Baarin kannatusmaksut
Mutta ilkentä on varmaan se, että hän herjasi toisia kumppaneitani.
Toinen vaihtoehto loukkaa. Toinen jättää epätietoisuuteen. Kumman valitsisitte? Miksi?
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 03.06.2017, 12:14Toinen vaihtoehto loukkaa. Toinen jättää epätietoisuuteen. Kumman valitsisitte? Miksi?Sen asiallisesti sanotun kommentin silloin, kun asia on vielä ajankohtainen. Veikkaan, että monelle on tapahtunut samoin kuin itselleni, kommunikaatio ei ole toiminut ja kuulet olevasi epäkelpo vasta suhteen loppumetreillä. Toki se viimeinen kommentti on usein viimeinen niitti.Kyllähän tämä aihe on sittenkin yleinen, eikä välttämättä mikään Virallinen Laihdutusketju ole se oikea tapa lähestyä aihepiiriä. Niin sitä kuvittelee olevansa ainoa, joka on 20 kg liian suuri ja haluaisit vain olla riittävä. Laihdutusvinkit jokainen jo tuntee.
Jos bdsm on sydämen asia eikä pelkän seksin niin paskat sillä painolla ole väli.
Lainaus käyttäjältä: bunni - 04.06.2017, 21:05Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 03.06.2017, 12:14Toinen vaihtoehto loukkaa. Toinen jättää epätietoisuuteen. Kumman valitsisitte? Miksi?Sen asiallisesti sanotun kommentin silloin, kun asia on vielä ajankohtainen. Veikkaan, että monelle on tapahtunut samoin kuin itselleni, kommunikaatio ei ole toiminut ja kuulet olevasi epäkelpo vasta suhteen loppumetreillä. Toki se viimeinen kommentti on usein viimeinen niitti.Kyllähän tämä aihe on sittenkin yleinen, eikä välttämättä mikään Virallinen Laihdutusketju ole se oikea tapa lähestyä aihepiiriä. Niin sitä kuvittelee olevansa ainoa, joka on 20 kg liian suuri ja haluaisit vain olla riittävä. Laihdutusvinkit jokainen jo tuntee.Tämä ei ole laihdutusketju vaan se on aika monella selvästi ollut se ongelma (siis vasta puolelle se on ollut ongelma). Itseäni kyllä harmittaa helvetin paljon se että miehet kehtaavat bdsm suhteen moittia toisen painoa. Koska itse koen ja haluan että tähän maailmaan kun lähtee mukaan mitää keskittyä vain oman ja toisen nautintoon. Ei sillä ole väliä lihoiksi 20kg tai lahtuuko sen verran. Jos bdsm on sydämen asia eikä pelkän seksin niin paskat sillä painolla ole väli. HÄVETKÄÄ ITSEKESKEISET NARSISTI MIEHET!! Mielestäni se on parasta naisessa. Tosin se voipi johtua myös siitä että kun olen alistuva naiselle niin mun silmissä se näkyy usein luonteen lujuutena ja voimana jne.
Lainaus käyttäjältä: 24hSlave - 05.06.2017, 09:15Lainaus käyttäjältä: bunni - 04.06.2017, 21:05Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 03.06.2017, 12:14Toinen vaihtoehto loukkaa. Toinen jättää epätietoisuuteen. Kumman valitsisitte? Miksi?Sen asiallisesti sanotun kommentin silloin, kun asia on vielä ajankohtainen. Veikkaan, että monelle on tapahtunut samoin kuin itselleni, kommunikaatio ei ole toiminut ja kuulet olevasi epäkelpo vasta suhteen loppumetreillä. Toki se viimeinen kommentti on usein viimeinen niitti.Kyllähän tämä aihe on sittenkin yleinen, eikä välttämättä mikään Virallinen Laihdutusketju ole se oikea tapa lähestyä aihepiiriä. Niin sitä kuvittelee olevansa ainoa, joka on 20 kg liian suuri ja haluaisit vain olla riittävä. Laihdutusvinkit jokainen jo tuntee.Tämä ei ole laihdutusketju vaan se on aika monella selvästi ollut se ongelma (siis vasta puolelle se on ollut ongelma). Itseäni kyllä harmittaa helvetin paljon se että miehet kehtaavat bdsm suhteen moittia toisen painoa. Koska itse koen ja haluan että tähän maailmaan kun lähtee mukaan mitää keskittyä vain oman ja toisen nautintoon. Ei sillä ole väliä lihoiksi 20kg tai lahtuuko sen verran. Jos bdsm on sydämen asia eikä pelkän seksin niin paskat sillä painolla ole väli. HÄVETKÄÄ ITSEKESKEISET NARSISTI MIEHET!! Mielestäni se on parasta naisessa. Tosin se voipi johtua myös siitä että kun olen alistuva naiselle niin mun silmissä se näkyy usein luonteen lujuutena ja voimana jne.Terveenä narsistina en häpeile vaikka painonpudotusprojektissa oonkin ollut pyynnöstä mukana vuoden verran . Itseeni ei ylipaino haittaa mutta jos lelu silmät kosteina pyytää apua niin sitten teen mitä tehtävä on, tuloksia on tullut ja kun motivaatio loppui niin rankku oli erittäin vittumainen lelulle ja vähän itellenikin Omia pikkusia autetaan oli sitten nykyinen tai exä jos vain jotain on tehtävissä
Eikä läskiks haukkuminen väärin ole jos oma tykkää tulla nöyryytetyks ja omistaja tykkää niin sanoa Ite en nöyryytä edes pyynnöstä omiani mutta aiheesta nöyryytän kyllä muita jos perseilee
Lainaus käyttäjältä: TEGAMi - 03.06.2017, 21:25Mutta ilkentä on varmaan se, että hän herjasi toisia kumppaneitani.Auts.. Tuo on kyllä tosi ikävää. Varsinkin jos herjataan ns. primäärikumppania, jonka hyväksynnällä kuitenkin muitakin tavataan. Onneks oma leikkikaveri päinvastoin kunnioittaa ja kiittelee primääriä, jolta olen lainassa. Ja niin pitääkin olla.
Jos bdsm on sydämen asia eikä pelkän seksin niin paskat sillä painolla ole väli. HÄVETKÄÄ ITSEKESKEISET NARSISTI MIEHET!! Mielestäni se on parasta naisessa. Tosin se voipi johtua myös siitä että kun olen alistuva naiselle niin mun silmissä se näkyy usein luonteen lujuutena ja voimana jne.