Kirjoittaja Aihe: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!  (Luettu 4460 kertaa)

submissive

Hyvät kanssani kulkijat, on tullut taas aika miitata Porin Beer Hunter's : sissa, keskellä toria, (osoitteessa Antinkatu 11, 28100 Pori) 19.12. klo 18.00, totuttuun tapaan :)
Totanoinii, tiedän, se ol joulun alusviikko, mutta tavataan nyt viä kerran tämä vuode puolel, sillä seuraavan miitin ajankohta onkin sitten vasta vuoden 2017 puolella, joten nyt kaikki kannelle ja katolle kykenevät, let's mennään.
Samalla, kun tapaamme toisemme, voimme yhtä hyvin moikata olutpanimomme 'palvelusväkeä' ;)

Minä olen se tikkaria imeskelevä punaposki, jolla hymy herkässä, ja joka aitiopaikalta (jos se vapaana) tutkailee sisälle saapuvia :P

Teretulemast iha koko kööri!

Warguess

Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #1 : 14.12.2016, 16:47 »
Jokkopa olen maisemissa, niin ilmaannun paikalle. Toivottavasti vahvistuksen kanssa  >:D

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 409
  • Spanko
  • Galleria
Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #2 : 14.12.2016, 17:15 »
Onkohan seuraavan miitti 2.1. Vai 9.1.? Siihen voisi kuitenkin ehkä olla mahdollisuus osallistua.
Nyt on työpäivänä joten en pääse.

Ginner

Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #3 : 14.12.2016, 17:27 »
Saavun isieni maille keskitalven juhlallisuuksien viettoon näillä näkymin siten, että maanantaina voisi hyvinkin olla tilaisuus paeta joulusiivousta kanssakinkyyn seuraan. Mikäli ehdin paikalle, minut tunnistaa mukahauskoista mansevitseistä, ilmiselvistä truumasterelkeistä sekä alkavasta jumalkompleksista. Maanantaiseen siis.

submissive

Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #4 : 14.12.2016, 18:04 »
Ihanaa, että olette niin aktiivisia ja menossa mukana, hienoa hienoa  :))

Eppkp, kahden viikon välein, eli seuraavaksi 2.1.2017 :)

subire

Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #5 : 14.12.2016, 18:36 »
Tietysti mukana  ;D

abbatus

Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #6 : 15.12.2016, 02:12 »
Voisihan sitä taas ilmaantua paikalle jos ei muuta pakottavaa menoa satu tulemaan :))

submissive

Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #7 : 15.12.2016, 05:32 »
Subire nyt ei jätä välistä, se on jo huomattu (onneksi ja kiitos)  8)

Abba, mitä muuta muka voisi edes olla.. paitsi, jos nukut miitin ohi?!  ;D

submissive

Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #8 : 16.12.2016, 15:43 »
Nostetaas tätä hieman, jotten huku kaikkien muiden alle ;)

ripareiska

  • Vieras
Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #9 : 16.12.2016, 18:05 »
Olen ollut jonkun aikaa poissa näiltä sivuilta. Onko näitä miittejä ollut Porissa jo aikaisemminkin. Itse asun jonkun matkan päässä Porista, mutta voisin poiketa paikalla, jos kerkiän. Mukavaa, että joku järjestää täällä satakunnassakin tapaamisia.

Draugo

Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #10 : 16.12.2016, 18:08 »
Katsotaan josko tulisin paikalle muutamaksi tunniksi, eipä tästä nyt tietysti hirveän kauaa Poriin aja.

Warguess

Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #11 : 16.12.2016, 20:48 »
Olen ollut jonkun aikaa poissa näiltä sivuilta. Onko näitä miittejä ollut Porissa jo aikaisemminkin. Itse asun jonkun matkan päässä Porista, mutta voisin poiketa paikalla, jos kerkiän. Mukavaa, että joku järjestää täällä satakunnassakin tapaamisia.

Näitä Huntersin miittejä on ollut vasta pari kertaa, mutta kiitos submissivelle näiden alulle laittamisesta.
Vielä ehtii mukaan hyvin, kun vaan tulee ennakkoluulottomasti ja rohkeasti paikalle.
Se j suositeltavaa, jopa pakollista

submissive

Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #12 : 16.12.2016, 20:51 »
Olen ollut jonkun aikaa poissa näiltä sivuilta. Onko näitä miittejä ollut Porissa jo aikaisemminkin. Itse asun jonkun matkan päässä Porista, mutta voisin poiketa paikalla, jos kerkiän. Mukavaa, että joku järjestää täällä satakunnassakin tapaamisia.

Näitä Huntersin miittejä on ollut vasta pari kertaa, mutta kiitos submissivelle näiden alulle laittamisesta.
Vielä ehtii mukaan hyvin, kun vaan tulee ennakkoluulottomasti ja rohkeasti paikalle.
Se j suositeltavaa, jopa pakollista

Pakko antaa kunnia TEGAMi : lle, hän sen ensimmäisen alulle laittoi ja siitä sitten kannusti mua jatkamaan, ja minähän jatkan.
Juuu, tulukaa paikalle, ottakaa vaikka kaveritkin mukaan! Maanantaina nähhään ihan joka iikka :)

abbatus

Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #13 : 16.12.2016, 21:50 »
Abba, mitä muuta muka voisi edes olla.. paitsi, jos nukut miitin ohi?!  ;D

Nimenomaan ;D Yövuoro näyttää kutsuvan su-ma yöksi. Saapi nähdä miten selviytyy heräämään ::)

submissive

Vs: Satakunta + lähiöt, Beer Hunter's kutsuu 19.12!
« Vastaus #14 : 16.12.2016, 22:16 »

[/quote]

Nimenomaan ;D Yövuoro näyttää kutsuvan su-ma yöksi. Saapi nähdä miten selviytyy heräämään ::)
[/quote]

Koita koita, miitti kuitenkin vasta illalla, klo 18.00 :P