Kirjoittaja Aihe: Musiikki sessiossa  (Luettu 9541 kertaa)

chaos_spiral

Vs: Musiikki sessiossa
« Vastaus #15 : 13.01.2018, 08:45 »
Niinkuin helle tuossa ylempänä sanoikin, niin jotain sellaista kivaa musaa vaan taustalle ääniä peittämään on varmaan sellainen yleisin. Mielenkiintoista kyllä ajatella että millaista musiikkia voisi käyttää vaikka tukemaan jotain teemallista sessiota? Tuli jostain syystä mieleen Raison d'etren empty hollow unfolds. :) Näen paljon mahdollisuuksia siis, mutta kyllä minun fiiliksen saisi myös latistumaan esim. jollain teknojumputuksella.

masterone

  • Vieras
Vs: Musiikki sessiossa
« Vastaus #16 : 14.01.2018, 19:42 »
Käytän, tasaista pumppaavaa ambienmusiikkia, Massive Attakia,  kotimaisista slowHill ja RinneRadio..

Niin ja joskus Velcra a tiettyjä biisejä raskaampaa menoon..

Ei kovalla mutta sellaisella laitteistolla jossa on tunkeva mutta samalla kevyehkö alapää... eli tarkoitaa äänen matalia taajuuksia   :) , ja mulla on ihan faktaakin mitkä taajuudet rentouttaa lihaksia, ja miten eri taajuudet vaikuttaa ihmisen moodiin tuoda tunnetilansa esiin.

Wblive

  • Vieras
Musiikki session aikana/ sen antamat vibat?
« Vastaus #17 : 19.02.2018, 20:43 »
Musiikki on osa päivittäistä elämää
Mitä mieltä olette musiikista session aikana? Fiiliksen tappaja vai lisää kiksiä?
Millainen musiikki sopii jos sopii?
Tuleeko jostakin kappaleesta mieleen jokin sessio/fantasia?

MariaAndromeda

Vs: Musiikki session aikana/ sen antamat vibat?
« Vastaus #18 : 19.02.2018, 20:59 »
Musiikin ystävänä mun vastaukseni tähän on ehdoton ei. Musiikista voi nauttia melkein koska tahansa muulloin, mutta ei seksin tai sessioiden aikana. Niin paljon kuin seksistä tykkäänkin, musiikki tulee mulla aina ensin, joten seksiin/sessioon keskittyminen ei mulla onnistu, jos samalla on tarjolla musiikkiakin.

Pip

Vs: Musiikki session aikana/ sen antamat vibat?
« Vastaus #19 : 19.02.2018, 21:42 »
Musiikin ystävänä mun vastaukseni tähän on ehdoton ei. Musiikista voi nauttia melkein koska tahansa muulloin, mutta ei seksin tai sessioiden aikana. Niin paljon kuin seksistä tykkäänkin, musiikki tulee mulla aina ensin, joten seksiin/sessioon keskittyminen ei mulla onnistu, jos samalla on tarjolla musiikkiakin.
Tulee mieleen eräs tietty elokuvakohtaus, josssa oli nonkonsensuaalista toimintaa ja toimija lauloi samalla: "I'm singing in the rain..."

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Musiikki session aikana/ sen antamat vibat?
« Vastaus #20 : 19.02.2018, 21:47 »
Täysin riippuu sessiosta. Voi puuhata hiljaisuudessa tai sitten jotain olla taustalla. Välillä on sessioita missä musiikki on ollut hyvinkin tarkkaan valittua sanoituksen, rytmin kuin kappaleista toiseen siirtymisten suhteenkin.

Sir Henry

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 39
  • I've got a little itch down there. Would you mind?
  • Galleria
Vs: Musiikki session aikana/ sen antamat vibat?
« Vastaus #21 : 19.02.2018, 22:06 »
Kun Rouva laittaa Rammsteinin soimaan, niin tietää ainakin, että kohta mennään.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Musiikki session aikana/ sen antamat vibat?
« Vastaus #22 : 19.02.2018, 22:15 »

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Musiikki sessiossa
« Vastaus #23 : 21.02.2018, 21:36 »
Käyttääkö kukaan sessioiden "taustalla" tai sessioissa ylipäätään mitään musiikkia?
Jos kyllä, niin minkä tyylistä musiikkia laitatte taustalle soimaan?
Tykkääkö kukaan ylipäänsä musiikista sessiossa?
Pitääkö musiikin olla tietyllä volyymillä?
Kokemuksia olisi kiva kuulla myös sessioista, jossa on ollut musiikkia ^^
Olisi myös hauska kuunnella muiden "sessio" musiikkia, eli jos joku haluaa, niin voi linkata tai mainita jonkun kappaleen alle..  :)
Itse ainakin haluaisin panna hardcore musiikin temmon tahdissa  >:D
Tiedän, että tätä musiikki + sessiointi aihetta on sivuutettu täällä, mutta tätä tiettyä aihetta ei ole mielestäni täällä ollut, pahoittelut jos on ollut jo tälläinen trikulleen sama aihe..

Pitää tietää mistä tykkää ja luoda ympäristö sen mukaiseksi. Oletan, että osa kysymyksistäsi ovat retorisia.  :)

Minulla on ollut eri soittolistoja juuri tiettyjä tilanteita varten jo iät ja ajat. Seksi vain vahvistaa tätä sääntöä.

Jotkut ilmeisesti käyttävät musiikkia peittämään ääniä. Itse tahdon luoda tiettyä fiilismattoa kokonaistunnelman miljöön täydentämiseksi. Moni soittolistojeni biisi on sellainen, jota en sellaisena kuuntelisi, mutta oikeassa kontekstissa ne ovat paikallaan.

Tykkään siitä, että kuulen ajatukseni. Se asettaa äänenvoimakkuudelle tietyt rajat. Riippuen tilanteesta. Joskus myös hiljaisuus on paikallaan.

Tässä on muutama julkinen soittolista, joissa on ajateltu seksiä toimintona:

Sitoutunut kissa (BDSM):
https://open.spotify.com/user/andresick/playlist/0q5igVHx2sLDieENsihPV3?si=khMnKfkESPSszBiXui_G7A
Pikkuisten bileet (kirjoitushetkellä kesken):
https://open.spotify.com/user/andresick/playlist/2hmRVLAHUq6HdnC1iDWnnq?si=-Bxw7_MdRW-w5hausx80Eg
Tanssiva poni (Vanilla sex):
https://open.spotify.com/user/andresick/playlist/26mQOSQHJVYia8kKbhEte7?si=eqrTvAPmQ0-_iZuxd6Cc1w

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Vs: Musiikki sessiossa
« Vastaus #24 : 22.02.2018, 13:26 »
Ei pysty musiikkia ollenka. Alan keskittyyn heti siihen, oli meno muuten millasta vaan ja sit menee vähän into. Ei o kivaa kun alkaa naurattaan ajatus siitä että biisin bassolinja menee selvästi "seppuku seppuku seppuku seppuku seppuku" kesken sessioinnin :D

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 600
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Musiikki sessiossa
« Vastaus #25 : 22.02.2018, 14:37 »
Spotifysta löytyy paljon soittolistoja haulla "bdsm".  On niin erilaisia listoja spotifyn käyttäjät tehneet. Minä en jaksa kuunnella äänet peittävää musiikkia pitkään. Pari tuntia putkeen Marilyn Mansonia ja rammsteinia on jo liikaa. Rauhallinen parempaa, esimerkiksi Pink floyd on koettu hyväksi. Massive attack on myös hyvää sessiomusiikkia. https://www.youtube.com/watch?v=hbe3CQamF8k

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Musiikki sessiossa
« Vastaus #26 : 26.02.2018, 11:17 »
Musiikkia voi käyttää luomaan tunnelmaa. Joskus metalli sopii haluttuun fiilikseen, joskus rauhallinen ambient. Toiminta voi tietenkin olla täysin ristiriidassa musiikkivalinnan kanssa, jos haluaa hämmentää vinkulelua. Musiikkia voi myös käyttää ehdollistamiseen ja esimerkiksl saada sub reagoimaan tiettyyn biisiin pelolla.

Bi-orja84m

Vs: Musiikki sessiossa
« Vastaus #27 : 25.02.2023, 20:18 »
Apocalyptica - inquisition symphony (sepultura)

Mukavan "pelottava" biisi. Ajatus siitä että subi odottaa sidottuna, laput korvilla tämä soiden, samalla katsellen D henkilön esittelemässä kastraatio pihtejä.  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=e0yDOwhu-2M&list=PLxJJcP5YX06cK2tdwxx9DOUKrMr4oKC6B&index=7

Kenose

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • The Body is not one, but one of many
  • Galleria
Vs: Musiikki sessiossa
« Vastaus #28 : 25.02.2023, 20:27 »
Minua todella vahvasti kiinnostais raskaampi kipu/suspensio/sensory depravation sessio tän tahtiin

Deathspell Omega - Fas - Ite, Maledicti in Ignem Aeternum
https://www.youtube.com/watch?v=Jt5V6UdnBFw&t

God of terror, very low dost thou bring us, very low hast thou brought us

Violation

Vs: Musiikki sessiossa
« Vastaus #29 : 20.09.2023, 08:10 »
En ole käyttänyt aiemmin rakastelu- enkä sessiomusiikkia. Mutta voisin hyvinkin jatkossa tehdä niin. Ajatuksissani on klassinen, esim.Mozartin pianokonsertot ja Waltari.