Äänestys

Kuinka usein harrastat seksiä?

Kerran viikossa
2-3 kertaa viikossa
4-5 kertaa viikossa
6-7 kertaa viikossa
Useammin kuin 7 kertaa viikossa
Kerran kahdessa viikossa
Kerran kolmessa viikossa
Kerran kuukaudessa
Harvemmin

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein harrastat seksiä?  (Luettu 29488 kertaa)

mooky

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #45 : 10.03.2018, 22:43 »
Yhtä usein, kuin tapaan avioliiton ulkopuolisia suhteitani

Luminukke

Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #46 : 11.03.2018, 01:41 »
Liian harvoin tarpeisiin nähden, mutta näillä mennään.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #47 : 11.03.2018, 14:47 »
Neljän tunnin päästä alkaa selibaatti  8)
Kestää niin kauan kunnes taas tekee mieli ja sitten pitääkin kesyttää joku kiva subitytteli pari-kolme kertaa viikossa tarpeita tyydyttään  >:D


Puris

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Galleria
    • Fetlife
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #48 : 11.03.2018, 18:31 »
Tuleehan tuota harrastettua.. Ei asuta yhdessä miehen kanssa, mutta vietetään aika paljon aikaa yhdessä ja useamman viikon lomareissujakin heitetty missä ollaan oltu 24/7 toistemme seurassa.
Jos ollaan samassa paikassa samaan aikaan, niin kyllä me pannaan. Useamman kerrankin päivässä helposti.
Koska olen mieheni fetissien ja kauneusihanteen ruumiillistuma, ei seksi (sessiointi- sanaa en käytä suhteessani) vaadi mitään sen kummempia valmisteluja, lämmittelyjä tai rekvisiittaa, vaan voisi sanoa että kumppani on "aina valmis"  8).
Seksin kesto riippuu siitä mitä tehdään. Jos kuvataan videota, niin siinä menee helposti koko ilta. Etenkin kun editoidessa alkaa panettaa uudestaan  :P mutta pikapanotkin on täysin fine.
On kyllä mahtavaa runkkailla omille tuotoksilleen. Nettirunkuissakin on ihan uusi fiba kun sieltä tumblerista tärähtää jonkun runkkarin rippaamana sun viimeviikolla kännykällä makkarissa ottama kuva :D
Kyllä seksiä joka päivä, joskus harvoin on töistä niin väsyneenä että melkein tyytyy vaan katselemaan.

Dagda

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #49 : 11.03.2018, 20:55 »
Nykyisin liian harvoin  :o

NeitiM

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #50 : 11.03.2018, 21:25 »
"Seksi? Mitä se on?". Tällä ajatuksella..

femalefeline

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #51 : 12.03.2018, 00:23 »
Niin usein kuin pystyy.

Ziizus

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #52 : 12.03.2018, 00:28 »
Aina kun mahdollista  ::) Joku viikko joka päivä, toinen viikko joka toinen päivä. Kolmesta päivästä ilman selviää vielä ilman traumoja, neljää päivää en uskalla edes kokeilla  ;)

LookingForMyDom

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #53 : 12.03.2018, 00:47 »
Neljän tunnin päästä alkaa selibaatti  8)
Kestää niin kauan kunnes taas tekee mieli ja sitten pitääkin kesyttää joku kiva subitytteli pari-kolme kertaa viikossa tarpeita tyydyttään  >:D

Itellä haussa joku kokenut dominantti, koska ite oon vasta tustumassa tähän koko touhuun.

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 538
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #54 : 12.03.2018, 07:19 »
Enpä juuri koskaan mutta voihan sitä elämässä muutakin tehdä jos tulee tylsää.

Punapää

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #55 : 12.03.2018, 07:24 »
Voisko vastata et mahdollisimman usein.. Aina kun on luotettavaa seuraa, omilla mieltymyksillä saatavilla.. tai Domihan sen monesti päättää et kui paljon sitä saa  ;D

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #56 : 12.03.2018, 08:17 »
Neljän tunnin päästä alkaa selibaatti  8)
Kestää niin kauan kunnes taas tekee mieli ja sitten pitääkin kesyttää joku kiva subitytteli pari-kolme kertaa viikossa tarpeita tyydyttään  >:D

Itellä haussa joku kokenut dominantti, koska ite oon vasta tustumassa tähän koko touhuun.

Kyllä täällä noita kokeneita domeja piisaa. Valkkaat vaan maltilla niin voit poimia sulle sopivan  :)
Mulla ominaisuudet sellaset että jollei suu ole kuin Eppu Normaalilla ei tuo kurkutus onnistu  >:D. Mutt kyll sen kestän  :)

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #57 : 12.03.2018, 09:39 »
Mjaaa... kyllä se melkein joka vuosi tulee ainakin jotain kevyttä seksintapaista harrasteltua (jos käytetään oikein laveaa määritelmää).

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #58 : 31.03.2018, 17:26 »
Kyllä se varmaan minulla se 2-3 kertaa viikossa on. Ihmeellistä vain on, että nyt kun viimeinkin olen parisuhteessa, se onkin usein naisystävä joka haluaa seksiä enemmän kuin minä.
« Viimeksi muokattu: 01.04.2018, 02:56 kirjoittanut foobar »

Luminukke

Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #59 : 31.03.2018, 17:40 »
Tällä hetkellä n. kahden viikon välein. Eli silloin kun suhteen ulkopuolelta saa sovittua nykyisen partnerin kanssa aikaa. Eli ihan liian harvoin mutta näillä mennään.