Kirjoittaja Aihe: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu  (Luettu 12134 kertaa)

Herra_Jack

  • Vieras
Uusiksi Chat modeiksi ovat toistaiseksi halukkuutensa ilmaisseet seuraavat henkilöt:

Leccare
Sandistisadisti
Herra_Jack
HPerWs
Wibbe
Orjamies
Lady_Whip
Cus_Tiina
nimi poistettu
brahma
ChiliN
Kyyberi

Tehtävään tulisi valita useampi henkilö. Tehtävien menestyksekäs hoito edellyttää paksua nahkaa, lyhyttä pinnaa, vähän kavereita ja lisäksi henkilön tulisi olla täysin vailla toleranssia "typeryyksien" suhteen.

Lisää vapaaehtoisia sheriffiksi tarvitaan. Voitte kertoa halukkuudestanne täällä.
Epävirallinen äänestys heti ehdokas-asettelun jälkeen huomisesta alkaen.

Edit: yksi nimi poistettu asianomaisen pyynnöstä
« Viimeksi muokattu: 01.11.2011, 22:18 kirjoittanut Smooth »

Wibbe

  • Vieras
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #1 : 21.10.2011, 11:57 »
Koska vaikuttaa hyvin master-vetoiselta toi meininki niin mää kans. Eli Wibbe on erittäin halukas seriffiks.  C:-)

HPerWs

  • Vieras
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #2 : 21.10.2011, 12:15 »
Koska vaikuttaa hyvin master-vetoiselta toi meininki niin mää kans. Eli Wibbe on erittäin halukas seriffiks.  C:-)
Eli jenkkityylinen loanheitto vaalikamppanja käynnissä kun Master kirjoitettu pienellä :love:

Make love, not war

P.S. kuten kunnon poliitikotkin tekevät, käännän heti valituksi tultuani takkini, ja pannaan heti ainakin yhden ihmisen, ihan vaan varoitukseksi muille. Vote Me
« Viimeksi muokattu: 21.10.2011, 12:35 kirjoittanut HPerWs »

Smooth

  • Vieras
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #3 : 21.10.2011, 12:20 »
Ehdotuksia vastaanotetaan mutta äänestystä ei järjestetä. Modet päättää loppukädessä ylläpito. Piste.


Tehtävään tulisi valita useampi henkilö. Tehtävien menestyksekäs hoito edellyttää paksua nahkaa, lyhyttä pinnaa, vähän kavereita ja lisäksi henkilön tulisi olla täysin vailla toleranssia "typeryyksien" suhteen.


Edellytetään kuitenkin myös pitkää pinnaa, malttia, harkintakykyä, kykyä olla provosoimatta ja provosoitumatta ja kykyä välttää henkilökohtaisuuksia. Oikeudenmukaisuutta siis mutta ei niin että naama on ruvella. Vähemmän egoilua, enemmän annettavaa. Järkeä ja positiivisuutta.
 
Tavoitteena viihtyisä chatti.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #4 : 21.10.2011, 12:42 »
Laitoinkin jo tuonne toiseen ketjuun CV:n.

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=1531.msg21508;topicseen#new

Kaikki tuo pitää varmasti paikkansa, todistettavasti jopa. Jos kuka ei usko, niin saa minun puolestani syöksyä sementtiin!

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #5 : 21.10.2011, 12:57 »
Kinkyt yhtykää!

Käytä äänesi kurin, epäoikeudenmukaisuuden, epätasa-arvon  ja lojaaliuden puolesta.

Äänestä Herra Jack Sheriffiksi!
Member of True Masters alliance
« Viimeksi muokattu: 21.10.2011, 17:34 kirjoittanut Herra_Jack »

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #6 : 21.10.2011, 13:12 »
Repesin!  ;D

CusTiina

  • No Tittle, only Pink Slips,,,
  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 58
  • No Guts No Glory Race Against A Win!
  • Galleria
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #7 : 21.10.2011, 13:16 »
Hmm..3-ekaa vois raakata suoraan veke"kilvasta"ja mä voisin kyl melkeen kans ruveta Serihviksi kun siitä tuolta City:ltä aikoinaan tulikin jo kannukset hankittua...  C:-)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #8 : 21.10.2011, 13:45 »
Hmm..3-ekaa vois raakata suoraan veke"kilvasta"ja mä voisin kyl melkeen kans ruveta Serihviksi kun siitä tuolta City:ltä aikoinaan tulikin jo kannukset hankittua...  C:-)
Kumma juttu, ettei CV tehnyt vaikutusta.  >:D

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #9 : 21.10.2011, 14:12 »
Taitaa tulla Cusiset paikat  8)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #10 : 21.10.2011, 14:23 »
Minä taidan olla vahvimmilla ehdokkaista, koska ylläpito on merkannut minut tarkkailussa olevaksi. Kun kerta en ole koskaan palstan sääntöjä rikkonut, kyseessä täytyy olla positiivinen asia.
Ainakin näin joudun olettamaan, kun ylläpito ei ole minulle mistään rikkeestä ilmoittanut.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #11 : 21.10.2011, 14:41 »
Tässä kohtaa on ehkä ihan hyvä tarkentaa, että "vapaaehtoisuuteni" tehtävään on mitä suurimmassa määrin itseironiaa. Sekä minä, että karvakamu tiedämme oivallisen hyvin soveltumattomuuteni kyseiseen tehtävään. Huumorilla tehty "CV" ei siis ole yritys väittää, että olen juurikin päinvastaista, kun en foorumilla sitä kerran ole.

Tällä tulisella temperamentilla ja näin alhaisella ärsytyskynnyksellä ei siitä oikeasti taitaisi tulla mitään.


Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #12 : 21.10.2011, 14:46 »
Tässä kohtaa on ehkä ihan hyvä tarkentaa, että "vapaaehtoisuuteni" tehtävään on mitä suurimmassa määrin itseironiaa. Sekä minä, että karvakamu tiedämme oivallisen hyvin soveltumattomuuteni kyseiseen tehtävään. Huumorilla tehty "CV" ei siis ole yritys väittää, että olen juurikin päinvastaista, kun en foorumilla sitä kerran ole.

Tällä tulisella temperamentilla ja näin alhaisella ärsytyskynnyksellä ei siitä oikeasti taitaisi tulla mitään.

Karvakamu, otit sitten likaiset keinot käyttöön ja turvaudut käänteispsykologiaan  :D

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #13 : 21.10.2011, 15:12 »
Kuulostaa sangen subimaiselta vinkua pääsystä tsättipollariksi  >:D

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Ehdotus ylläpidolle uudet Chat-modet/ ehdokasasettelu
« Vastaus #14 : 21.10.2011, 15:16 »
hitto mähän täytän ihan liiankin hyvin nuo vaatimukset... onneksi en ole vapaaehtoinen...