Kirjoittaja Aihe: ASMR yhdistettynä fyysiseen stimulointiin  (Luettu 1506 kertaa)

bmasteri

  • Vieras
ASMR yhdistettynä fyysiseen stimulointiin
« : 02.12.2017, 12:30 »
Joissakin ketjuissa on sivuttu hieman ASMR:ää mutta onko kukaan käyttänyt sitä millään tavalla yhdistettynä fyysiseen stimulointiin. Esim. kuiskailee, huokailee ym. vaikkapa sidotun korvaan samalla kuin piiskaa  (tämä vaan yksi esimerkki).

Luulisi, että joku on tiedostaen/tietämättään näin tehnytkin. Kokemuksia?

ASMR:stä löytyy paljon netistä mutta kyseessä siis sellainen hyvän olon tunteen tyylinen aistireaktio joka alkaa yleensä päälaelta ja menee kropan läpi (aaltona orgasmin tavoin). Aiheutuu esim. jostain tietystä äänestä ym.

Itse en ole ikinä yhdistänyt asiaa seksiaktiin mutta omia kokemuksia tästä on ala-aste ajoilta, jolloin enkun ope luki välillä tekstejä kuiskaten, hiljaa hyräillen ym. oppilaat sai tyynyn pulpetille ja siinä kuunneltiin enkun lukemista rauhoittuen. Silloin sain useastikin noita hyvän olon värinöitä :)

lamie

  • Vieras
Vs: ASMR yhdistettynä fyysiseen stimulointiin
« Vastaus #1 : 02.12.2017, 13:35 »
Minä koen jotain vastaavaa kun ihoani, eteenkin yläselkää mutta toimii myös muualla kehossa, kosketellaan sormenpäillä "varovaisesti ja hitaasti" (mauje kuvailee sitä "silittelee pienesti"). Aivan upea tunne. Toiset saavat sen aikaan minussa luonnollissti, toiset eivät onnistu vaikka kuinka yritän selittää.

Sitä ei ole liitetty minulla muuhun stimulointiin, enkä usko että se toimisi sillä en halua/pysty keskittyä moneen asiaan kerralla.

En ole tiennyt että tällä on nimikin. Minulla tosiaan lähinnä kosketukseen liittyvää, mutta saatan joskus kokea jotain samantapaista, tosin laimeampana, myös äänestä.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: ASMR yhdistettynä fyysiseen stimulointiin
« Vastaus #2 : 02.12.2017, 15:45 »
Nimike oli kyllä minullekin uusi. Olisikohan tässä kysymyksessä se erikoisuus, jota tapahtuu minulle tärkeän ihmisen kanssa sessioidessa...Iso osa esimerkiksi rankempaa piiskausta on se, kun sadisti kuiskailee korvaani muille käsittämättömiä asioita. Noissa tilanteissa mennään hyvin syviin vesiin ainakin minun osaltani. Varsinaisesta mielihyvästä en oikein osaa sanoa, kyseessä on kuitenkin hyvin kokonaisvaltainen kokemus.

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Vs: ASMR yhdistettynä fyysiseen stimulointiin
« Vastaus #3 : 02.12.2017, 15:57 »
Mulle on ihan sama, mitä toinen puhuu ja missä tilanteessa. Puhetapa ja tietynlainen äänenpaino on oleellinen. Iltasadut saa ihan uuden ulottuvuuden  ;D Ehkä parasta ilman toimintaa, mutta tokihan toimii toiminnassakin.

bmasteri

  • Vieras
Vs: ASMR yhdistettynä fyysiseen stimulointiin
« Vastaus #4 : 02.12.2017, 16:55 »
...Puhetapa ja tietynlainen äänenpaino on oleellinen. Iltasadut saa ihan uuden ulottuvuuden ...

Iltasatuihin tuo sopisi just hyvin. Ohessa linkki yhteen youtube videoon mikä avaa vähän asiaa ja saattaa joillekin laukaista tuon reaktion:
https://www.youtube.com/watch?v=RVpfHgC3ye0