Kirjoittaja Aihe: Halloween, 5.11.2011, Wäiski  (Luettu 37150 kertaa)

Levodonna

  • Vieras
Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #105 : 06.11.2011, 20:33 »
Olipas jälleen ihanaa tavata tuttuja ja tehdä uusia tuttavuuksia.
Iso kiitos järjestäjille, oli ilo auttaa teitä.
Nim. se SMFR grupie  ;)
« Viimeksi muokattu: 07.11.2011, 00:03 kirjoittanut Levodonna »

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #106 : 06.11.2011, 21:28 »
Kiitoksia messevistä bileistä järkkäreille  >:D

Muutama kehitysehdotus olisi näin avecin näkökulmasta:

- Ohjelma-aikataulu selkeästi esille (tai sitten olen sokea)
- Aveceille omat rannekkeet/leimat tai jotain. Oli aika ikävää joutua odottelemaan alakerroksen portaiden yläpäässä omaa "klubijäsentä", jonka avec olin, kun satuin jäämään jonnekin suustani kiinni ja "klubijäsenkin" eksyi kerroksiin. Onneksi kännykät on keksitty.
- Lääppijöitä oli yllättävän paljon. Se, että sulla on possunaamari tai kokovartalotrikoo päällä, ei oikeuta lääppimiseen.

Ugh, olen puhunut  :D

gaselli

Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #107 : 06.11.2011, 21:32 »
Kiitos bileistä järjestäjille, oli kivaa ja ehtipä taasen jokusen sanan vaihtaa ihmisten kanssa :)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #108 : 06.11.2011, 21:48 »
Kiitoksia messevistä bileistä järkkäreille  >:D

Muutama kehitysehdotus olisi näin avecin näkökulmasta:


- Aveceille omat rannekkeet/leimat tai jotain. Oli aika ikävää joutua odottelemaan alakerroksen portaiden yläpäässä omaa "klubijäsentä", jonka avec olin, kun satuin jäämään jonnekin suustani kiinni ja "klubijäsenkin" eksyi kerroksiin. Onneksi kännykät on keksitty.


Tähän osaan kommentoisin -alakerran sisäänpääsy jäsenien aveceille oli VAIN jäsenen seurassa, jäsenen ottaessa vastuun avecinsa käyttäytymisestä. Ei siis omia rannekkeita eikä leimoja vaan ihan tarkoituksella vain jäsenen seurassa.


Wibbe

  • Vieras
Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #109 : 06.11.2011, 21:58 »
Kiitos illasta. Tulipa nähtyä paljonkaivattuja kavereita kaukaislta ajoilta ja niitä tuoreempiakin tapauksia. Kiitos kaikille  :love:

Tiuku

  • Vieras
Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #110 : 07.11.2011, 00:02 »
Kiitoksia täältäkin järjestäjille, oli oikein mukavaa seuran ja tunnelman puolesta :)

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 288
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #111 : 07.11.2011, 00:23 »
Kiitoksia messevistä bileistä järkkäreille  >:D

Muutama kehitysehdotus olisi näin avecin näkökulmasta:


- Aveceille omat rannekkeet/leimat tai jotain. Oli aika ikävää joutua odottelemaan alakerroksen portaiden yläpäässä omaa "klubijäsentä", jonka avec olin, kun satuin jäämään jonnekin suustani kiinni ja "klubijäsenkin" eksyi kerroksiin. Onneksi kännykät on keksitty.


Tähän osaan kommentoisin -alakerran sisäänpääsy jäsenien aveceille oli VAIN jäsenen seurassa, jäsenen ottaessa vastuun avecinsa käyttäytymisestä. Ei siis omia rannekkeita eikä leimoja vaan ihan tarkoituksella vain jäsenen seurassa.

Kiitos TyFY tästä vastauksesta.
Juurikin näinhän se menee.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #112 : 07.11.2011, 01:20 »
Olen kyllä hieman pettynyt, kun yksikään hottis ei tullut yllättäen suorittamaan minulle fellaatiota taikka edes puristelemaan baaritiskillä ollessa.

Simbad

  • Vieras
Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #113 : 07.11.2011, 07:53 »
Kiitos. Kivaa oli. Lisää tätä.  :)

Huntress

  • Vieras
Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #114 : 07.11.2011, 10:26 »
Sisäkön asussa keinahdellut Hun kiittää myös järjestäjiä ja kanssakinkyjä tunnelmasta. Ohjelma meni sivu suun, en tiedä oliko kellonajasta infoa jossain ja kävelin sujuvasti se ohi(?), mutta ohjelmaksi kyllä riitti tuttujen ja tuntemattomien moikkailukin ^_^  :love:

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #115 : 07.11.2011, 17:41 »
Kollektiivisesti pahoittelen kaikkia niitä tuttuja ja tuntemattomia, joita en moikannut tai joiden kanssa en jutustellut. Asusteen katseluaukot eivät tykänneet kirkkaista valoista, joten olin käytännössä sokea koko illan ajan.

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #116 : 08.11.2011, 12:42 »
Kiittää ja kuittaa :-)

Etkot loistavat ja jatkojen jatkot aivan mainiot :D

Cuda

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #117 : 08.11.2011, 13:33 »
Kiittää ja kuittaa :-)

Etkot loistavat ja jatkojen jatkot aivan mainiot :D

Cuda

Kuin myös, hienot bileet, show ja etkot ja jatkotkot myös aivan ykköstä.

Mr.Vic

Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #118 : 08.11.2011, 15:05 »
Kiirettä, väsymystä ja stressiä riitti myös bileillalle. Ja kokovartalo trikoinen avecin-lääppijä ei ainakaan parantanut tunnelmaa vaan teki mieli kaivaa iso-ruoska esiin ja näyttää miten meillä päin kohdellaan häiriökäyttäytyjiä...  >:(

Tii

Vs: Halloween, 5.11.2011, Wäiski
« Vastaus #119 : 08.11.2011, 17:39 »
Kiirettä, väsymystä ja stressiä riitti myös bileillalle. Ja kokovartalo trikoinen avecin-lääppijä ei ainakaan parantanut tunnelmaa vaan teki mieli kaivaa iso-ruoska esiin ja näyttää miten meillä päin kohdellaan häiriökäyttäytyjiä...  >:(

Ikävää, että oli häiriökäyttäytymistä. SMFR:n hallitus pesee jälkipyykkiä tahranpoiston kanssa ja pyrimme jatkossa vieläkin parantamaan käytöksen valvontaa ja tarvittaessa ryhdymme jatkotoimiin, jotta moinen kanssajuhlijoiden häirintä häviää....

Wäiskin henkilökunnan kanssa on myös käyty läpi illan tapahtumia ja tuntuu mukavalta, että ravintolan henkilökuntakin seuraa vieraiden käytöstä, jotta noudattavat etikettiämme. Lauantaina muutaman vieraan asiaton käytös oli härinnyt myös Wäiskin henkilökuntaa sinä määrin, että olivat omatoimisesti poistaneet tuon häiritsijän ilman, että SMFR:n staffin oli tarvinnut siihen puuttua.

Wäiskin henkilökunta pitää tapahtumiemme vieraita erittäin hyvin ja asiallisesti käyttäytyvinä ja siitä olemme heiltä saaneet paljon kiitosta, jonka nyt tässä sitten jaan tiedoksi tännekin. Kiitos Teille kuuluu tästä  :love: