Kirjoittaja Aihe: Kokemuksenne polysuhteesta?  (Luettu 12223 kertaa)

KingDom

  • Vieras
Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #15 : 11.12.2017, 14:23 »
Miksi sitten haalit kumppaneita? Mitä sitten käytät tekosyynä? Tarkenna. Kiitos!

Nyt alkoi kuulostaa vaan trollaukselta

Kyllä toi on ihan asiallinen ja hyvä kysymys. Jos on vaikkapa kolme kumppania, seksiä tarpeeksi ja muutenkin varmasti jo aika kovasti kortilla niin mitä se neljäs polykumppani tuo mukanaan sellaista että sen kanssa aloitetaan suhde edellisten lisäksi.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #16 : 11.12.2017, 14:23 »
En ota selvää onko King of hardcore trolli vai vaan hemmetin ylimielinen ihminen...

King of hardcore

  • Vieras
Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #17 : 11.12.2017, 14:28 »
En ota selvää onko King of hardcore trolli vai vaan hemmetin ylimielinen ihminen...

Miksi en saa olla molemmat? Mikä siinä on niin vitun vaikeaa?

Lily

Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #18 : 11.12.2017, 14:35 »
Miksi sitten haalit kumppaneita? Mitä sitten käytät tekosyynä? Tarkenna. Kiitos!
olen samaa mieltä, mutta koska kyseinen aloitus sai mut vastaamaan niin jatkan huonosti muotoiltuun ja trollauksen tuoksuiseen jatkokysymykseen vastaamista. Eikä täällä muuten siirretä etäisyyden mitan päähän vastaajia, muutkuin ylläpidon toimesta (vinkvink), jonka jo ketjun aloittaja taitaakin omakohtaisesti tietää.
Asiaan..eli en sellaisenaan "haali" kumppaneita, vaan satun omaamaan laajentuneen sydämen (olen myös laaja ihoinen ja iso keuhkoinen), minusta riittää jaossa useammallekkin, ja olen ilmeisesti hyvinkin onnistunut tämän toteuttamaan ja viestittämään myös läheisilleni.
Polyys minussa ei ole valinta tai itselleni "sopivin vaihtoehto", vaan osa minua ja minussa aina ollutta persoonaa.. olen ollut myös yhden ihmisen kanssa suhteessa useamman vuoden, eikä se tehnyt minusta monoa, vaan polyys minussa oli siltikin olemassa.

Jos haluat vaan mollata polyamoriaa, niin tee se verhoiltuna omaan mielipiteeseen tai omaan kokemukseen, yleisellä tasolla suosittelen kuitenkin tutkimaan asiaa enemmän, jopa wikipedian kautta löytyy aika kattavaa tietoa..
Uusien ihmisten saapuminen foorumille on kivaa, mutta antaa helposti itsestään huonon kuvan jos kaikkia ja kaikkea "mollaten" yrittää astua..
Ihmisille tulee helposti sellainen vertaus mieleen että paukahtaa sisään yhtä voimallisesti kuin se talven ensimmäinen lumihiutale, tosin se sulaa pois yhtä nopeasti..
Mutta toivottavasti sait tästä nyt asiallisen vastauksen mieltäsi askarruttaneeseen kysymykseen?

Nyt alkoi kuulostaa vaan trollaukselta

King of hardcore

  • Vieras
Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #19 : 11.12.2017, 14:44 »
En ymmärtänyt mitään tuosta sepustuksesta. Laajentunut sydän? Lääketieteellisesti?

Lily

Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #20 : 11.12.2017, 14:48 »
En ymmärtänyt mitään tuosta sepustuksesta. Laajentunut sydän? Lääketieteellisesti?
vastaan edelleen asiallisesti : sydän yhdistetään tunteista puhumiseen normaali ihmisten kesken, ja tässä yhteydessä tarkoitin että pystyn tykkäämään useammasta ihmisestä samaan aikaan eli, ei, sydämeni ei ole lääketieteellisesti mitattuna yhtä suuri kun kuvainnollisesti on suuni.

King of hardcore

  • Vieras
Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #21 : 11.12.2017, 14:51 »
Minäkin vastaan edelleen asiallisesti: Kiitos informaatiosta. Minäkin pidän useista ihmisistä samanaikaisesti, kuten suurin osa normaaleista ihmisistä.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #22 : 11.12.2017, 14:58 »
Minäkin vastaan edelleen asiallisesti: Kiitos informaatiosta. Minäkin pidän useista ihmisistä samanaikaisesti, kuten suurin osa normaaleista ihmisistä.

Eikös silloin pitäisi kyetä ymmärtämään, että monen ihmisen kanssa voi jakaa aikaansa? Polyamorisissa suhteissa jokaisella lienee yleensä oma paikkansa.

King of hardcore

  • Vieras
Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #23 : 11.12.2017, 15:01 »
Minäkin vastaan edelleen asiallisesti: Kiitos informaatiosta. Minäkin pidän useista ihmisistä samanaikaisesti, kuten suurin osa normaaleista ihmisistä.

Eikös silloin pitäisi kyetä ymmärtämään, että monen ihmisen kanssa voi jakaa aikaansa? Polyamorisissa suhteissa jokaisella lienee yleensä oma paikkansa.

Tietysti ymmärrän. Minäkin jaan aikaani monien ihmisten kanssa, mutta en parisuhteessa. En nyt ymmärrä mikä paikka? Puhutko nyt hierarkiasta?

Lily

Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #24 : 11.12.2017, 15:06 »
Minäkin vastaan edelleen asiallisesti: Kiitos informaatiosta. Minäkin pidän useista ihmisistä samanaikaisesti, kuten suurin osa normaaleista ihmisistä.

Eikös silloin pitäisi kyetä ymmärtämään, että monen ihmisen kanssa voi jakaa aikaansa? Polyamorisissa suhteissa jokaisella lienee yleensä oma paikkansa.

Tietysti ymmärrän. Minäkin jaan aikaani monien ihmisten kanssa, mutta en parisuhteessa. En nyt ymmärrä mikä paikka? Puhutko nyt hierarkiasta?
kaikki eivät ole poly ihmisiä. Jos siis haluat tietoa.tutki asiaa. Jos taas haluat vaan kyseenalaistaa poly toiminnan niin et välttämättä saa mahdollisesti toivomiasi vastauksia

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #25 : 11.12.2017, 15:13 »
Minäkin vastaan edelleen asiallisesti: Kiitos informaatiosta. Minäkin pidän useista ihmisistä samanaikaisesti, kuten suurin osa normaaleista ihmisistä.

Eikös silloin pitäisi kyetä ymmärtämään, että monen ihmisen kanssa voi jakaa aikaansa? Polyamorisissa suhteissa jokaisella lienee yleensä oma paikkansa.

Tietysti ymmärrän. Minäkin jaan aikaani monien ihmisten kanssa, mutta en parisuhteessa. En nyt ymmärrä mikä paikka? Puhutko nyt hierarkiasta?

En puhu hierarkiasta vaan siitä, että eri ihmisten kanssa tehdään eri asioita. Aivan vastaavasti kuin ystävyyssuhteissa. Aihetta on sivuttu täällä hyvinkin monessa ketjussa, tietoa löytyy varmasti. Sivumennen sanottuna oletko aivan varma että se aloituksessa mainitsemasi tilanne häiritsi asianosaisia, vai tuntuiko vain sinusta ikävältä?

King of hardcore

  • Vieras
Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #26 : 11.12.2017, 15:22 »
Minusta tuntui ikävältä kaverini takia. En tiedä miten hän koki asian. En myöskään kehdannut kysyä häneltä. Aihe on mielenkiintoinen, vaikka moni kokee kyselyni jotenkin sellaiseksi, että heidän tarvitsee puolustautua. Minulle on siis yhdentekevää mitä ihmiset tekevät. Itse en kuitenkaan alkaisi polysuhteeseen, koska en koe sitä minun jutuksi. Kiinnostaa kuitenkin kuulla kuinka polysuhteissa elävät toteuttavat suhdettaan?


Lily

Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #27 : 11.12.2017, 15:25 »
Itse en koe tarvetta puolustautua. Kukin taaplaa tyylillään.ja niinkuin aiemmin mainitsin : ei polyamoria ole jokaisen "juttu".

King of hardcore

  • Vieras
Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #28 : 11.12.2017, 15:27 »
Itse en koe tarvetta puolustautua. Kukin taaplaa tyylillään.ja niinkuin aiemmin mainitsin : ei polyamoria ole jokaisen "juttu".

Tässä ei nyt oikein sinun kanssa päästä eteenpäin. Joo, ei ole jokaisen juttu. Koetko saavasi polysuhteelta enemmän kuin monosuhteelta? Kerro hieman mietteitäsi?

Lily

Vs: Kokemuksenne polysuhteesta?
« Vastaus #29 : 11.12.2017, 15:29 »
Kyllä koen. Kerrohan miten esim monosuhteessa pettämättä bi seksuaalit tai switchit toteuttavat molempia puoliaan?