Kirjoittaja Aihe: Tampereen viikottainen baarimiittin TORSTAINA 15.12 klo 18 @ 2H+K  (Luettu 16881 kertaa)

jenna

  • Vieras
jahas jos sitä raahautuisi paikalle pitkästä aikaa kuuntelemaan uusia vitsejä ja jttuja

Haamuraja

  • Vieras
jahas jos sitä raahautuisi paikalle pitkästä aikaa kuuntelemaan uusia vitsejä ja jttuja

UUSIA vitsejä? Kaikkea ihmeen hienostelua meiltä odotetaankin. Hyvin ovat samat vanhat vitsit toimineet. Jo silloin kun puusuksilla hiihdettiin, eikä moterni kehitys ollut vielä keksinyt alamäkiä, sitä puskettiin latua eteenpäin ja kerrottiin aina samat vitsit. Perintönä ne on annettu isoisältä isälle ja isältä minulle, ja mihinkään uudenaikaisiin humputusvitseihin en vaihda. Nih.

hiitamus

  • Vieras
Mä taisin luvata jo ostaa bändin ekan levyn (koska norjalaisuus ja nopeasti soittaminen on lähellä sydäntäni) (nyt mäkin kierrätän vitsejä, mitä täällä tapahtuu), mutta lupaan Haamis ostaa koko sun kirjallisen tuotannon, kun saat vaan kirjaks asti jotain. Kiitos.

MURU

 :'( murulta jää väliin iski romuska....

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Hyvä istua täällä lievässä paniikissa, kun ei tiedä ketään kasvoilta ;___;  hihaton auta minuu

jenna

  • Vieras
Olikose vielä perä pöytä  8)

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Kiitos ihmiset. Meikäläinen jatkaa halvempaan paikkaan juhlimaan uutta työpaikkaa ^^"

Pip

Vaikka kuutisen tuntia tuli taas matkustettua, niin kotimatkalla ajattelin poiketa miitissa, koska ihmisviha ei vielä ollut saavuttanut huippuaan. Olikin oikein mukava löytää vanha tuttu, joka on löytänyt piireihin. Tervetuloa vaan mun puolestani näin julkisestikin.  ;D

Ridik

Olikin oikein mukava löytää vanha tuttu, joka on löytänyt piireihin. Tervetuloa vaan mun puolestani näin julkisestikin.  ;D

Enempi tai vähempi täällä on oltu aina  >:D
Kukaan ei näe mutta kun mitään ei kuulu niin kaikki huomaavat :D

420-260-869

Useat eiliseen miittiin osallistuneet varmasti muistavatkin tilanteen, jossa eräs osallistuja joutui kiipeämään kahden miehen yli päästäkseen istumaan. Minä olin toinen niistä kahdesta, ja haluan pyytää tapahtunutta anteeksi sekä häneltä, että myös teiltä kaikilta muiltakin. Tuollainen käytös ei kuulu normaalisti kuulu tapoihini. Koska en tiedä tämän kyseisen henkilön nimeä enkä nimimerkkiä, joudun vain toivomaan että hän lukee tämän.
Pyydän anteeksi huonoa käytöstäni tilanteessa.

Haamuraja

  • Vieras
Pyydän anteeksi huonoa käytöstäni tilanteessa.

Olet suloinen.

Kuules nyt, vikaa oli minussakin. Olen perheemme arvojärjestyksessä yläpuolellasi, joten minun olisi pitänyt käyttää auktoriteettiani siinä vaiheessa, kun menit lukkoon. Olin vain henkisesti siinä vaiheessa jo liian väsynyt  siitä, että olin koko illan yrittänyt ottaa porukan hiljaisimpiin kontaktia ja tyrkkiä heillekin mahdollisuuksia sanoa edes jotain. Siihen urakkaan ei kuulemma jatkossakaan ole tulossa apuja, joten ilmeisesti yritämme muodostaa tästä jonkinlaisen elitistimiitin, josta seinäruusut savustetaan armotta pihalle.

Mutta joka tapauksessa... Olet hyvä mies, 420-260-869. Olet myös kohteliain tuntemani mies, joten kantelin sinusta dommellesi, koska minusta kuulosti karmealta kuulla jonkun miitissä kutsuvan sinua huonotapaiseksi.

420-260-869

Kiitos Haamuraja. Toivon vain että anteeksi pyyntöni tavoittaa kaikki...

Haamuraja

  • Vieras
No, jos tässä aletaan anteeksi pyytelemään, niin koska tiedän, ketkä tätä miittiketjua seuraavat, minulla on osalle heistä seuraavaa sanottavaa:

Kourallinen vielä minuakin arempia ihmisiä on tullut miitissä ja yksityisviesteissä pyytämään, että sanoisin jotain heidän puolestaan. Ilmeisesti olen kanien kuningatar, joten vein kommenttinne suden luolaan ja olen puhunut sekä Hihattomalle että Alicelle. Valitettavasti ehdotukseni miitin hiljaisimpien ihmisten aseman parantamisesta tyrmättiin, enkä voi yksinäni tehdä enempää. Pienempien puolta pitäisi aina pitää, mutta minulla ei piisaa karisma enempään. Pyydän sitä anteeksi kaikilta niiltä ihmisiltä, jotka kirjoittivat tai sanoivat minulle jotain tämän suoran lainauksen kaltaista:

"Eilinen sai minut ihan tosissaan miettimään että haluanko... enää käydä niissä [miiteissä]. Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin miitin aikana juttelen yhden tai kahden ihmisen kanssa muutaman sanan ja loput ajasta istun hiljaa kuunnellen muiden juttuja. En nyt sanoisi että aikani käy varsinaisesti pitkäksi siellä mutta..."

miumaumukkaa

  • Vieras
Pähkin ja pohdin pistäisinkö oman lusikkani soppaan, ja koska en ole varsinaisesti kovin älykkäänä tituleerattu niin avot.
Tykkään kovasti käydä miiteissä, ja parhaiten viihdyn kun saan puhua hieman syrjässä muutaman mukavan tai erilaisen ihmisen kanssa ja vaihtaa ajatuksia. Tykkään myös kuunnella kun toiset höpöttävät omiaan. En ole itse kovin hääppöinen käyttäytyjä, joskus tulee ylilyöntejä ihan vain siksi etten tunne toisia hyvin/ tai ollenkaan, mutta pahantahtoista minusta ei saa erkkikään. Jos loukkaan jotakuta, toivon aina että asiasta minulle sanotaan jotta voin pyytää anteeksi. Miitin tila on hieman haasteellinen isommalle porukalle ja tuo ongelmia kaikkien äänien kuulua. Se noin yleisesti miittailemisesta. Numerosarjalle kaunis kiitos anteeksipyynnöstä, välitän asianomaiselle jos ei kyseinen neitokainen ketjua tule lukeneeksi. Yritin itse saada vapaille paikoille syrjässä istuneen, mahdollistaen näin paremman mahdollisuuden osallistua yleiseen keskusteluun, ja koin tilanteen hyvinkin epäkohteliaana. Tämä oli siis vain oma näkökantani asiaan, ei tuon kyseisen neidon, ja kenenkään puolesta en mielipiteitä ilmaise. Voi olla, että olin ainoa joka piti tilannetta epämiellyttävänä, mutta hei, mielipiteitä riittää. Ja lopuksi vielä anteeksipyyntö kaikille kaikesta mahdollisesta. Miittailen tai en jatkossa, myös hyvät joulunodotukset!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Olin vain henkisesti siinä vaiheessa jo liian väsynyt  siitä, että olin koko illan yrittänyt ottaa porukan hiljaisimpiin kontaktia ja tyrkkiä heillekin mahdollisuuksia sanoa edes jotain. Siihen urakkaan ei kuulemma jatkossakaan ole tulossa apuja, joten ilmeisesti yritämme muodostaa tästä jonkinlaisen elitistimiitin, josta seinäruusut savustetaan armotta pihalle.

En tiedä, miten onnistuit tuollaista viestistäni tulkitsemaan, mutta kerronpa nyt julkisestikin mitä tästä olen mieltä:

Järjestän miittejä pienellä panostuksella, vailla yhdistysten tukea tai ohjausta, pyrkimättä mihinkään tiettyyn tyyliin tai formaattiin. En yritä enkä halua miellyttää kaikkia. Näiden kahden asian myötä järjestämäni miitit muodostuvat tasan sellaisiksi kuin muodostuvat, ja kuten kaikessa muussakin elämässä, toiset ovat äänessä enemmän kuin toiset.

Sain ehdotuksen, että minä ja kaksi muuta nimettyä ihmistä emme istuisi lähekkäin, mutta kun minä piru vie haluan jutella heidän kanssaan. Heidän tapaamisensa on yksi minun syistäni osallistua miitteihin ja järjestää niitä.   

Kaksion takanurkka on sen verran iso, että siellä on tilaa useammallekin keskustelulle. Kaikkien ei ole pakko istua samassa pöydässä, eikä yksi juttunurkka sulje pois toisia. Saatan itsekin istua keskivälillä pöytää seuraamassa ylimalkaisesti 2-3 erillistä keskustelua ja sitten siirtyä toisiin asemiin, koska välillä on hyvä hengähtääkin.

Lisäksi tunnen jo Oulun ajoilta miittaajia, jotka kerta toisensa jälkeen saapuvat paikalle, eivät puhu juuri mitään ja silti nauttivat olostaan. Haluan kunnioittaa myös tätä tapaa osallistua, enkä sen vuoksi ole erityisen innokas kiskomaan hiljaisempia ihmisiä keskusteluun mukaan. Eräskin heistä kertoi minulle tätä ketjua luettuaan, kuinka istui puoli vuotta kuuntelemassa, tutustui sitä kautta vähitellen ihmisiin ja on löytänyt itselleen mukavan kaveripiirin.

On valitettavaa, etteivät nämä(kään) miitit sovi kaikille, mutta onneksi tapaamisia mahtuu maailmaan ja Tampereellakin on Rsykkeen viralliset tiistait. Ja jos kumpikaan näistä ei tunnu omalta, voi aina kokeilla järjestää uusia ja erilaisia miittejä, erilaisin lähtökohdin. Ei se ole keneltäkään pois, jos miittejä on enemmän.