Kirjoittaja Aihe: Baarimiitti Tampereen 2H+K:ssa keskiviikkona 21.12. klo 18-  (Luettu 2490 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
No nyt kuulkaas!

Taas pidetään miitti, joka herättää suuria tunteita, kirvoittaa kielenkantoja ja rytkyttää tyriä! Vuorossa on siis jälleen kerran vapaamuotoinen, tasavertaisten ihmisten kohtaaminen, jossa sessioroolit nostetaan narikkaan ja istutaan pöytien ääreen kuin mikä tahansa porukka. Kukaan ei määrää kenenkään olemisesta, puheenvuoroja ei jaeta miltään suunnalta, eikä ole pakko sanoa mitään jos ei halua. Ihan sen mukaan suuta auki, miten itse haluaa.

Paikkanahan on tuttu-puttu Kaksio osoitteessa Aleksanterinkatu 33, vihreästä ovesta sisään ja baaritiskin ohi peräpöytään. Kokoonnutaan tällä kertaa keskiviikkona, koska torstaina mesta menee aiemmin kiinni juhannuksen tai jonkun semmoisen takia. Paikan päältä saa ruokaa ja juomaa, huonoja vitsejä lentää ilmassa niin että otsonikerros paukkuu, eikä tykittelyltäkään säästytä. Tule siis katsastamaan, mikä saa ihmiset viikko toisensa jälkeen kokoontumaan nurkkapöytäämme!

Riippuen monesta asiasta tämä voi olla vuoden viimeinen miitti, mutta ei hätää, viimeistään ensi vuonna jatketaan taas!

Draugo

Saavun paikalle ellei elämä tarjoa yllätyksenä mielenkiintoisempaa tekemistä.

Mindgamer

Saavun paikalle ellei elämä tarjoa yllätyksenä mielenkiintoisempaa tekemistä.
Näillä premisseillä vaikuttaa jopa todennäköiseltä, että Draugoa ei miitissä nähdä. Voi nimittäin tarjoutua yllättävä tilaisuus tarkkailla maalin kuivumista.

Itsehän olen tuttuun tapaan paikalla nauttimassa miitin lämminhenkisestä tunnelmasta. Lupaan korkeimman omakätisesti aloittaa vähintään yhden tutustumiskierroksen. Voi toki olla, että tapahtuu jotain yllättävää, joka estää lupaukseni lunastamisen. Siinä tapauksessa läsnäoloni voi sujuvasti korvata lukemalla ääneen facebookin paskimmat puujalkavitsit -ryhmän viestejä.

Haamuraja

  • Vieras
Edellisen viikon miittiketjua seuranneet sen jo tietävätkin, mutta sanotaan nyt täällä tiedoksi muillekin: Odotettu mutapainimatsi minun ja Hihattoman välillä on peruttu, joten joudumme tyytymään samoihin puujalkavitseihin kuin muillakin viikoilla. Siis aivan kaikilla muillakin viikoilla. Toivottavasti joku on keksinyt niihin edes yhden uuden sanavariaation. Toivon myös, että jokainen huolehtii omalta osaltaan, että miitissä vallitsee joulurauha. Peace man. *heiluttaa hippilippuja*

Draugo

Nana nana nana nana nana nana nana nana PEACE MAN!

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Saavun paikalle ellei elämä tarjoa yllätyksenä mielenkiintoisempaa tekemistä.
Siinä tapauksessa läsnäoloni voi sujuvasti korvata lukemalla ääneen facebookin paskimmat puujalkavitsit -ryhmän viestejä.

Älä paljasta mun salaista asetta saatana

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Saavun paikalle söpöissä tamineissa

bOZZY

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 48
  • Kärsimys kirkastaa mielen
  • Galleria
Olen tulossa n. klo 19 aikoihin

Haamuraja

  • Vieras
Mikä tämä tämmöinen miitti on, jossa kaikilla näyttää olevan hauskaa? Tampereella on selvästi tilausta masokistimiitille, jossa pidettäisiin huolta siitä, että kaikilla osanottajilla on varmasti kurjaa.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Viattomuuden perikuva kiittää ja kuittaa. Mukavaa oli ja tuli tutustuttua nyt paremmin. Kiitos muru(selle) random höpötyksistä ♡♡