Kirjoittaja Aihe: Ompeluhorot sessioi  (Luettu 35245 kertaa)

Pandaus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 72
  • TrueOmpeluhoro
  • Galleria
Ompeluhorot sessioi
« : 07.07.2017, 14:55 »
Kaikki alkoi, kun näin Bratzillan (ompelu)seuranhaku-ilmon täällä baarissa:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=17039.0

Otin häneen yhteyttä ja tarjosin tiloja missä kokoontua. Niin syntyi Ompeluhorot  :love: , jonne päätimme, että ovat tervetulleita kaikki ompelusta, neulomisesta, nahkatöistä, virkkaamisesta, kumipuvuista, nypläämisestä, lelujen väkertämisestä, askartelusta, mistä tahansa handjobeista kiinnostuneet ikään, sukupuoleen ja seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta. Mukaan voi tulla long-term sessiointiin, tai tekemään vain kertaluonteisen projektin. Porukassa näet ideat lähtevät lentämään ja aina löytyy apuja toisilta kun itsellä taidot uhkaavat loppua.

Sovimme tapaamiset Whatsapp-ryhmässä, mutta laitan jatkossa päivämäärät ja kellonajat myös tänne.
Seuraavan kerran sessioimme 18.7. tiistaina klo 17->
Jos haluat mukaan WA-ryhmään, heitä minulle yksärillä puhelinnumerosi.

Ensimmäisessä sessiossamme Brazilla työsti oranssia pvc-tyllimekkoa ja minä sain päivän päätteeksi sain pukea ylleni ikuisuusprojektina olleen catsuitin. Toisella kerralla työn alla oli reisikahleet ja sessioiden välissä Bratzilla pisteli valmiiksi hauskan ristipistotaulun. Kokemusta löytyy myös slingin tekemisestä. Seuraavaksi minulla ja pikkulampaalla on haastena näprätä meille sievät ulkoiluasut.

Tervetuloa mukaan ompeluhoroilemaan meidän kanssa!
« Viimeksi muokattu: 28.09.2018, 09:36 kirjoittanut Pandaus »

Bratzilla

  • Vieras
Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #1 : 10.07.2017, 23:06 »
Mun kanssa voi sopia treffit Itikseen, jos joku ei halua saapua yksin tms. Kuitenkin unohdan jotain niin Eurokankaassa tulee käytyä kuitenkin.  ;D

Pandaus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 72
  • TrueOmpeluhoro
  • Galleria
Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #2 : 21.07.2017, 10:49 »
Seuraava sessio on 2.8. keskiviikkona, klo 9-19. Olen näet lomalla  :love: :love:

Ps. Ulkoiluasu on tasseleita vaille valmis  ;)

Amynsomnia

Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #3 : 21.07.2017, 15:32 »
Harmi kun en ole yhtään käsityö-ihminen. Ei vaan taidot riitä.

Bratzilla

  • Vieras
Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #4 : 22.07.2017, 21:05 »
Ei sitä nyt taidoilla ole väliä. Siksi sitä yhdessä puuhataan, että voi jakaa tietoa. Kahleita tai vaatteita voi tehdä niin monella eri tavalla. Jos vaikka tekniikka ei vielä riitä supersiloteltuun jälkeen niin voi suunnitella siitä tarkoituksella karkeamman näköisen. Kunhan on kivaa ja lopputulos miellyttää omaa silmää.

Wildclub

  • Vieras
Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #5 : 24.07.2017, 17:59 »
Kuulostaa hyvälle ompeluhorot.

Ewwu

Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #6 : 25.07.2017, 11:42 »
Tämä kyllä kiinnostaisi ^^ Tällä hetkellä väkerrän kummipojalle bodya ropeconia varten, pitäisköhän sitä seuraavaksi tehdä itselle sopiva body ;) Mut mulla ei kyllä taida olla mitään mitä tällä hetkellä voisin sinne tulla väkertämään (ja olen pieni ja ujo ja pelokas)  :o

Pandaus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 72
  • TrueOmpeluhoro
  • Galleria
Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #7 : 25.07.2017, 11:51 »
Tämä kyllä kiinnostaisi ^^ Tällä hetkellä väkerrän kummipojalle bodya ropeconia varten, pitäisköhän sitä seuraavaksi tehdä itselle sopiva body ;) Mut mulla ei kyllä taida olla mitään mitä tällä hetkellä voisin sinne tulla väkertämään (ja olen pieni ja ujo ja pelokas)  :o

Kun hetken aikaa seuraat meidän juttuja WA-ryhmässä, niin pian huomaat, että sinulla on tusina ideoita, joita lähteä toteuttamaan  ;D Laitan sinulle, pienelle, ujolle ja pelokkaalle, yksärin  :love:

Pandaus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 72
  • TrueOmpeluhoro
  • Galleria
Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #8 : 03.08.2017, 07:46 »
Seuraava sessio on 12.-13.8. la-su.

Aloitellaan lauantaina klo 12, ja päivän näpräämisen jälkeen voi halutessaan jatkaa illan miitteihin.

Sunnuntaina jatketaan klo 10, ja lopetellaan klo 16-17 tietämissä.

Kalenteriin voi laittaa myös tätä seuraavan sessioajan, joka on 20.8. sunnuntaina.

Obs!
Ompeluhorot suunnittelevat pitää syksyllä itselleen latex-työpajan, mutta paikkoja saattaa riittää muutamalle 'ulkopuolisellekin'. Jos olet kiinnostunut osallistumaan, laita yksäri allekirjoittaneelle.

Bratzilla

  • Vieras
Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #9 : 08.08.2017, 20:19 »
Jos materiaalivarastot ovat päässeet hupenemaan, nyt käynnissä olevat UFF:n tasarahapäivät tarjoavat hyvän mahdollisuuden niiden täydentämisiin. Euron bikineistä löytyy hyviä osia vaikka mihin viritelmiin tai kupit voi päällystää jollain eksoottisemmalla kankaalla. Euron nahkatakista saa materiaalit hapsupiiskan tekoon tai nahka-asusteisiin. Lauantain horoilemisiin valmistautuva Bratzilla.

bin_hki

  • Vieras
Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #10 : 13.08.2017, 20:30 »
Olipa hauska "horoilla".   8) Ensi sunnuntaina taas uudestaan.

Ehkä tässä vielä saa aloitettua jonkun uuden projektin, kun nyt tuli vain fiksailtua vanhaa ja höpötettyä perwåja.  ;D

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #11 : 13.08.2017, 21:40 »
Kuulostaapa hauskalta ja potentiaalisesti hyödylliseltä! Aah olispa ihanaa jos saisin vaikka väsättyä sen sisäkön puvun josta oon iät ja ajat haaveillut... ::) Voisin liittyä mukaan syksymmällä jos joku päivämäärä käy mun aikatauluihin. Tänään oli töitä ja ensi sunnuntainakin on.  :-[

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #12 : 13.08.2017, 21:50 »
Tällä kertaa mökkeily houkutti liikaa, mutta enköhän sitten syksymmällä ehdi mukaan  ;D

Pandaus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 72
  • TrueOmpeluhoro
  • Galleria
Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #13 : 14.08.2017, 20:48 »
Kuulostaapa hauskalta ja potentiaalisesti hyödylliseltä! Aah olispa ihanaa jos saisin vaikka väsättyä sen sisäkön puvun josta oon iät ja ajat haaveillut... ::) Voisin liittyä mukaan syksymmällä jos joku päivämäärä käy mun aikatauluihin. Tänään oli töitä ja ensi sunnuntainakin on.  :-[

Olet tosi tervetullut mukaan!
Huomasin, että olit myös kiinnostunut Idän miitteihin osallistumaan. Ehkä lampsitaan niihinkin jatkossa yhdessä ;)

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Ompeluhorot sessioi
« Vastaus #14 : 14.08.2017, 22:52 »
Ostin alkukesästä "miesompelukoneen" ja oon sillä jotain perus remmejä jo ommellutkin. Nyt mulla olis jokunen metri raakakangasta ostettuna, ja tarkoitus olis kehitellä siitä prototyyppejä keskiaika-tyylisille cosplay-prinsessa/orja-asuille.

Koska mun tekstiilityötaidot on luokkaa poropeukalo, niin aattelin alotella jostain tän tyylisestä perus säkki-mallista tai vähän hihallisemmasta. Ajatus olis edistyä siitä tekemään hyvännäköisiä ja funktionaalisia, päältärevittäviä prinsessa-asuja ja sensemmoista.

Toivottavasti mahtuisin joku kerta mukaan ompelujengiin (ens vklp menee tosin Helsinki City Triathlonin merkeissä).