Kirjoittaja Aihe: Tuntemattomien tunteminen  (Luettu 15983 kertaa)

MrDarkSide

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #75 : 22.07.2017, 16:16 »
Hyviä kirjoituksia eritoten alabama:lta ja MissMary:lta. Samoilla ajatuksilla täällä.

Niinpä.


Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #76 : 22.07.2017, 18:15 »
Harva asia on kovin mustavalkoista, ei tämäkään. Varmasti osasta varoitetaan ihan syyttä, varmasti osasta varoitetaan, koska ei haluta, että kilpailija vie sen uuden kivan näköisen subin/dommen tai varoitellaan/juorutaan ihan vain puhdasta kateutta, vaikka mitään kilpailuasetelmaa ei olisikaan.
Monella tapaa kinkyskene on kuin pikkukylä, joka on vain asettunut laajalle alueelle. Juorut liikkuvat, olivat ne totta tai ei.

Juoruja/varoituksia varmasti kannattaa kuunnella jossakin määrin, mutta lopulta itse kannattaa tutustua siihen ihmiseen ja päätellä onko se niin paska/paha kuin varoitellaan.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #77 : 22.07.2017, 19:46 »
Vaarallisuudesta, yhdelle vaarallinen ei ole kaikille vaarallinen. Jotkut on vaarallisia vaan niille joita rakastavat, siinä missä merkityksettömät panot ja pelkät kaverit saa nauttia vaan hyvistä puolista. Jotkut katoavat scenestä varoittelujen seurauksena ja alkavat metsästää uhreja esim. iskurista. Jotkut jopa muuttavat toimintaansa vaarallisesta ei-vaaralliseksi. Silti jokaisella pitäisi olla oikeus valita alkaako toimiin vaikkapa murhasta tai raiskauksesta tuomitun kanssa, tai psykopaatiksi todetun kanssa.
Siksi varoittelulla on myös jonkinlainen tarkoituksensa.

Omat vinkkini tuntemattomien tuntemiseen scenessä: Kyseenalaista ja älä usko kaikkea.

Mitä jos päädyt juorujen kohteeksi ? No sitten päädyt, et voi sille mitään. Sinulla ei ole velvollisuutta todistaa juoruja vääräksi. Älä välitä.

Tässä voin yhtyä kyllä täysin mielipiteeseen. Kenestäpä ei puhuttaisi. Yleensä myös se joka on äänekkäin, saa niitä puskaradiomielipiteitä levitykseen tietämättä niistä edes itse. Pää asia, että ite tiedät mihinä oot ja mihinä meet.

Nvriih

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #78 : 22.07.2017, 22:06 »
Skenen ulkopuolisena oon ihmetellyt, miksi juorutaan. Olen todennut, että sitähän tapahtuu kaikkialla työpaikoista harrastusseuroihin. Ei tämäkään ryhmä ole siinä kohtaa siis mitenkään erilainen.

Juoruja en ole kuullut enkä oo kyllä kiinnostunutkaan. Ehkä joskus pääsen bileisiin tai miitteihin ja kuulen ne mehukkaimmat. Enkä usko niitä ennen kuin tutustumisen kautta vahvistuvat jos vahvistuvat.

Varoittelu on ihan ok jos joku on tuomittu väkivaltarikollinen tms. mutta muuten kannattaa luottaa omaan intuitioon ja tehdä omat harkitut riskivetonsa ihmisten suhteen. Kyllä mäkin kuulin varoittelua masteristani, että on subien kertakäyttäjä, mutta niin sitä vaan kohta tulee vuosi leikkisuhdetta täyteen. Riskinotto kannatti, ja tein sen vakaasti harkiten.

LadyHera

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #79 : 23.07.2017, 21:19 »
Lyhyenä elämänohjeena a la minä: Kuunnelkaa mutta tehkää omat päätelmänne. En tarkoita varoituksia mahdollisista väkivaltaisista vaan ihan ihmisistä yleensä. Jos kuulette jonkun jutun\juorun jostain henkilöstä ja sitten tapaatte miitissä\bileissä: Jutelkaa, tutustukaa ja muodostakaa se OMA mielipide. Näin toimii aikuiset. Minä arvostelen ja lokeroin ihmiset sen mukaan, miten he käyttäytyvät minua kohtaan. Ja tunnustan, luin vain kolme sivullista kommentteja, en kaikkia.

rRoxi

  • Vieras
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #80 : 23.07.2017, 21:31 »
Tampereen Keskustorilla lojuu Päätalo-viisaus:  ::) :P

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #81 : 24.07.2017, 09:33 »
^Tuo on kyllä totta.^  :D

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Tuntemattomien tunteminen
« Vastaus #82 : 24.07.2017, 09:38 »
Luulis että mitä maineikkaammaksi muodostuu, sitä mielenkiintoisemmaksi tulee. Joskus se toimii yleensä ei.  ;D