittaa niin paljoa? Tuskinpa...

Annetaan modejen hoitaa epäasiallisuudet ja aina niistä voi vinkata, jos tuntee tulleensa kaltoin kohdelluksi.
Muuten sanoisin, että antaa keskustelun virrata...

Ja jokainen sitten menkööt itseensä mietiskelemään, että mitkä kaikki omat kommentit olikaan tarkoitettu rakentaviksi ja mitkä taas eivät...  ???

-Mr.Inathu

HPerWs

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #11 : 17.10.2011, 18:59 »

Jos kyse on minusta, sen voi sanoa suoraankin. En ihan ymmärrä tälläistä rivien välistä herjaamista. No, voit toki laittaa vaikka äänestyksen pystyyn siitä että pitääkö täällä jonkun tai joidenkin suut tukkia jos sinulle tulee siitä jotenkin hyvä olo.

Mites olisi jos käyttäisit itse omaa hyvää ideaasi, ja laittaisit äänestyksen siitä haluaisiko foorumilaiset tukkia sinun suusi, hetkeksi. Voisit osoittaa että osaat myös nauraa itsellesi, se saattaisi tehdä hyvää ja minäkin saisin nenilleni, kun asiasta olisi virallinen vaalitulos. Voisimme molemmat sitoutua kunnioittamaan äänestystulosta. Edesmenneen Valtioneuvos Virolaisen sanoin, pulinat pois, kansa on puhunut.

Ugh, olen puhunut.

Queena

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #12 : 17.10.2011, 19:09 »

Jos kyse on minusta, sen voi sanoa suoraankin. En ihan ymmärrä tälläistä rivien välistä herjaamista. No, voit toki laittaa vaikka äänestyksen pystyyn siitä että pitääkö täällä jonkun tai joidenkin suut tukkia jos sinulle tulee siitä jotenkin hyvä olo.

Mites olisi jos käyttäisit itse omaa hyvää ideaasi, ja laittaisit äänestyksen siitä haluaisiko foorumilaiset tukkia sinun suusi, hetkeksi. Voisit osoittaa että osaat myös nauraa itsellesi, se saattaisi tehdä hyvää ja minäkin saisin nenilleni, kun asiasta olisi virallinen vaalitulos. Voisimme molemmat sitoutua kunnioittamaan äänestystulosta. Edesmenneen Valtioneuvos Virolaisen sanoin, pulinat pois, kansa on puhunut.

Ugh, olen puhunut.

Ei minulla ole mitään tarvetta todistaa tai osoittaa kenellekkään että osaan nauraa itselleni. Eikä myöskään ole tarvetta nähdä että saat nenillesi. Oletko itse varma että keskustelufoorumi on sinulle oikea paikka ajanviettoon, jos keskustelu tai keskustelijat sinua ärsyttävät? On muitakin foorumeita, tuntematonmaa on esimerkiksi useimmiten suht. hiljainen paikka, oletko miettinyt että jos vaikka viettäisit aikaasi siellä. Minäkään en ole siellä aktiivisesti ärsyttämässä.

HPerWs

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #13 : 17.10.2011, 19:17 »

Jos kyse on minusta, sen voi sanoa suoraankin. En ihan ymmärrä tälläistä rivien välistä herjaamista. No, voit toki laittaa vaikka äänestyksen pystyyn siitä että pitääkö täällä jonkun tai joidenkin suut tukkia jos sinulle tulee siitä jotenkin hyvä olo.

Mites olisi jos käyttäisit itse omaa hyvää ideaasi, ja laittaisit äänestyksen siitä haluaisiko foorumilaiset tukkia sinun suusi, hetkeksi. Voisit osoittaa että osaat myös nauraa itsellesi, se saattaisi tehdä hyvää ja minäkin saisin nenilleni, kun asiasta olisi virallinen vaalitulos. Voisimme molemmat sitoutua kunnioittamaan äänestystulosta. Edesmenneen Valtioneuvos Virolaisen sanoin, pulinat pois, kansa on puhunut.

Ugh, olen puhunut.

Ei minulla ole mitään tarvetta todistaa tai osoittaa kenellekkään että osaan nauraa itselleni. Eikä myöskään ole tarvetta nähdä että saat nenillesi. Oletko itse varma että keskustelufoorumi on sinulle oikea paikka ajanviettoon, jos keskustelu tai keskustelijat sinua ärsyttävät? On muitakin foorumeita, tuntematonmaa on esimerkiksi useimmiten suht. hiljainen paikka, oletko miettinyt että jos vaikka viettäisit aikaasi siellä. Minäkään en ole siellä aktiivisesti ärsyttämässä.
Oletko jo hakenut Modeksi, veikkaan että siinä vaiheessa kun saat seriffin tähden rintaasi, minä saan luodin selkääni. Ja huumorintajuttomielle selvennykseksi, oli kysymys vertauskuvasta. Kun alat jo kertomaan mikä paikka on minulle oikea ajanviettopaikka. Vai rakkaudestako se hevonen potkii, mutten en ole valitettavasti etsimässä itselleni virtuaaliDommea, joka kertoisi minulle mitä saan ja ensaa tehdä.

P.S. Miksi et muuten voinut tulla elämääni,silloin kun yritin epätoivoisesti saada 30 viestiä täyteen, että saan isomman privaviestilaatikon :love:

Glori

  • Vieras
Vs: Virtuaali gagitys
« Vastaus #14 : 17.10.2011, 19:26 »
Ihan pikkuisen täältä työn lomasta.

Ei modet mitenkään "ammu" selkään omia "ei kavereitaan". Mitä tahansa tehdäänkin, niin kyllä se on enemmistön tai yksimielinen päätös. Hetken mielijohteesta ei bannia anneta.

Kai tämän verran uskallan raottaa salaisuutta... (kielikuva tuokin)