Kirjoittaja Aihe: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3  (Luettu 5044 kertaa)

submissive

Tule Sinäkin perjantaina 3.3, klo 18 -->  näkemään ja turisemaan sekä viihtymään Beer Hunter'siin.

Keskellä Porin toria, osoite ; Antinkatu 11, 28100 Pori

Uusia tulijoita varten laitan pyykkipojan nimimerkilläni varustettuna itseeni. Ja jo entuudestaan tuttuja huvitan sillä samaisella pyykkipojalla ;)

Nähkäämme siellä siis :)

Warguess

Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #1 : 27.02.2017, 13:24 »
Perjantain tärkein kysymys : kestääkö Subbiksen perse jo istumista, saati nipistelyä?
Mitä muuta sattumanvaraista ohjelmaa tulee?
Miten väistellä tunkeilevia, kännisiä vaniljoja?
Kaikki tissit ja tissittömät paikalle, hops!!!!  >:D
Itse todennäköisesti paikalla

submissive

Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #2 : 27.02.2017, 13:45 »
Perjantain tärkein kysymys : kestääkö Subbiksen perse jo istumista, saati nipistelyä?
Mitä muuta sattumanvaraista ohjelmaa tulee?
Miten väistellä tunkeilevia, kännisiä vaniljoja?

Subbiksen pyly on melko hellänä bussimatkasta, eilen jo otti vastaan tökkimistä. Jos en kykene kovalla istumaan, niin otan pyly pehmuksen mukaan :P
Jokainen saa tökkimis luvan  O:-)

Ohjelmasta en osaa sanoa, rankka bussimatka otti veronsa.

Kännisiä vaniljoita väistellään hyppimällä eteen, tai vetämällä itsekin kännit, miten kukin itse parhaaksi näkee. :D

E.L.M.(eri)

  • Vieras
Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #3 : 27.02.2017, 17:05 »
Eli kunnon maaottelu pystyyn. Humalaiset kinkyt vs vanillat  :o Täytyy juonitella paikanpäälle.

submissive

Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #4 : 27.02.2017, 19:27 »
Eli kunnon maaottelu pystyyn. Humalaiset kinkyt vs vanillat  :o Täytyy juonitella paikanpäälle.

Juurikin niin! :D
Ohjelmasta sen verran, että Warguess uhkasi vetää minua pärekorissa pitkin Porin toria..  C:-)

LehA

Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #5 : 27.02.2017, 21:49 »
Ohjelmasta sen verran, että Warguess uhkasi vetää minua pärekorissa pitkin Porin toria..  C:-)
Harmi etten pääse näkemään  >:(

submissive

Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #6 : 28.02.2017, 11:47 »
Ohjelmasta sen verran, että Warguess uhkasi vetää minua pärekorissa pitkin Porin toria..  C:-)
Harmi etten pääse näkemään  >:(

En toki varmaksi tiedä edes, toteutuuko tämä hauskuus..  ::)

Warguess

Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #7 : 28.02.2017, 12:20 »
Ohjelmasta sen verran, että Warguess uhkasi vetää minua pärekorissa pitkin Porin toria..  C:-)
Harmi etten pääse näkemään  >:(

En toki varmaksi tiedä edes, toteutuuko tämä hauskuus..  ::)

Woorttin vetokoukkuun fillarinkuljetusteline ja siihen subbis kiinni. Sen jälkeen korttelirallia  :love:

submissive

Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #8 : 28.02.2017, 12:58 »
Ohjelmasta sen verran, että Warguess uhkasi vetää minua pärekorissa pitkin Porin toria..  C:-)
Harmi etten pääse näkemään  >:(

En toki varmaksi tiedä edes, toteutuuko tämä hauskuus..  ::)

Woorttin vetokoukkuun fillarinkuljetusteline ja siihen subbis kiinni. Sen jälkeen korttelirallia  :love:

Kuulostaa lupaavalta  ::) Olispa jo perjantai!

laurapalmer

  • Vieras
Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #9 : 28.02.2017, 17:52 »
Heippa!

Itse olen melko uusi täällä, mutta voisin uskaltautua tulla katselemaan ja ihmettelmään miitin menoa  :) kovasti kiinnostaisi!

abbatus

Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #10 : 28.02.2017, 18:58 »
Yllättäen taas iltavuorossa koko viikon :/

Ehkä sitten seuraavaan miittiin,  joka mahdollisesti olisi taas jo amarillossa(?)


Äh,  tulipa heti nälkä kun mietti rillon burgereita   ::) :P

Warguess

Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #11 : 28.02.2017, 19:16 »
Heippa!

Itse olen melko uusi täällä, mutta voisin uskaltautua tulla katselemaan ja ihmettelmään miitin menoa  :) kovasti kiinnostaisi!

Ilman muuta tulet paikalle  ;D
Aina on tilaa uudelle "verelle" miiteissä. Varaan paikan vierestäni sinulle, niin olet varmasti turvassa noilta muilta höperöiltä  >:D

laurapalmer

  • Vieras
Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #12 : 28.02.2017, 19:47 »
Heippa!

Itse olen melko uusi täällä, mutta voisin uskaltautua tulla katselemaan ja ihmettelmään miitin menoa  :) kovasti kiinnostaisi!

Ilman muuta tulet paikalle  ;D
Aina on tilaa uudelle "verelle" miiteissä. Varaan paikan vierestäni sinulle, niin olet varmasti turvassa noilta muilta höperöiltä  >:D


Jee, kuulostaa hyvälle!  :love:

subire

Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #13 : 28.02.2017, 20:48 »
Jos sanon etten mitenkään pääse tulemaan paikan päälle niin kääntyisikö se toisin päin? Nyt en uskalla edes kysellä lapsenvahtia mistään etukäteen ja varaudun kaikkiin mahdollisiin sairauksiin, niin ehkä sitten pääsisin vahingossa tulemaan  :o

LehA

Vs: Satakunta kutsuu miittiin taasen Perjantaina 3.3
« Vastaus #14 : 28.02.2017, 21:24 »
Ohjelmasta sen verran, että Warguess uhkasi vetää minua pärekorissa pitkin Porin toria..  C:-)
Harmi etten pääse näkemään  >:(

En toki varmaksi tiedä edes, toteutuuko tämä hauskuus..  ::)

Woorttin vetokoukkuun fillarinkuljetusteline ja siihen subbis kiinni. Sen jälkeen korttelirallia  :love:

Kuulostaa lupaavalta  ::) Olispa jo perjantai!

Subbis trukkilavalle (ilman liinoja), lava hinausköydellä voortin perään ja menoksi ;)
On näin vesikelillä oikein mukava kokemus - nimimerkillä "kokemusta on"  >:D