Kirjoittaja Aihe: Ohjeita vanhemmalle wanna-be-subille aloitukseen?  (Luettu 12666 kertaa)

napakettu

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 223
  • Galleria
Vs: Ohjeita vanhemmalle wanna-be-subille aloitukseen?
« Vastaus #45 : 28.12.2017, 20:54 »
Tämä oli hieno ketju löytää ja luekella.
Itekin tulee välillä mietittyä olenki ihan yli-ikäinen (47v) aloittelija-seikkailija-wanne-be-sub, mutta se saattaa olla kyllä enemmän muiden ongelma kuin itseni. Jos se nyt ongelma onkaan.
Kinkyjutut eivät ole elämässä uusia sinänsä, kaikenlaisia virityksiä on tullut jossain muodossa kokeiltua, vaikka niitä ei välttämättä ole niin kinkyksi edes mieltänyt. Jotenkin ajatellut vaan ihan normaalin oudoksi jutuksi. :D
Mutta nyt tuntuu siltä, että haluaa tutustua muihinkin vinoihin ja kokea silti olevansa ihan ok. Ja että ehkä tässä iässä alkaa olla tarpeeksi rohkea tutkimaan mistä oikeasti tykkää.
Olen ollut onnellinen tavatessani hyviä tyyppejä sekä somessa että livenä ja olen päässyt sitä kautta tutustumaan monelaiseen ja kyselemään ja kokemaan. Ja olen kokenut olevani tervetullut. Upeaa että on tällainen foorumi.

bin_hki

  • Vieras
Vs: Ohjeita vanhemmalle wanna-be-subille aloitukseen?
« Vastaus #46 : 28.12.2017, 22:43 »
Nyt jos joku jaksaa vielä lukea ja vastailla, niin asia, joka tässä etsiessä on pohdituttanut on, kuinka kauan D/s suhteenne ovat yleensä kestäneet, vai ovatko ne vaihdelleet? Miksi ne ovat loppuneet? Kyllästytäänkö? Vaihtuvatko elämäntilanteet? Haetaanko yleensä lyhyempiä suhteita vai voivatko nämä suhteet myös kestää...ja kestää?  :)

Kyllä mä sanoisin, että enemmistö on lyhyempiä suhteita, koska deittaillaan ja haetaan sitä "oikeaa". Osa porukasta on avoimessa tai monisuhteessa (joku saattaa olla myös salaa liikenteessä!) eli eivät välttämättä edes hae mitään "loppusijoituskohdetta".  ;D Kyllä täällä on tosielämän parejakin muodostunut eli siinä suhteessakin toivoa on, jos sellaista haluaa.

Eriteille menemisten syyt voivat olla niin ihmisessä kuin kiinnostuksen kohteissa. Tarinoita on yhtä paljon kuin pariskuntia. Mä olen pitkiin suhteisiin mieltynyt nainen, joka kulkee omia polkujaan. Enimmäkseen leikkisuhteet ovat kestäneet kuitenkin muutamasta kokeilukerrasta jonnekin puoleen vuoteen. Sitten on sellaisia keikkaluonteisia settejä kavereiden kesken. Tämä luonnehdinta avannee jonkin verran kulttuuria. Joku mulle joskus newbienä sanoi vitsikkäästi, että Suomen kinkyskenessä jokainen vastaantuleva on jonkun tutun eksä, nyksä tai tuleva kumppani (älä nyt masennu tästä - ei se aivan näin ole). :P

Monet ovat myös todella varovaisia, mitä kertovat itsestään ja mieltymyksistään, mutta mä uskon, että kun jakaa intohimonsa, niin voi löytää kaltaistaan seuraa.

Joskus, kun ei etsi mitään, voi löytää aarteen. Elämä. :love:
« Viimeksi muokattu: 30.12.2017, 19:46 kirjoittanut Binomi »

Bebbiina

  • Vieras
Vs: Ohjeita vanhemmalle wanna-be-subille aloitukseen?
« Vastaus #47 : 29.12.2017, 17:21 »
Tää oli tosi hyvä ketju lukea. Itse olen näin 30veenä nyt alkanut kääntyä mielessäni moneen eri suuntaan mitä aiemmin ja subina olo kiinnostaa tosi paljon. En olisi nuorempana edes osannut ajatella tämmöisiä, miusta miä oon just oikean ikäinen. ❤ ei kai näihin mitään väärää ikää ole. Seksuaalisuua muuttuu iän myötä ja itse kun on kasvanut ja nähnyt elämää enemmän niin tajuaa, että myös itse voi muyttua.

Tuo luottamuksellisuus ja turvallisuus on tottakai kaiken a ja o. Kipuun tutustuminen täytyy tehdä pikkuhiljaa ja haluan luottaa masteriin, että kuuntelee miua oikeesti.

Tuo oli tosi hyvä pointti, että se on fine jos ne fantasiat ei toimikaan livenä ja joku mitä ajatteli olevan nounou, onkin ihan hitti. Eli armollisuutta itselle miltä tuntuu ja mitä haluaa.

Itselläni nyt yksi mahdollinen kuvio tässä alkamassa ja itse koen kaikkein tärkeimpänä sitä, että alusta asti on puhuttu täysin avoimesti ja tyhmiä kysymyksiä ei ole. En tiedä tästä hommasta mitään enkä tiedä mistä tykkään ja tämä on tärkeää masterille tietää. Jään mielenkiinnolla lueskelemaan lisää täällä kokemuksia.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Ohjeita vanhemmalle wanna-be-subille aloitukseen?
« Vastaus #48 : 29.12.2017, 23:34 »
Joskus kelannu ite sitä, että jos aikuisiällä ois vasta "tullut" sellaseks ku ikänsä ollu ni mitäköhän helvettiä sitä itellensä ois ohjeistanu.

Se on jotenki et :

Kuuntele kaikkia et opit mitä on koska joku on asiaa jo kuitenki tehny, muokkaa siitä oma versios ja kokeile.
Älä rajota itteäs, turpaan tulee mut niin tulee aina kun kyse on kasvusta ja kehityksestä.
Lukemalla muka tietää, tekemällä voi kirjottaa muille kokemuksesta.

Älä sitoudu mihinkään ennenkun tiedät ketä olet, älä kuuntele ketään joka kertoo ketä sä olet.
Sitten kun on liikaa koettu, tauko, ettet pala loppuun. Nuole haavas ja tee lisää.

Toista kunnes sä oot sä ja jos sun käsitys muuttuu, tee lisää.

Ja ennenkaikkia, älä ikinä.. siis IKINÄ harrasta mitään seksuaalista toimintaa jonkun Stoge nimisen tyypin kaa.

 O0


*edit*

Ja ite en ois noudattanu ainoatakaan neuvoa. Mut siks mä oonki tälläen.  >:D

Kelpie

  • Vieras
Vs: Ohjeita vanhemmalle wanna-be-subille aloitukseen?
« Vastaus #49 : 29.12.2017, 23:49 »
Joskus kelannu ite sitä, että jos aikuisiällä ois vasta "tullut" sellaseks ku ikänsä ollu ni mitäköhän helvettiä sitä itellensä ois ohjeistanu.

Se on jotenki et :

Kuuntele kaikkia et opit mitä on koska joku on asiaa jo kuitenki tehny, muokkaa siitä oma versios ja kokeile.
Älä rajota itteäs, turpaan tulee mut niin tulee aina kun kyse on kasvusta ja kehityksestä.
Lukemalla muka tietää, tekemällä voi kirjottaa muille kokemuksesta.

Älä sitoudu mihinkään ennenkun tiedät ketä olet, älä kuuntele ketään joka kertoo ketä sä olet.
Sitten kun on liikaa koettu, tauko, ettet pala loppuun. Nuole haavas ja tee lisää.

Toista kunnes sä oot sä ja jos sun käsitys muuttuu, tee lisää.

Ja ennenkaikkia, älä ikinä.. siis IKINÄ harrasta mitään seksuaalista toimintaa jonkun Stoge nimisen tyypin kaa.

 O0


*edit*

Ja ite en ois noudattanu ainoatakaan neuvoa. Mut siks mä oonki tälläen.  >:D
Setähän kirjoittaa joskus asiaakin  >:D
Paitti toi lause oli ihan höpöä:
Ja ennenkaikkia, älä ikinä.. siis IKINÄ harrasta mitään seksuaalista toimintaa jonkun Stoge nimisen tyypin kaa.