Äänestys

Kuinka usein harrastat seksiä?

Kerran viikossa
2-3 kertaa viikossa
4-5 kertaa viikossa
6-7 kertaa viikossa
Useammin kuin 7 kertaa viikossa
Kerran kahdessa viikossa
Kerran kolmessa viikossa
Kerran kuukaudessa
Harvemmin

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein harrastat seksiä?  (Luettu 29471 kertaa)

UW

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #60 : 31.03.2018, 21:18 »
Riippumatta yritänkö etsiä vai pysynkö kotona, minulle säädetty karmaattinen kiintiö vaikuttaa tällä hetkellä olevan n 3x kuussa  ???

Icebug85

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #61 : 31.03.2018, 21:30 »
Vastaisin jos olisi sopiva vaihtoehto  :(

TyrvaaM

Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #62 : 31.03.2018, 22:53 »
Vastaisin jos vaihtoehtona olisi: ”aivan liian harvoin”.
Mutta hei! Juurihan vastasinkin :))

litsi

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #63 : 02.04.2018, 17:37 »
Keskiarvoisesti kerran viikossa, johtuen monen monista muuttujista. Tavoite olisi 2-3 päivän välein, suunnilleen :) :love:

Aikaa menee 15min-2h riippuen siitä, mitä lähdetään hakemaan. Laskin nyt aikaan mukaan, tottakai, esileikin ja jälkihoidon - itse penetraatio-hommiin nyt ei varmaan mene muutamia minuutteja enempää  ;D Seksi on meille molemmille sellainen kokonaisvaltainen kokemus, ja jokainen kerta on erilainen jollakin tasolla.
Rutinoituminen on pahin halujen tappaja itselle

Albertica

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #64 : 06.04.2018, 17:26 »
Tämä vaihtelee, mutta nyt on ollut aktiivisempi kausi rakkaan kanssa.  :love:

Osasyy lienee tähän kummankin liikunnallinen aktivoituminen. Käymme molemmat 1-3 kertaa salilla ja itse siihen päälle kerran-pari uimassa. Siihen päälle industrial-tanssin harjoittelut sopivaan väliin, niin olo on kyllä energinen pedinkin puolella.

"Pikaiset" eivät tahdo kuulua meidän leikkeihin, ainakaan jos tähtäämme orgasmiin. Poikkeuksena aamuseksi, jolloin vehje tuntuu olevan herkempi. Itselläni muuten kestää usein vähintään se puoli tuntia laueta ja siinä ehtii toinen saada useamman orgasmin. Tätä puolta tuntia edeltää usein myös esileikki käsipelillä ja suulla. Olemme viime aikoina myös käyttäneet anustappeja ja penisrenkaita enempi. Vibraavan anustapin pistinkin tilaukseen juuri.  :))


Guy Incognito

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #65 : 23.05.2018, 17:11 »
Vastaisin, että harvemmin.

Oon ollut viimeiset kymmenen vuotta vähän vaihtelevasti kärsinyt masennuksesta ja itsetunnon puutteesta. Siksi multa kesti verrattain aika kauan lähestyä vastakkaista sukupuolta mitenkään merkittävästi. (esim kouluaikoina moni oli välillä selvästi jopa kiinnostunukin musta, mutta se tuntui aina lähinnä vaan uhkaavalta kun tunsi oman haavoittuneisuutensa ja oli niin kiinni oleva epävarma simpukka kaikin tavoin)

Varsinainen "neitsyyskin" tuli menetettyä vasta suhteellisen hiljattain.
Tuossa viime vuoden puolella meikäläisellä oli viitisen kuukautta käynnissä seurustelusuhde erään japanilaistytön kanssa ja silloin tuli sekstattua ihan viikoittain. Tosin sen suhteen loputtua on asiat palanneet tuttuun kuivempaan kauteen.
Viimeisin äksöni taisi olla kevyt muhinointi ja suihinotto. Ja sekin pari kuukautta sitten.

Deittailu on niin hidasta puuhaa meikäläisellä. :-[


Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1022
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #66 : 23.05.2018, 17:20 »
Viisi kertaa päivässä olisi ideaali. Mutta sinkkuna olen selibaatissa.

Runkkaritar

Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #67 : 23.05.2018, 17:38 »
Keskimäärin kerran kolmeen viikkoon... sais olla huomattavasti useammin, oon niin pirun huono saalistamaan, mutta helppo (joillekkin varma) saalis ::)

piNaNas

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #68 : 23.05.2018, 18:58 »
Olen näköjään vastannut taannoin, että kerran viikossa. Jännää koska ei mulla oikeastaan ole hajuakaan: ehkä oon enemmän sellasta "ei meillä lasketa" -koulukuntaa. Mutta varmaan tuo on ihan hyvä veikkaus.
Ja mikä nyt sit on sitä _seksiä_? Oletan että tässä haetaan nyt seksiä jossa on jonkinlaista genitali-stimulaatiota.
Sellaisen määrä vaihtelee. Välillä enemmän välillä vähemmän.

Edit// niin ja kesto on keskimäärin varmaan 2h esileikkeineen. Yleensä melko poikkeuksetta jotain 1-4h väliltä. Varsinaisia pikapanoja en juurikaan harrasta.

Kaikenmoista muuta kinkyä aktiviteettia/pervoilua ilman genitaali-kontaktia on sitten viikossa vähintään samanverran lisää.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #69 : 23.05.2018, 21:06 »
Nyt tuntuu että vois pitää iha parin päivän kunnon selibaatin. Ei huvita edes nähdä mitää peniksiä  :P

ravenvonred

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #70 : 23.05.2018, 22:42 »
Tässä elämänvaiheessa sinkkuna, en ollenkaan. Harmi kyllä.  :'(
En parisuhteen ulkopuolista seksiä kuitenkaan haluaisi.

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #71 : 24.05.2018, 18:09 »
Aamuin ja illoin pääsääntoisesti :-)
Välillä useamminkin, riippuu siitä kenen kanssa on liikkeellä :D

DareDoll

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #72 : 24.05.2018, 19:42 »
Aamuin ja illoin pääsääntoisesti :-)
Välillä useamminkin, riippuu siitä kenen kanssa on liikkeellä :D

Ou jee, tollasesta meiningistä Mää tykkään  ;)

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #73 : 25.05.2018, 15:11 »
2v sitten olisin vastannu "kerran kuukaudessa".
Nyt voin vastata hyvällä omatunnolla 2-3/viikko. Enempikin vois tietty olla. Ja eiköhän se kohta taas aktivoidukin :D Välillä toki menee enemmän per viikko. Ehkä jopa joka päivä ja useammin päivässä. Välillä taas on viikkoja, kun ei vaan sovi aikataulut yhteen ja on kiirettä, väsymystä tai jotain.

Mutta olen tyytyväinen :love:

artonen

Vs: Kuinka usein harrastat seksiä?
« Vastaus #74 : 25.05.2018, 18:30 »
Kymmenkunta kertaa viikossa...
Useimminkin kun päätän antaa subittaren laueta.
Toisaalta useammin myös silloin kun päästän subittaren lähes laukeamaan
 ::)