Kirjoittaja Aihe: Miten sinä näet saman sukupuolen edustajan? Mikä heissä kiinostaa?  (Luettu 23287 kertaa)

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 323
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Rakastan naisia, kaiken näköisiä, ikäisiä ja kokoisia. Kyllä naiset on lähtökohtaisesti se elämän suola ja sokeri.  :love:

Mutta en ole ahdasmielinen, myös miehiä on välillä kiva katsella.. mut siinä mielessä, että miehessä täytyy olla jotain naisellista, eikä saa olla fyysisesti uhkaava. Mulle on tarjottu homoseksiä, mutta kun kundi oli sellaiset 190cm niin en minä uskaltanut mitään tehdä. Kyl joku Tuure Boelius on niinku se mun "ihannemies", jota uskaltaisin edes harkita.

Husky

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • Tottelevainen lemmikki
  • Galleria
Miä sytyn eniten yhteisestä dynamiikasta. Leikillinen, kiusoitteleva kanssakäyminen saa mut innostumaan. Ja toisen kyky käydä pitkiä keskusteluja monenlaisista aiheista. Nää ja tietty dominoivuus/aloitteellisuus seksissä vetää mua puoleensa sekä miehissä, naisissa että muissa. Myös alakulttuurinen pukeutumistyyli kiihottaa.
Sut ku oon kunnolla kiinnostunu toisesta ni puristellen kyllä mielellään hänen kehoa ja oon varsin haltioissani siitä. Myös tisseistä ja pyöreästä pepusta, vaikka itellänikin on sellaiset.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria

 Mm. Taidehistorioitsija, kirjailija Anna Kortelainen on minun mieleeni. Pidän häntä hyvin älykkäänä ja viehättävänä sekä kirjojaan kiehtovina.

Sama. 👍

Fia

  • Vieras

 Mm. Taidehistorioitsija, kirjailija Anna Kortelainen on minun mieleeni. Pidän häntä hyvin älykkäänä ja viehättävänä sekä kirjojaan kiehtovina.

Sama. 👍

Liityn Anna Kortelaisen fanikerhoon.

Kata

Vastauksia oli hauska lukea, niin monenlaista tapaa ja syytä viehättyä. Muutaman kanssa piti tarkistaa olinko jo vastannut itse.. ;D

Miusta naiset on yleensä visuaalisesti viehättävämpiä kuin miehet. Ehdottomasti parasta naisissa on rinnat. Olen myös valmis käyttämään aikaa niihin. Muuten pidän itseäni pienemmistä ja nuoremman näköisistä, tyttömäisistä naisista. Heidän kanssaan löydän itsestäni myös suhteellisen ison palan mamia. Tämä on jopa hieman hämmentävää, koska miehissä pidän pitkistä, parrakkaista, maskuliinisista ja vanhemmista miehistä, enkä missään nimessä halua mitään ageplaykuvioita. Luonteenpiirteet jakautuu myös yllämainittujen kategorioiden mukaan. Itsenäisyys, itsevarmuus, toisten huomioonottaminen ja tietynlainen palvelijamaisuus viehättää molemmissa sukupuolissa. Itsenäisyys puhtaasti siksi, että en pysty tähän elämäntilanteeseen sitoutumaan tiiviisti huolehtimaan toisesta ja haluan tietää kumppanini pystyvän elämään myös omillaan.

Unelmakumppani on jo vuosia ollut keskimittainen naisellinen nainen jonka hameen alta löytyy penis. :love:

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Keskimääräistä intressantimpi lanku, kiitos esiin kaivamisesta.

Olen aina koettanut olla avoin sille mahdollisuudelle, että viehättyisin seksuaalisesti ja/tai romanttisesti omaa sukupuoltani eli cis- (tai vaikka sitten andro- tai transmiehisyyttä, jos niikseen) edustavista lajitovereista, mutta näin ei ole käynyt, ja tällä mileaagilla katsoisin tämän tarkoittavan, että olen varsin hetero - tytöistä ja naisista tykkään kyllä; monilta osin ihan klassisesti kauniista piirteistä & hymystä, hoikasta mutta kurvikkaasta vartalosta, hienoista hiuksista, raskaista hinkeistä, viehkeän naisellisesta tuoksusta jne., ye know da lot. Ikä ei itselleni taida olla ainakaan olennaista, sekä neidit että leidit hurmaavat parhaimmillaan.

Silti itselleni kaikkein tärkeintä on (pintapuolinen viehättävyys pohjalla, mikä ei tarkoita sitä, että kaikkien em. piirteiden "täytyisi löytyä", mutta juu, jotain, pari kohtaa ainakin täytyy olla rastittavissa) jonkinlainen sielullispersoonallinen kipinä, ei välttämättä suuntaani tahi itseni kanssa yhteensopiva (vaikka ainakaan yhtään pidemmissä ja syvemmissä jutuissa nämä ulottuvuudet toki ennen kaikkea punnitaankin), mutta jotain kiinnostavaa.

Ei, kiinnostavaa ei ole sun salipose, reissut joilla olet käynyt eikä sun koira eikä sun trendinoituus eikä edes sun standardifetishit, vaan inspire me, make me curious (millä en tarkoita "outoa", se hoituu omasta takaa).

Sama pätee muutettavat muutettaen jäbiin: Joku saattaa ikään kuin herättää uteliaisuutta esim. pukeutumisellaan ja/tai tyylillään, jopa ihan vain askelluksellaan tahi ilmeellään, mutta kaikki normidaideilijat ja -kriminaalit, startupinsinördet ja menestyjät, kummat ja pelkkikset ja what not on jo jututettu. Onko sulla jotain omaa? Kerro siitä. Mikä tekee susta uniikin, millä tavalla?

Jokainen meistä on, kato.



  * )
« Viimeksi muokattu: 01.05.2021, 17:28 kirjoittanut Hirvaz »

Paaivn

  • Vieras
Miesten ulkonäöstä yleensä innostuu vasta pienen tutustumisen jälkeen, mutta naisista on helpompi kiinnostua pelkän ulkonäön perusteella. Miehissä ulkonäöllisesti kiinnostaa pitkät, hoikat, pitkähiuksiset miehet, joilla on hieman feminiiniset kasvonpiirteet. Naisissa taas monenlainen tyyli ja ulkonäkö sytyttää. Naisissa huomion kiinnittää eniten joko meikkaamaton luonnonlapsimaisuus tai vastakohtana kunnon alternativetyyli. Myös naisissa viehättää hoikahko vartalo, mutta haluaisin, että nainen olisi silti hieman itseäni isompi. Yleisesti ottaen koen ehkä naiset viehättävämpinä kuin miehet.

Sea Breeze

  • Vieras
Minua vetää puoleensa itsestään huoltapitävät naiset eli naiset, joilla on samanlaiset periaatteet ja elämäntavat, mitä itselläni. Tällä tarkoitan liikunnallisuutta ja terveitä elämäntapoja, en sitä onko käyty kampaajalla tai onko kasvot meikattu.
Viehätyn silti monenlaisista naisista, mitään tiettyä ulkonäöllistä piirrettä ei tarvitse olla. Esimerkiksi hiusten pituudella tai silmien värillä ei ole mitään merkitystä minulle. Loppupeleissä luonne ratkaisee.
Nainen, jonka kanssa voisin ajatella harrastavani seksiä on kuitenkin yleensä aina minua lyhyempi ja seksissä hieman alistuva. Niistä ominaisuuksista kiihotun.

Ishtar

Lähinnä koetan olla näkemättä yhtään mitään oman sukupuolen edustajia. En näe niissä yhtään mitään kiinnostavaa.

Miehet  :love: nuoret, sileät pitkätukka miehet, aaah..  :love:

SwitchBaker

Miehet  :love: nuoret,   :love:

Oh jees, olen niin samaa mieltä nuorista miehistä  :love:
Mutta mä kyllä viehätyn myös naisista. Ei ole mitään erityistä naistyyppiä ulkoisesti, mutta tietynlainen itsenäisyys ja itsepäisyys, ylemmyydentunto, älykkyys, itsensä kantaminen ylväästi, huumorintaju... ja huomaan, että olisi ihan just päästävä dominoimaan tuota ihastusta!
Näyttelijöistä esimerkiksi Anu Sinisalo Sorjosessa on niin KUUMA!

Ninuiitti

  • Vieras
Naiseus  :love: Nainen voi olla niin monella tavalla, että melkeen pyörryttää kun mietin mikä siinä viehättää. Naisissa viehättää melkeen kaikki. Iho, ääni, hiukset tai hiuksettomuus, muodot tai muodottomuus. Naiset on vaan niin ihania. Ah.  :love:

humanistifemme

Tykkään käteen sopivista rinnoista ja isoista pyllyistä. Kovin laihat ja/tai itseäni femmemmät naiset ei yleensä vetoa. Mun bi-/panseksuaalisuus on pikemminkin sitä että sukupuoli ei ole oleellinen tekijä siinä kestä kiinnostun, kuin että haluaisin Miehiä ja Naisia. Samat luonteenpiirteet vetoaa ihmisissä yleensä, mutta naiseksi sosiaalistettujen kanssa vuorovaikutus on monesti luontevampaa ja seksi tyydyttävämpää.

Verbaalisesti lahjakkaat, itsevarmat, ja urheilulliset outdoorsy-tyypit vetää polvet veteliksi. Lähes kaikilla kumppaneilla on ollut joku juttu minkä suhteen ne on tosi intohimoisia, oli se sitten kilpaurheilu tai taide tai ihmisoikeudet tyms. Tykkään siitä että toisen persoona herättää mussa kunnioitusta ja inspiroi.

Rama

  • Vieras
Mä olen ollut elämässäni järjettömän varautunut naisia kohtaan menneiden kokemusten vuoksi, en nyt mitenkään naisvihamielisesti mutta oon todennut että on vaan parempi että välttelen niiden seuraa. Vaikka tässä on tapahtunut huomattavaa parannusta, oon huono ottamaan itse kontaktia ja koen edelleen että haluan ensin tarkkailla millainen ihminen on kyseessä ja vaikuttaako siltä että tultaisiin toimeen, löytyykö samaistumispintaa, tykätäänkö samanlaisista asioista. Jos näin on niin voin kokea olon rennoksi tietäen etten tule katsotuksi vääränlaisena toisen silmissä. Toisia naisia vihaavat, kadehtivat, epäilevät tai tuomitsevat naiset voivat aiheuttaa aika raskasta vahinkoa ympärilleen.

Ulkonäössä positiivisen huomion herättää lähinnä vaihtoehtotyylit tai jokin muu, mikä tahansa tapa tuoda persoonaansa ilmi. Itsevarmuus on aina seksikästä, olipa sitä mistä ominaisuudestaan tahansa. Ei mitään vikaa täysin taviksen näköisissä näteissä naisissa, mutta ne voi olla mulle vähän niinkuin tyhjäsivuisia kirjoja kun yritän tulkita ihmistä. Pelkkä korostettu naisellisuus ei ole mun mielestä persoonallisuuspiirre, tai sitten en vain ymmärrä sitä. Vaikka naiskauneutta visuaalisena juttuna ymmärränkin, se ei mulle ole pelkillään seksuaalisesti mielenkiintoista niinkuin miesvartalo voi olla, mutta yhteyden löydyttyä voi muuttua sellaiseksi. Silloin mulla ei ole mitään preferenssejä fyysisten ominaisuuksien kohdalla, ihmiset on pääsääntöisesti kauniita. No ehkä tykkään siitä kuinka pehmeitä naiset on, niin ei haittais jos sitä pehmeyttä löytyis lisää muodoista.

Johnnyboy

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • Is this the way life’s meant to be?
  • Galleria
Minun Heteroflexible puolen alku on jossakin ala-asteen 4. tai 5.luokan aikoihin. Oli kaksi asiaa tuolloin mitkä säväytti minua kaikkein eniten, oli pojan näköiset tytöt ja tytön näköiset pojat.
Aina kun näkyi sellaisia (hyvin harvoin), niin oli sydän samantien myyty. Nyt sellaiset nuoret ,lyhyet, hoikat , sissyilevät crossdresser kundit ovat miehistä jotka jotenkin saa ajatuksia (haluja) aikaan.

brendac

En ole kovinkaan bi-henkinen, mutta huomaan puoleensavetävät naiset ja saatan lyhyesti ihailla heitä etäältä. Yleensä viehätyn itseäni nuoremmista ja sirommista naisista, mutta viimeksi tänään katsoin uimahallissa suunnilleen ikäistäni ihmistä ja mietin, että onpa hyvä kroppa… ihan kuin mulla!