Kirjoittaja Aihe: TrueMasterien täyden palvelun saunailta  (Luettu 5900 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« : 27.01.2017, 17:27 »
Tervehdys muut TrueMaster-kategoriaan itsenne luokittelevat!

Minä ja persona non grata, jonka nimeä ei sovi mainita, järjestämme TrueMasterien täyden palvelun saunaillan.

Illan suunnitelma on keskustella meille sopivista aiheista, meille sopivaan sävyyn kevyessä ilmapiirissä, vaihtaen ajatuksia ja pysyen kukin tiukasti omissa mielipiteissään. Lisäksi tietenkin suomalaiseen kulttuuriin olennaisena osana kuuluva sauna.

Palvelutehtävissä on valikoituja simpsakoita alastomia subityttösiä, jotka huolehtivat tarpeistamme. Heiltä saa niin tarjoilua, hierontaa, selänpesua kuin miehisten tarpeiden tyydyttämistä jos sellaista ilmenee. Lisäksi heidät ohjeistetaan pitämään suunsa kiinni, ellei sitä olla käyttämässä meidän ja vieraiden palvelemiseen. Lisäksi on luvassa liveshow, jolla pidetään yllä keskustelujen aihepiiriin sopivaa tunnelmaa.

Aika ja paikka ilmoitetaan osallistujille yksityisviesteillä.

Jos koet kuvauksen omaksesi ja uskot tulevasi minun ja hänen-jonka-nimeä-ei-sovi-mainita kanssa toimeen, pistä yksityisviestiä ja katsotaan miten edetään.


- Snadi


Solitaire

  • Vieras
Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #1 : 27.01.2017, 19:01 »
Voiko tänne ilmoittautua palvelevaksi subiksi? Mua kiinnostaa erityisesti se kenen nimeä ei mainita. Sen on pakko olla mielenkiintoinen tyyppi.  O:-)

Seuraava on sitten vitsi eli älkää repikö pöksyjä:

Mä voisin laittaa jeesusteipin suuntukkeeksi jo kotoota lähtiessäni. Mitä sitä turhaan juhlissa apua yms. huutamaan. Hoidetaan jälkipyykki sitten oikeuslaitoksen avulla niinkuin normaalit ihmiset.

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #2 : 27.01.2017, 23:20 »
MINÄ tunnetusti koko scenen julmimpana truu hampsterina saavun tietysti paikalle.

Antavathan nämä luvatut pikkunartut varmasti tripla bloukkarin etten turhaan kaivaudu haudastani paikalle?

Uskoisin tulevani toimeen pikkusen ja voldemortin kanssa valla mainiosti.

Onko puukkosahalle jälleen tarvetta?

T Truu hampsteri Cuda

Kelpie

  • Vieras
Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #3 : 28.01.2017, 00:43 »
Onhan tämä 1. huhtikuuta?
Onko se, kenen nimeä ei sovi mainita, nimeltään Loof Lirpa?
 ;D

Teekkarit ei tälläistä jäynää keksisi edes Wappuna tai sitten mun kalenteri on rikki.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #4 : 28.01.2017, 09:25 »
Huikee idea.
Harmi vaan etten täytä pehmomasterina vaatimuksia.

Underworld

  • Vieras
Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #5 : 28.01.2017, 10:20 »
 :peukku:

En myöskään identifioi itseäni kategoriaan, mutta tiettyjä "reclaim the term" sympatioita on  ;)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #6 : 28.01.2017, 10:35 »
Voiko tänne ilmoittautua palvelevaksi subiksi? Mua kiinnostaa erityisesti se kenen nimeä ei mainita. Sen on pakko olla mielenkiintoinen tyyppi.  O:-)

Seuraava on sitten vitsi eli älkää repikö pöksyjä:

Mä voisin laittaa jeesusteipin suuntukkeeksi jo kotoota lähtiessäni. Mitä sitä turhaan juhlissa apua yms. huutamaan. Hoidetaan jälkipyykki sitten oikeuslaitoksen avulla niinkuin normaalit ihmiset.
Olen toki ilahtunut siitä, että olisit halukas tulemaan mutta... Tällainen setti EI ole sellainen, johon voisin ottaa tuntemattoman ihmisen. En siksi, että pitäisin sinua epäluotettavana, vaan koska se on henkisesti vaativa kokonaisuus. Minun ja hänen-jota-ei-pidä-nimetä vastuulla on jokaisen mimmin hyvinvointi, niin henkinen kuin fyysinenkin. Meidän on oltava varmoja siitä, että jokainen sekä selviää kunnialla hänelle annetuista tehtävistä, että pystyy pysymään kasassa tapahtuman aikana ja sen jälkeen.

On hyvä, että on intoa. Se on positiivista, mutta kehotan lähtemään tällaiseen kuvioon vain sellaisen ihmisen kanssa jonka tunnet ja johon voit varmasti luottaa. Mieluusti vieläpä niin, että D osaa arvioida oletko valmis tämän kaltaiseen settiin.

- Snadi

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #7 : 28.01.2017, 11:24 »
Onhan tämä 1. huhtikuuta?
Onko se, kenen nimeä ei sovi mainita, nimeltään Loof Lirpa?
 ;D

Teekkarit ei tälläistä jäynää keksisi edes Wappuna tai sitten mun kalenteri on rikki.
En ole ihan niin mulkku, että tekisin feikki-ilmoituksen saadakseni sitten nolata halukkaita ilmoittautuneita. Tapahtuma toteutetaan juuri sellaisena, kuin sen kirjoitin.

Ilmoittautumiset tapahtuvat yksityisviestillä ja vain minun kauttani. Ensimmäinen karsinta tehdään jo siinä. Tärkein ominaisuus on kyky pitää tiedot sarvikypäränsä alla ja siten varmistaa osallistujien intimiteettisuoja. Muilta osin katsotaan sitten ihan henkilökohtaisia ominaisuuksia.

Tapahtuma pidetään pienimuotoisena jo pelkästään sen luonteen vuoksi, joten kaikkia halukkaita ei voida ottaa mukaan.

Solitaire

  • Vieras
Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #8 : 28.01.2017, 11:45 »
Katsotaan jos tämä vitsi uppoaisi yleisöön paremmin  O:-)



En siis ottanut tuota kuvaa teitä varten vaan koirani kävi tällä viikolla eläinlääkärillä ja saatiin tuo paperikassi ja teksti oli niin hauska että päätin postata sen koiratutuille. Sopii musta tähänkin lankaan.

Kelpie

  • Vieras
Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #9 : 29.01.2017, 09:06 »
Onhan tämä 1. huhtikuuta?
Onko se, kenen nimeä ei sovi mainita, nimeltään Loof Lirpa?
 ;D

Teekkarit ei tälläistä jäynää keksisi edes Wappuna tai sitten mun kalenteri on rikki.
En ole ihan niin mulkku, että tekisin feikki-ilmoituksen saadakseni sitten nolata halukkaita ilmoittautuneita. Tapahtuma toteutetaan juuri sellaisena, kuin sen kirjoitin.

Ilmoittautumiset tapahtuvat yksityisviestillä ja vain minun kauttani. Ensimmäinen karsinta tehdään jo siinä. Tärkein ominaisuus on kyky pitää tiedot sarvikypäränsä alla ja siten varmistaa osallistujien intimiteettisuoja. Muilta osin katsotaan sitten ihan henkilökohtaisia ominaisuuksia.

Tapahtuma pidetään pienimuotoisena jo pelkästään sen luonteen vuoksi, joten kaikkia halukkaita ei voida ottaa mukaan.
Ok, tapahtuma vaikutti vain melkein yhtä yliampuvalta kuin omat deitti-ilmoitukseni  ;D
Varmasti monen muunkin kuin truumasterin fantasia, eivät vain sitä itse myönnä  ;)
Pitäkää hauskaa ja subeista hyvää huolta!

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #10 : 29.01.2017, 10:17 »
Onneksi tämä fantasia on varsin harmiton ja helposti toteutettavissa. Veikkaanpa, että tästä tulee vielä kaikin puolin miellyttävä tapahtuma. Varsinainen herrakerho...

Tiia (Niina)

Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #11 : 29.01.2017, 10:21 »
Ok, tapahtuma vaikutti vain melkein yhtä yliampuvalta kuin omat deitti-ilmoitukseni 

Kelpien deitti-ilmoitusten yliampuvuuteen en ota kantaa, mutta sitä en kyllä käsitä, mikä tämän saunaillan kuvauksessa on niin erikoista, että tulee mieleen tulkita viesti vitsiksi. Vilpittömästi kiinnostaisi kuulla, mikä tai mitkä kohdat tuntuvat jostakusta niin yliampuvan fantastisilta, että niitä ei voisi oikeasti toteuttaa. Saunominen Mastereiden kesken? Alastomat subinaiset? Liveshow? Se, että miehet aikovat myös keskustella jostain?

Jos mun kyrpäni ei(vät) olisi irrotettavaa sorttia, ilmoittautuisin mukaan jo siksi, että tämä koko truemasterkeskustelu ja -ilmiö on niin tavattoman viihdyttävä. Sitä paitsi muiden todellisten sadistien seura on aina viihdyttävää. Puhumattakaan alastomista palvelijattarista.

(Vaikka täähän on toki vain mun oma tulkintani truemasteriudesta, että henkilön pitää olla mies. Jos joku on eri mieltä, sopii kutsua mukaan saunailtaan.)

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #12 : 29.01.2017, 10:25 »
Heiltä saa niin tarjoilua, hierontaa, selänpesua kuin miehisten tarpeiden tyydyttämistä jos sellaista ilmenee.
Eiköhän se tuo pahimpia matalaotsia ja lällyjä saa kaivamaan sen talouspaperirullan esiin ja mielikuvat jylläämään...eihän tuollaista nyt oikeasti voi olla!!! En nyt siis tarkoita selänpesua tässä ja miehisillä tarpeillakin muuta kuin kaljan hakemista jääkaapista.

Kelpie

  • Vieras
Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #13 : 29.01.2017, 10:30 »
Ok, tapahtuma vaikutti vain melkein yhtä yliampuvalta kuin omat deitti-ilmoitukseni 
koko truemasterkeskustelu ja -ilmiö on niin tavattoman viihdyttävä. Sitä paitsi muiden todellisten sadistien seura on aina viihdyttävää.
Ensimmäisessä lainatussa lauseessa vastaus melkein tulikin  :)
Ilmoituksessa ei mainita todellisista sadisteista mitään. Vai onko truumaster aina myös truusadisti?

T: Truuwannabe

Tiia (Niina)

Vs: TrueMasterien täyden palvelun saunailta
« Vastaus #14 : 29.01.2017, 10:40 »
Ok, tapahtuma vaikutti vain melkein yhtä yliampuvalta kuin omat deitti-ilmoitukseni 
koko truemasterkeskustelu ja -ilmiö on niin tavattoman viihdyttävä. Sitä paitsi muiden todellisten sadistien seura on aina viihdyttävää.
Ensimmäisessä lainatussa lauseessa vastaus melkein tulikin  :)
Ilmoituksessa ei mainita todellisista sadisteista mitään. Vai onko truumaster aina myös truusadisti?

T: Truuwannabe

Öö, tulkitsin, että esim. ilmoituksen kirjoittaja (jonka tulkitsen kohtalaisen sadistiseksi toimijaksi) on itse paikalla tilaisuudessa...

Ja vielä tarkennuksena truemasterkeskustelun viihdyttävyyteen: vaikka nauran mielelläni aika ajoin myös joilekin truemastereille (niin kuin nauran melkein mille tahansa kun sille päälle satun) kannatan erittäin lämpimästi halventaviksi tarkoitettujen ja/tai ihmisten itsemäärittelyä tai identiteettiä kyseenalaistavien nimitysten haltuunottoa asianosaisten toimesta. T: Suvakkihuora