Kirjoittaja Aihe: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu  (Luettu 12132 kertaa)

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #30 : 21.10.2011, 23:14 »
Mitä enemmän tätä hiekkalaatikkoa katson, sitä enemmän olen sitä mieltä että täällä kaivataan lisää maalaisjärkeä. Mielelläni tuon sitä omalta osaltani chattimoden roolissa, jos se ylläpidolle sopii. :)

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #31 : 22.10.2011, 03:51 »
Hmm..3-ekaa vois raakata suoraan veke"kilvasta"ja mä voisin kyl melkeen kans ruveta Serihviksi kun siitä tuolta City:ltä aikoinaan tulikin jo kannukset hankittua...  C:-)

CusTiinalle ja ChiliN:lle ääni täältä!

Mitä enemmän tätä hiekkalaatikkoa katson, sitä enemmän olen sitä mieltä että täällä kaivataan lisää maalaisjärkeä. Mielelläni tuon sitä omalta osaltani chattimoden roolissa, jos se ylläpidolle sopii. :)

Ja Kyyberille, kuten Leccarellekin.
« Viimeksi muokattu: 22.10.2011, 04:11 kirjoittanut Pandemonia »

pikkuinen72

  • Vieras
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #32 : 22.10.2011, 07:20 »
En kyllä yhäkään ymmärrä mitä äänestetään kun ketjun alussa jo todetaan, että ylläpito päättää. Mikä onkin kyllä parempi varmaan kuin tämän porukan äänestäminen.  :))

Smooth

  • Vieras
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #33 : 22.10.2011, 14:07 »
Uudet modet Nepon lisäksi siis ovat:
Wibbe, CusTiina, Kyyberi ja ChiliN.

Järki päässä, sydän paikallaan. Vähemmän egobuustailua ja enemmän asiaa. Tavoitteena viihtyisä chatti.

Modeiden pestaus ei ole enään siis aktiivinen, toki asialliset ehdotukset voi lähettää vaikka yksärinä. Tai voi tarjota itseään jos tuntee, että henkiset ominaisuudet oikeasti siihen hommaan on olemassa.

Joten tämä ketju on nyt menettänyt aktuaalisuutensa ja menee kiinni sekin.