Kirjoittaja Aihe: Turussa kiinnostuneita miittailemaan luontoilun ja/tai kulttuurin merkeissä?  (Luettu 27001 kertaa)

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
HUOMENNA klo 19:00 K-Mikaelin edessä

Mukana siis:
Senshi
Morgul
Fenrir Heart
RedCatherine
Tetris
Juha K
thome

sekä ehkät:
Tulitukka
Cherry79
kinkku

Tässäpä oikein hyvä porukka :D. Laittakaahan siis hyvät kengät jalkaan ja suosittelen pitkälahkeisia housuja, jos pelkää punkkien tarttuvat matkaan heinikossa. Osa poluista alkaa nimittäin olla jo melkoisen ryteikön peitossa.

Nähdään!  :love:

Senshi

  • Vieras
HUOMENNA klo 19:00 K-Mikaelin edessä

Mukana siis:
Senshi
Morgul
Fenrir Heart
RedCatherine
Tetris
Juha K
thome

sekä ehkät:
Tulitukka
Cherry79
kinkku

Tässäpä oikein hyvä porukka :D. Laittakaahan siis hyvät kengät jalkaan ja suosittelen pitkälahkeisia housuja, jos pelkää punkkien tarttuvat matkaan heinikossa. Osa poluista alkaa nimittäin olla jo melkoisen ryteikön peitossa.

Nähdään!  :love:

Korjataan: Minun tilalleni Tigrita :)  Mielelläni tulisin mukaan, mutta vain toinen pääsee. Tulen sitten seuraavalle kierrokselle mukaan!

kinkku

  • Vieras
Ja nyt varmistui mun pääseminen ^-^ nähdään illalla!

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Kävelykierroksella oli varsin mukavaa. Kiitos vielä kaikille osallistujille! Kävelyn tiimellyksessä nousi esille idea seuraavasta kohteesta. Se voisi olla FLOWPARK.

Ehdotan siis seuraavaa:

Keskiviikko 11.7. FLOWPARK
Tapaaminen flowparkin portilla klo: 17:00 (Flowpark on auki klo 20:00 saakka). Paikalle löytää bussilla, sekä minun kyydissäni pääsee muutama, joka ei ole koiran karvoille ja sotkuiselle autolle allerginen.

Liput 25€/hlö, iltalippu olisi 18€, mutta tämä hinta on voimassa aikavälille: 18:30-20:00 ja aika tuntuu hieman lyhyeltä varustehoitoinen ja alkuinfoineen.
Lisäksi tulee hanskat 3,50€, mikäli ei ole omia. Suosittelen hanskojen käyttöä, mutta kyseiseen hommaan sopii oikein hyvin esim. puutarhahanskat, ratsastushanskat tms. työhanskat.

Lisätietoja:
http://www.flowpark.fi/turku/puistoon/hinnasto/

Mitä mieltä ideasta ja ajankohdasta? Lähteekö joku mukaan?

kinkku

  • Vieras
Kiitos vielä ihanalle matkanjohtajallemme  :love: jalat kipeänä mutta kivaa oli!

Ja ehdottomasti mukana flowparkissa ^-^ aika ja päivä sopivat ainakin mulle, kolme tuntia kuluu siellä tosi nopeasti mutta ehtii siinä jo jotain tehdäkin.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Hei iso kiitos ja hali Selinalle retkestä!  :love: :)

Mulla on niitä yhteiskuvia porukasta
Jos joku haluaa, huutaa yyveellä hep.

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Oli joo mukava lenkki, pari tuntia tuollaista vaihtelevassa maastossa tarpomista kävi ihan liikunnastakin. Flowparkiin menemistä joku ehdotteli, tämä työn alle.

thome

  • Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 19
  • Galleria
Isot kiitokset myös minulta sekä matkanjohtajalle että seuralle, oli mukavaa seuraa ja löytyi tosi hienoja kuvauspaikkoja.

Flowparkin jätän minä väliin, kun korkeat paikat ei oikein ole mun juttu ja comic reliefinä toimimisesta ei oikein halua maksaakaan. :)

Tetris

  • Vieras
Kiitos Selinalle ja kävelyseuralle! Hauska ja erilainen ilta, näitä toki lisää. Erityismaininta uskomattoman vaihteleville paikoille ja maisemille + porukalle jonka kanssa sopi hullutellakin. :D

Jatko-osallistuminen kiinnostaa, mutta Flow Park on mulle korkeita paikkoja kammoovana ehkä huono valinta.

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Voihan sitä mennä ihan kävelemäänkin jatkossa. Mites laser- tai paintballräiskintä? Turussa on Huvilupa ja Megazone ainakin.

Cherry79

  • Vieras
Kävely on ilmaista ja sen vuoksi tosi hyvä. Plus, et tulee käveltyä eri paikoissa kuin yleensä. Mut huvilupa ja megazone kuulostavat tosi jännittäviltä.:) Kyllä vois kokeilla.

Senshi

  • Vieras
Elämä on välillä kiireistä, mutta koitanpa ehtiä itsekin jossain käymään ja jotain menoja täällä ehdottelemaan  :)

Onko kukaan menossa tai kiinnostunut menemään Turkuun Merivoimien alusesittelyihin sunnuntaina 8.7 klo 1500-2000?
https://merivoimat.fi/tapahtumat/2018-07-08/merivoimat-100-vuotta-vuosipaiva

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Sunnuntai on vähän hankala, kaipa tuolla tulee pojan kanssa pistäydyttyä.

LehA

Onko kukaan menossa tai kiinnostunut menemään Turkuun Merivoimien alusesittelyihin sunnuntaina 8.7 klo 1500-2000?
https://merivoimat.fi/tapahtumat/2018-07-08/merivoimat-100-vuotta-vuosipaiva

Aurajoella  :( Eikös Pansioon pääse lainkaan tutustumaan ??? Edellisen kerran lähdin sieltä sotilaspassi kourassa -87...

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Elämä on välillä kiireistä, mutta koitanpa ehtiä itsekin jossain käymään ja jotain menoja täällä ehdottelemaan  :)

Onko kukaan menossa tai kiinnostunut menemään Turkuun Merivoimien alusesittelyihin sunnuntaina 8.7 klo 1500-2000?
https://merivoimat.fi/tapahtumat/2018-07-08/merivoimat-100-vuotta-vuosipaiva

Ei ole nuo tämän päivän armeija-hommelit ihan mun juttu. Mutta ensi viikolla Turun Linnalla on keskiaikaiset turnajaiset! <3 Heppoja, heppoja, heppoja ja ritareita, sekä heppoja!