Kirjoittaja Aihe: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?  (Luettu 21995 kertaa)

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #30 : 18.01.2018, 22:47 »
Mun mielestä Wäiskillä oli aikoinaan ihan ok vaniljaystävällisiä kinky-bileitä. Vähän piiskausta, vähän sitomista, vähän kumiasuja ja jokunen subi kahleissa - ja tietysti paljon kauniita ihmisiä vähissä vaatteissa. Ai että, oi niitä aikoja!  :love:

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #31 : 18.01.2018, 22:57 »
Armadillo ei selvästikään ole nähnyt törkiksen esityksiä wäiskillä :)
Kyllä siellä siis on nähty muutakin kun perus mainstream kinkyä. Itsekin olen seurannut wäiskillä viiltelysessiota.

Kinkybileitä ei pitäisi suunnitella vaniljoja ajatellen, niinkun tässä onkin jo monesti todettu.
Itseä jonkinmoisena eritefettarina ärsyttää "my kink is better than your kink" asenne, eli piiskaus ja sitominen on ihan ok, mutta kusisessio ei olekaan. Eriteleikkejäkin pitäisi saada harrastaa kinkybileissä ihan niinkun muitakin kinkkejä (ja olen harrastanutkin) tietenkin tilat ja sen asettamat rajoitteet huomioiden.
Haisevat jutut toki sulkisin ulkopuolelle, koska hajua ei pääse pakoon.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #32 : 18.01.2018, 23:14 »
Alkoholi. Jos en kieltäisi, niin ainakin joku raja tai valvonta. Ite järkkärinnä heittäisin muita kopeloivan känniläisen surutta ulos, ja takaisin ei olisi tulemista. Sama päihteiden kanssa.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #33 : 18.01.2018, 23:29 »
Armadillo ei selvästikään ole nähnyt törkiksen esityksiä wäiskillä :)
Kyllä siellä siis on nähty muutakin kun perus mainstream kinkyä. Itsekin olen seurannut wäiskillä viiltelysessiota.
No hittolainen, TT on tosiaan jääny mulla vielä tähän päivään saakka näkemättä! Viiltelyhommiakaan en oo siellä nähnyt, tai ehkä mä sitten en vaan huomannut niitä :/

Mä kyllä mielelläni osallistun monenlaisiin aktiviteetteihin, ja kyllä mulle välillä kelpais myös tällaiset vähän kesymmätkin jokahenkilön bondage-bileet. En mä näe mitään tarvetta luoda tässä väkisin mitään jyrkkää vastakkainasettelua, saatika että joku hitusenkin mainstreamempi linja olis minkäänlainen kannanotto eritefettareita tai ketään muitakaan vastaan. Ei kai tässä kukaan ole ollut kieltämässä kaikista bileistä yhtään mitään..?

DareDoll

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #34 : 19.01.2018, 07:55 »
Raittiusseuran kokoukset vaan pystyyn, siellä ei kuseskella eikä paneskella, ei kähmitä jos ei ole avioliittotodistus takataskussa, vettä tulee hanasta ja hajurako vähintäänkin sama kuin turvaväli liikenteessä! Suomi perkele  O0

Tuli

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #35 : 19.01.2018, 08:31 »
Mun mielestä bileisiin ei sovi käytös, jossa rikotaan toisten suostumusta.

Kaikki muu on neuvoteltavissa, mutta ei järjestettävissä kaikissa bileissä.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #36 : 19.01.2018, 08:38 »
Armadillo ei selvästikään ole nähnyt törkiksen esityksiä wäiskillä :)
Kyllä siellä siis on nähty muutakin kun perus mainstream kinkyä. Itsekin olen seurannut wäiskillä viiltelysessiota.
No hittolainen, TT on tosiaan jääny mulla vielä tähän päivään saakka näkemättä! Viiltelyhommiakaan en oo siellä nähnyt, tai ehkä mä sitten en vaan huomannut niitä :/

Ainaki itellä kerran vähä Wäiskillä lipsahti ja punasta roiskahti. Lasiin. Pitihän se juoda!  O0

Mut mitä tulee rajotteisiin, "fuck'em and their law".

Kaikilla pitää ja on oikeus olla mitä on, sehän on vähä niiku se juttu.
Bileiden järjestäjähän voi sitten toki rajata toimintaa niin halutessaan määrittelemällä sallitut asiat.



vila

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #37 : 19.01.2018, 09:28 »
Raittiusseuran kokoukset vaan pystyyn, siellä ei kuseskella eikä paneskella, ei kähmitä jos ei ole avioliittotodistus takataskussa, vettä tulee hanasta ja hajurako vähintäänkin sama kuin turvaväli liikenteessä! Suomi perkele  O0

Saako sitten kuseskella ja paneskella jos on kirkollinen vihkitodistus mukana :D

Hhhmm tämähän on kiva ketju, koska sain pari ennakkoluuloa poistettua. Avoimissa kinkybileissä saa siis kuseskella. Tosin voisi olla vähän nihkeää olla loppuilta kusessa jos ei ole suihkua.

KidBionic

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 93
  • Member of DNGN
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #38 : 19.01.2018, 09:33 »
Raittiusseuran kokoukset vaan pystyyn, siellä ei kuseskella eikä paneskella, ei kähmitä jos ei ole avioliittotodistus takataskussa, vettä tulee hanasta ja hajurako vähintäänkin sama kuin turvaväli liikenteessä! Suomi perkele  O0

Saako sitten kuseskella ja paneskella jos on kirkollinen vihkitodistus mukana :D

Hhhmm tämähän on kiva ketju, koska sain pari ennakkoluuloa poistettua. Avoimissa kinkybileissä saa siis kuseskella. Tosin voisi olla vähän nihkeää olla loppuilta kusessa jos ei ole suihkua.

Ainakin meillä DNGN bileissä tapahtumat järjestetään paikassa jossa on sauna ja suihkut, joten kusileikit onnistuu ilman että on kusinen fiilis loppuillan  ;D

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #39 : 19.01.2018, 09:43 »
Raittiusseuran kokoukset vaan pystyyn, siellä ei kuseskella eikä paneskella, ei kähmitä jos ei ole avioliittotodistus takataskussa, vettä tulee hanasta ja hajurako vähintäänkin sama kuin turvaväli liikenteessä! Suomi perkele  O0

Ymmärrän, että tässä haetaan huumoria. Mutta oikeasti, känniääliöt bileissä on niin rasittavia. Ovat sitten miehiä tai naisia. Jokaisissa bileissä, joissa olen ollut, on joku humalainen alkanut haastaa riitaa jonkun kanssa. Ja tainneet kaikki luvatta persettäni puristaneet olla humalassa myös.

CRPulse

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #40 : 19.01.2018, 09:58 »
Surkeet ja huonot bileet joihin ei oikeasti kyetä panostamaan ovat scenen syöpä.. (Jos suomessa pystyttäis järkkäämään "kunnon bileitä", ei otsikon mukaista kysymystä tarvitsis edes pohtia, kaikki toimisi (scene myös kasvaisi potensseissa nähtyyn) ja vielä pikkasen päälle...!)

Täällä mesottu useassa kirjoituksessa jälleen alkoholista... - siispä on vain oikein että suurin osa ravintolatiloista onkin heittänyt/heittämässä kinkyt ulos -surkean myynnin vuoksi. Elän toivossa ettei kinkybileitä pystytä suomessa enää järkkäämään anniskelutiloissa 2019 8) ps. Hyvin harvoin olen itse nähnyt lieveilmiöitä haitaksi asti vuodesta 1991 alkaneella "kinkybile urallani" joka kattanut ainakin sadat bileet :/

Eniten kuitenkin jos aiheeseen lopuksi vastaisin:
Häirinnyt ehkä eniten se ettei suuri osa bileväestä "ota bileisiin aktiivisesti osaa".. (tullaan vaan näyttäytyyn/ katselemaan (poikkeuksena tosin ehkä bizarre, talo.. ).

 :P kielipoSkessa

SaRu

Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #41 : 19.01.2018, 10:12 »
Saako sitten kuseskella ja paneskella jos on kirkollinen vihkitodistus mukana :D
Entäs kirkkoon kuulumattomat; eikö siviilivihkiminen riitä?
Apua. Mä oon kaikenlisäks hukannu koko vihkitodistuksen, plus en meinannu tulevaa ex-siippaa raahata bileisiin mukana....
Mitä mä nyt teen?
No meen bileisiin, en sano mitään enkä ainakaan tee mitään..

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #42 : 19.01.2018, 10:30 »
Surkeet ja huonot bileet joihin ei oikeasti kyetä panostamaan ovat scenen syöpä.. (Jos suomessa pystyttäis järkkäämään "kunnon bileitä", ei otsikon mukaista kysymystä tarvitsis edes pohtia, kaikki toimisi (scene myös kasvaisi potensseissa nähtyyn) ja vielä pikkasen päälle...!)

Täällä mesottu useassa kirjoituksessa jälleen alkoholista... - siispä on vain oikein että suurin osa ravintolatiloista onkin heittänyt/heittämässä kinkyt ulos -surkean myynnin vuoksi. Elän toivossa ettei kinkybileitä pystytä suomessa enää järkkäämään anniskelutiloissa 2019 8) ps. Hyvin harvoin olen itse nähnyt lieveilmiöitä haitaksi asti vuodesta 1991 alkaneella "kinkybile urallani" joka kattanut ainakin sadat bileet :/

Eihän alkoholi ole ongelma suurelle osalle porukasta, osalle sen sijaan on selvä ja iso ongelma. Ja, kun meidän (pervojen) bileissä on harvemmin kukaan kyttäämässä ihmisten holikäytöstä niin näistä on aika ajoin ongelmia. Monelle se taas aiheuttaa epämukavia kohtaamisia ja tilanteita. Kuva skenestäkin voi olla hyvin äkkiä aika väärä, jos näitä umpihumalassa toikkaroivia runkkareita/kopeloijia tulee vastaan heti muutama ekoissa bileissä.
Välillä tuntuukin, että skenessä on käytössä ns. snitches get stitches -mentaliteetti, kun porukka ei osaa avata suutaan bileissä näistä häiriökäyttäytyjistä vaan vasta jälkikäteen saa lukea foorumilta asiasta.

Osa ravintolatiloista saa myös syyttää itseään huonosta myynnistä. Wäiskin vessapolitiikka ainakaan ei houkuttanut kauhesti juomaan, ettei tarvitsee jatkuvasti rampata kuselle keskikerrokseen. Osalle se, että bileissä voi käydä ilman, että työkavereita tulee vastaan samassa tilassa, mutta eri bileitten merkeissä on aika iso asia. Wäiskissähän tuo ei onnistunut sitten millään tapaa ellei koko paatti ollut vuokrattuna.

Toki varmasti keskivertopervo juo vähemmän kuin keskivertoasiakas normitapahtumassa. Häissä/Synttäribileissä yms. ei ole niin väliä missä kunnossa loppuillasta on. Toki se myös aiheuttaa henkilökunnalle jonkin verran ongelmatilanteita, mutta kukin arvottaa varmaan omassa päässään kumpi on tärkeämpää baarille isompi tukku rahaa vai ongelmitta sujunut ilta.

vila

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #43 : 19.01.2018, 10:39 »
Eihän alkoholi ole ongelma suurelle osalle porukasta, osalle sen sijaan on selvä ja iso ongelma. Ja, kun meidän (pervojen) bileissä on harvemmin kukaan kyttäämässä ihmisten holikäytöstä niin näistä on aika ajoin ongelmia. Monelle se taas aiheuttaa epämukavia kohtaamisia ja tilanteita. Kuva skenestäkin voi olla hyvin äkkiä aika väärä, jos näitä umpihumalassa toikkaroivia runkkareita/kopeloijia tulee vastaan heti muutama ekoissa bileissä.
Välillä tuntuukin, että skenessä on käytössä ns. snitches get stitches -mentaliteetti, kun porukka ei osaa avata suutaan bileissä näistä häiriökäyttäytyjistä vaan vasta jälkikäteen saa lukea foorumilta asiasta.

Minua kiinnostaa, että mitä näille humalassa kähmiville henkilöille tapahtuu? Kyseessähän kuitenkin on ihan rikos. Seuraako näistä porttokielto ja onko sillä jotain seurauksia kinky-yhdistysten jäsenyyksien kanssa? Vai ovatko samat tyypit vastassa sitten seuraavissa bileissä?

CRPulse

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #44 : 19.01.2018, 10:56 »
Oliskin muelenkiintoista edes kerran todistaa järkkäreiden voimankäyttöä häiriökäyttäytyjään kuten normiyökerhoissa varmasti jokainen meistä on todistanut: 3-4 pokea hapettaa uhrin nippuun "hätävarjeluun kuuluvalla väkivoimalla.. niin että "känniääliöllä" on vähintään kyynärpäiden nivelsiteet paskana ja kurkussa tuntuu hengitysarkuutta useamman päivän..