Kirjoittaja Aihe: Turussa kiinnostuneita miittailemaan luontoilun ja/tai kulttuurin merkeissä?  (Luettu 26984 kertaa)

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 571
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Jos joku haluaa vielä liittyä mukaan splätteri-retkelle, niin 27.7. asti voi ilmoittautua. Alla on vähän infoa, joten ilmoitathan mulle haalarikokosi.

Huviluvalta tuli siis vahvistusviesti ja infoa varauksesta. Kopioin sen suoraan tähän:

"Teille on varattu värikuulapelit Huviluvan ulkoareenalle tiistaina 31.7. kello 19:00-20:00, yksi tunti. Ulkopeliareenan osoite on Raadelmaantie 76, Piikkiö.
Hinta 25€/pelaaja sis. 250 värikuulaa. Maksu suoritetaan paikan päällä käteisellä, kortilla tai liikuntaseteleillä (SMARTUM, Edenred, TYKY-seteli).

Minkä kokoiset maastopuvut varaamme mukaan ryhmällenne? (Toivomme ilmoitusta viimeistään 27.7.)

Vahvistamme vielä veloitettavan pelaajamäärän, jolle varaamme pelivarusteet, peliviikkoa edeltävänä perjantaina 27.7.

Kiitos varauksestanne ja tervetuloa!"

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 571
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Hei perjantaihin asti aikaa ilmoittautua, mikäli mielii räiskimään toisia värikuulilla ;). 6 hlö tällä hetkellä lähdössä, mutta vielä olis kiva saada muutama lisää.

Cherry79

  • Vieras
Riittääkö kuusi ihmistä? En ole koskaan ollut, niin en tiedä. Eli peruuntuuko jos ei tule lisää porukkaa?

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 571
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Riittääkö kuusi ihmistä? En ole koskaan ollut, niin en tiedä. Eli peruuntuuko jos ei tule lisää porukkaa?


Tulee pienet joukkueet, mutta kyllä se riittää. Minimi on 4hlö.

thome

  • Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 19
  • Galleria
Mä taisin olla tuossa 6 henkilössä jo mukana, kun Selinan kanssa aiheesta eilen juteltiin, mutta olen siis tulossa mukaan myös.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 571
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Ylihuomenna eli tiistaina sitten tavataan! Koska peliaika on 19-20, niin tavataan mieluusti viimeistään klo 18:45. Itse varmaan saavun vielä vähän ennen.
Osoitehan oli:  Raadelmaantie 76, Piikkiö

Nähdään!

thome

  • Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 19
  • Galleria
Voi ei, mulle olisi tunkemassa kuvauspalaveria juuri samaan aikaan, pääseekö joku mun tilalle?

Cherry79

  • Vieras
Pitääkö ottaa jotain erikoista mukaan? Saako sieltä suojavarusteet?

Tetris

  • Vieras
Mun ja RedCatherinen on peruttava tämänilainen peli pakottavista syistä, jota selvitin jo Selinalle. Ollaan pahoillamme!
Jos jotain täytyy peruuntumisen takia maksaa, maksetaan kyllä.

Cherry79

  • Vieras
Hmm, kolme peruuttajaa. Eli ei voi mennä enää kun ei ole tarpeeksi osallistujia?

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 571
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Hmm, kolme peruuttajaa. Eli ei voi mennä enää kun ei ole tarpeeksi osallistujia?

Jeps. Tämä peruuntui sitten. Soitin sinne ja ainakaan vielä ei tullut laskua, vaikka peruutusehdoissa näin luki.

Cherry79

  • Vieras
Miten olisi, koitetaanko jotain luontoretkeä kyhätä. Lähtiskö porukkaa...ideoita?

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Miten olisi, koitetaanko jotain luontoretkeä kyhätä. Lähtiskö porukkaa...ideoita?

Jooo.

Miten ois Virnamäki?


Neliapila

  • Vieras
Seurailenpa tätä jos vaikka pääsisin mukaan luontoretkeilemään

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria