Baarin kannatusmaksut
Suurin osa tämänkin foorumin käyttäjistä taitavat olla 30-40-vuotiaita, jotka ovat joskus elämässään sitoutuneet. Se sitoutuminen on sitten mahdollisesti päättynyt avioeroon. Se saa ihmisen varovaiseksi.
Sama juttu niinkun minkä tahansa tuotteen markkinoinnissa, pitää olla alekorin jämäosaston sijaan se tuote jonka kaikki haluavat. Nekin jotka eivät vielä tiedä sitä haluavansa.
Dominoivia miehiä on scenessä aika vähän,kun taas subinaisia on paljon. ... Sen sijaan että syyttäisi miehiä siitä kun he eivät halua sitoutua, kannattaisi miettiä miksi he eivät halua sitoutua juuri sinun kanssasi. Miten erottua subinaislaumasta, miten tehdä itsestään houkuttelevampi.
Ei ole ollut ongelmia löytää pysyvää seuraa. Ennemminkin päinvastoin ollut vaikeeta löytää lyhytaikaista hetken huvitus- seuraa, aina jotenkin päätynyt seurustelemaan, tai mies on jo ensitapaamisella ilmoittanut haluavansa sitten monosuhteen, kun itse olen etsinyt vaan pano/sessioseuraa.Sen ajan mitä olen scenessä ollut (5-6 vuotta) olen ollut sinkkuna aika lyhyitä aikoja. Miehet joiden kanssa olen seurustellut, ovat olleet dominoivia aina truu masterista makuuhuone hamsteriin. Miehissä ei ole ollut mitään vikaa, jos joku ei ole halunnut seurustella mun kanssa, syy on ollut mussa itsessäni.Dominoivia miehiä on scenessä aika vähän,kun taas subinaisia on paljon. Samoilla markkinoilla on niin nuoret kun vanhatkin, joten kilpailua varmasti on. Sen sijaan että syyttäisi miehiä siitä kun he eivät halua sitoutua, kannattaisi miettiä miksi he eivät halua sitoutua juuri sinun kanssasi. Miten erottua subinaislaumasta, miten tehdä itsestään houkuttelevampi. Mikä pelästyttää miehet pois. Sama juttu niinkun minkä tahansa tuotteen markkinoinnissa, pitää olla alekorin jämäosaston sijaan se tuote jonka kaikki haluavat. Nekin jotka eivät vielä tiedä sitä haluavansa. No, karkea yleistys, oikeasti se sopiva mies löytyy vaan tarpeeksi monia treffaamalla .
Kannattaa myös miettiä minkälaisen kumppanin mies on valmis viemään tapaamaan vanhempiaan ja sukuaan. Että jos on netissä kuvia itsestä römpsä levällään raidat persauksissa spermat naamalla, niin mahtaako mies haluta viedä sellaista näytille rakkaimmilleen ja läheisimmilleen, vai valitseeko toisesta laarista siihen tarkoitukseen sopivampaa.