Kirjoittaja Aihe: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä  (Luettu 12252 kertaa)

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 538
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #15 : 06.03.2018, 23:30 »
BDSM-baari perustettiin joskus 2011 eikä se järjestä omia miittejä tai bileitä. Minä kävin ekaa kertaa kinkymiitissä syksyllä 1999 Cityn Kinky Barin ihmisten innostamana, se oli yökerho Poreessa. Kyllähän se jännitti aluksi. Joulukuussa 2006 kävin sitten bileissä eli SMFR:n klubi-illassa DTM:ssä. Sen jälkeen olen käynyt silloin tällöin bileissä Helsingin alueella ja muuallakin.

DareDoll

  • Vieras
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #16 : 07.03.2018, 09:16 »
Ekat bileet tais olla 2011? Tai jotain. Olin löytänyt netistä random tyypin jonka kanssa lähdin bileisiin tietämättä scenestä tai kinkybileistä yhtään mitään.
En tuntenut ketään kinkyscenessä olevaa kinkyä, ja minulla oli bileistä outoja luuloja. Ajattelin mm. että kaikki ovat siellä hemmetin hyvännäköisiä, ja mietin kehtaanko mä nyt mennä tonne kun mä oon vaan tällänen. Tämä naurattaa näin jälkeenpäin ajatellen. Etenkin kun eka kommentti minkä tuntemattomalta tyypiltä sain bileissä oli "hitto sä oot upee".

Bile aveccini päätyikin pian darkkariin, ja jäin yksin haahuilemaan bileisiin. Tutustuin tuolloin mm. erääseen tulevaan Törkisläiseen, ja moneen muuhun tyyppiin jotka kuuluvat kaveripiiriin edelleen.
Huomasin heti bileissä tietyn sisäsiittoi...sisäpiiriläisyyden, ja totesin osa ihmisistä vaikutti siltä että haluavat olla vain omissa porukoissaan. Rohkeasti silti juttelin joillekin, ja loppuillasta porukka tuli juttelemaan minulle. Yksin ei siis tarvinnut olla. Nuo bileet onkin jääneet lämpimänä muistona mieleen.

Ekaan miittiin minut raahattiin puoliväkisin, en olisi millään halunnut lähteä koska olen epäsosiaalinen. Ja nyt olen taas tilanteessa jossa en halua käydä miiteissä, koska olen epäsosiaalinen.
Mutta tuli niissä juostua, ja jopa järjestin miittejä itsekin.

Uusille sceneläisille neuvon kuitenkin että miiteissä kannattaa käydä vaikka jännittäis eikä koe olevansa sosiaalinen.
Siellä tutustuu mahtaviin tyyppeihin. Ja idiootteihin myös, mutta enimmäkseen niihin mahtaviin tyyppeihin.


Missu, me ollaan taas samiksia näiden ajatusten ja kokemusten kanssa, kaikessa muussa paitsi epäsosiaalisuudessa! Ja mä oon vaan nykyään niin hiton laiska  ;D

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 655
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #17 : 07.03.2018, 09:38 »
Turun baletin bileissä kaverin mukana showtimessä ja vuosi jotain 2003-2004. Jotenkin jäänyt mieleen ihan eka kohtaus ovesta tallusteli tiskille, niin siinä oli pari naista joista toinen kertoi päässeensä biletunnelmiin käytyään riisumassa pikkarit pois. Ohjelmassa muistaaksni ainakin jotain lihakoukussa roikotusta. Oisinkohan sillä erää käynyt kaksissa tai kolmissa bileissä ja muutaman kerran muuten porukalla ao paikassa istuskelemassa.

Seuraava kosketus oli sitten kymmenen vuotta myöhemmin helsingissä kun toinen tuntui lämpenevän jutuista ja ehkä 2014 agroksenmäen jossain halloween tms bileissä.


TEGAMi

  • Vieras
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #18 : 07.03.2018, 10:13 »
Maaliskuun loppu puolta 2015 eka kerran miittiin käskytettynä. Ujona ja erittäin jännittyneenä nolostelin omia möläytyksiä, mutta ainakin muilla oli hauskaa ^^ jälkeen päin istuskelin pitkään miiteissä hiljaa vain kuunnellen, koska yhä nolostelin ekan kerran möläytyksiä :D
Fetix haukipudas 2015 oli ekat bileet. Porukka oli jo jokseenkin tuttua, mutta seurani kovin vaniljaista (50sog kinkyä). Tuli pysyttyä seurassa ja kaikki kiva jäi kokeilematta, koska silloinen kielsi.

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #19 : 07.03.2018, 12:11 »
Minut löydettiin 2005, jolloin mut ohjattiin sitten Suoli24:n ja Cityn Kinky Bar -chatteihin. Saatesanoiksi annettiin, että porukka voi olla pikkaisen sitten sisäänpäin lämpiävää. Niinpä en sitten odottanut ihmeitä, mutta aloin minä kuulua hiljalleen kalustoon. Kiitos, StockingMask.

Helmikuussa 2006 oli ensimmäinen bilereissu Mixeihin. Otin kynän ja paperia mukaan sille retkelle - josko jotain vaikka piirtäisi. Tajusin siellä ihan viimeistään, että tavallisia ihmisiä nämä ovat. Hyvillä käytöstavoilla pääsi ja pääsee pitkälle. Kultainen sääntöni on: älä ole kusipää.

Skeneen saapuminen on parhaita asioita, joita minulle on koskaan tapahtunut. Paljon ystäviä olen täältä saanut.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #20 : 07.03.2018, 13:42 »
Täytynee vielä tarkentaa että omalla kohdalla puhuttiin vuodesta 2008  ;D

femalefeline

  • Vieras
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #21 : 07.03.2018, 21:20 »
Ensimmäinen ”oikea” kinkytapahtuma johon osallistuin oli pääsiäisbileet Wäiskillä. Siitä on nyt kohta pari vuotta . Sitä ennen minulle oli pienessä piirissä järjestetty aivan ihanat varjosynttäribileet joihin osallistui vain valikoituja Isäntäpariskuntani tuttuja kinkyjä. Näistä pienimuotoisista mutta mieleenpainuvista ( ja arpina ihossa vieläkin näkyvistä) kekkereistä on nyt kohta neljä vuotta.

Mutta siis, ne ensimmäiset isommat "viralliset" bileet. Ennen sitä en ollut voinut sellaisiin osallistua koska olin naimisissa erittäin suvaitsemattoman vaniljan kanssa ja kaikki kinkytarpeet piti hoitaa salaa ja luvatta, eli ei voinut olla näkyvillä miiteissä ja bileissä.

Seuralainen, jonka tapasin sinä iltana ekan kerran livenä, ja josta tuli sitten Domini ja omistajani pikäksi aikaa, oli vanha nikki joten scene ja sen ihmiset oli sille tuttuja. Olimme jutelleet pidemmän aikaa somen välityksellä joten tuntui turvalliselta joskin jännitti. Ennen bileitä hotellihuoneeseen,  jossa maailman parhaat kahdenkeskeiset etkot jonka seurauksena hieman mietitytti loppuiltana aina kun piti istua... Nilkan alapuolella pienenpieni sopivasti tuntuva tuore polttomerkki ja päällä Seuralaisen valitsema sihteeriasu astelin korkkareissani Seuralaisen saattelemana rappusia ylös bilesaliin, käyden nopeasti päässä läpi mahdollisia siellä tapahtuvia ja näkyviä asioita jotta pystyisin olemaan tuijottelematta. Onneksi olin jo narikassa nähnyt ja kokenut sen verran että osasin asennoitua, kerätä ajatukseni ja keskittyä hetkeen enkä vaan leijua tyhmä hymy naamallani 20 cm maapinnan yläpuolella kaikenkattaneen hotellisession höyryissä.
Maksettuani sisäänpääsymaksun korotin varovasti katseeni kohdataksen tämän uuden, niin kauan odotetun maailman.

Ja siinä se oli. Minä olin vihdoinkin osa sitä.

Saisin vihdoinkin tutustua ihmisiin joiden kanssa olin jutellut vain ruudun kautta, kokea asioita joita kaipaillessani olin itsekseni itkenyt raivoissani. Saisin olla oma itseni. Tunteet valloitti hetkeksi kun mielessä kävi että olen kovan hinnan siitä maksanut ja tulen maksamaan. Mutta tiesin että se on sen arvoista. Onneksi Seuralainen oli vierellä ja otti kädestä kiinni.
 
Minglattiin, minut esiteltiin, monta kättelyä, joitakin varautuneita nyökkäyksiä, välillä tuntui että kukaan ei huomaa minua , välillä siltä että kaikki tuijottaa.
Joku tuli kysymään halutaanko osallistua munanmaalauskilpailuun. Seuralainen katsoi kysyvästi, ja minä päätin että nyt loppuu ujostelu, eiku munaa maalaamaan  ;D

Kieltämättä pakko sanoa että muistan vieläkin sen miten mielettömän hyvä olo siinä tilanteessa oli. Voisi kliseemäisesti sanoa että olin löytänyt laumani. En ollut enää outo, en edes väärään suuntaan raidallinen. Olin oikeassa paikassa, juuri oikeaan aikaan ja parhaassa mahdollisessa seurassa. Tekemässä maailman ihaninta asiaa. Nenä kiinni karvaisen miehen perseessä käytin kaiken taiteellisen inspiraationi muotoillessani sormiväreillä pyllisteleävän Seuralaiseni roikkuviin kasseihin siniristilippua.

Kilpailun jälkeen käydessäni naistenhuonneessa pesemässä (taiteellisen) vapautumiseni jälkiä käsistäni, huomasin ilokseni että minulle jo juteltiin. Pallo oli minulla ja ovi oli avattu raolleen.
Bileistä lähdin Seuralaisen kainalossa hyvissä mielin ja seuraavia juhlia jo odotellessa. Ja illan kruunasi maailman parhaat jatkot, taas kahdenkesken.

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 961
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #22 : 07.03.2018, 23:04 »
Ensimmäiset kinkybileet joissa olin 1985 msc-finlandin. Olin myös kc:n ensimmäisissä bileissä vr:n makasiineilla. Smurffien ekat bileet järjestin.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #23 : 08.03.2018, 00:06 »
Mut yllytettiin tänne sivustolle 2014 alkupuoliskolla, koska mä en nyt vaan kuulemma ollu ihan normaali. Kiitti (suom. HooVee :-*) vaan syylliselle. ;D

Kesällä tuli tosi heikosti pyörittyä täällä, sitten mä päätin lähteä kattomaan millanen Taffi on, kun tämä kyseinen tyyppi oli niin kovasti sitä mainostanut ja saanut mielenkiinnon heräämään. Tungin itseni staffiin, ettei tarvisisi yksin olla, kun muita en tuntenut. Jännitti kyllä melkoisesti yksin kävellä tuollaiseen tapahtumaan, ketään tuntematta, dc ja kaikkea muuta kamalaa. Siellä mulle esiteltiin sellanen määrä nikkejä, että hyvä jos kourallisen muistin jälkeenpäin.

Samaisen tyypin ja hänen vaimonsa siivellä kipitin puhtaasta uteliaisuudesta kahville tapaamaan tuota nykyistä miehekettäni loppuvuodesta 2014. En tosin tiedä lasketaanko sitä nyt ihan miitiksi. Jos pitää jokin "virallinen miitti" nimetä ensimmäiseksi, niin varmaan Tampereella 2015 tiistaimiitti. Silloin ei vielä täällä omalla alueella ollut miittitoimintaa, mutta tottakai täällä ne parhaat miitit on ollut!

Overall, olen enemmän kuin tyytyväinen, että mut on tänne yllytetty, mua on kutsuttu juttuihin mukaan jos en ole ehtinyt vielä ansiokkaasti itseäni jo tunkea mukaan, sillä onhan tämä sivusto nyt antanut ihan pirun paljon kaiken kaikkiaan, konkreettisesti ja välillisesti. Ripakopallinen kavereita, mahtavia kokemuksia ja isoin juttu tietenkin tuo mies.

Miss Finch

  • Vieras
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #24 : 08.03.2018, 00:35 »
Mun ekat bileet oli joskus 2000 tai 2001 VR:n makasiineillä, koko skenestä ei ollu mitään hajua, mutta kun silloinen poikaystävä ehdotti bileitä ni olin heti jo vääntämässä itelleni jotain kivaa asua. Muistan sen tunteen ku kaikki tyypit oli vaan milettömän mielenkiintosia ja halusin mennä juttelemaan kaikille, en uskaltanu kuin muutamille, mutta tunsi olevansa oikeassa paikassa.
Sen jälkeen vähäinen pervoilu jäi parisuhteiden piiriin enkä saanut eksiäni lähtemään bileisiin ja vasta muutama vuosi sitten kun löysin uusia pervoja kavereita tuli lähdettyä uudestaan mukaan.

SaRu

Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #25 : 08.03.2018, 08:05 »
Eka miitti Kouvolassa tän vuoden tammikuussa,  (lähes) väkisin raahattuna.
Ei ehtinyt jännittämään, koska seurassa tutuksi jo tullut maailman ihanin ihminen, joka tekee kaikkensa repiäkseen mut pois mun mököluolasta ihmisten ilmoille.

Ekat bileet, samaisen inhottavan ihanan kanssa, tämän vuoden helmikuun lopussa Helsingissä.
Olihan se kokemus, hauska törmäillä tyyppeihin, seuraneiti osoitti tiettyjä tyyppejä (joten seuraavalla kerralla saatan pölähtää moikkaamaan aivan yllättäen ties ketä teistä ketä nyt en rohjennut  ;D ), joidenkin kanssa jopa juttelin, mutta enimmäkseen itselle tuttuun tyyliin vain katselin sivusta.
Joku voisi luulla etten viihtynyt (se on vaan mun naama, aina tyytymättömän näköinen), mutta seuraavat bileet jo mielessä.
Sama ärsyttävä ämmä  :love: mukana.

Pörri

  • Ketjureaktio
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3120
  • Ihme otus
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #26 : 08.03.2018, 09:42 »
Eka miitti Kouvolassa tän vuoden tammikuussa,  (lähes) väkisin raahattuna.
Ei ehtinyt jännittämään, koska seurassa tutuksi jo tullut maailman ihanin ihminen, joka tekee kaikkensa repiäkseen mut pois mun mököluolasta ihmisten ilmoille.

Aaaww :love:

Syksyllä vaan lähdin miittiin, yhtään harkitsematta. Pelotti kamalasti, mutkun olin sanonut meneväni niin ei auttanut jättää menemättä. Hyvä että lähdin.
Ekat bileet samalla lailla ahaa-elämyksenä.

Henrik

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 389
  • Jäpäkyörä mehtäläene
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #27 : 08.03.2018, 10:08 »
Ekat bileet... ööh olikohan 2000 tai 2001 jyväskylässä. Puolison  kanssa suut ja silmät ymmyrkäisinä ihmetellemässä. Sittemmin yhteisellä sopimuksella itsekseni bileissä luuhannut, lähinnä jyväskylä - hki. Introvertti erakolle reissut välillä haastavia, mutta taiteileva osani nauttii suunnattomasti visuaalisista "ärsykkeistä". Mitteihin en ole yrityksistä huolimatta eksynyt. (laiska)

Nautinnon_Tuska

Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #28 : 08.03.2018, 22:48 »
Ekat bileet oli Taffissa Tampereella 2008 tai 2009. Laitoin jäsenhakemuksen Smurffeihin ja Ilmoittauduin Kiasman edestä lähtevään bussiin kohti Taffia. Bileissä oli dresscode, joten hieman oli jännitystä, pääsenkö edes bileisiin sisään. Tein itse jonkinlaisen nahkapanssarin yläkroppaan, jonka puin päälleni jo kotona.
Kiasman eteen päästyäni huomasin hieman "epämääräisen" näköistä porukkaa, eli taidan olla oikeassa paikassa ;D
Jo bussimatka oli aikamoinen kulttuurishokk, kun näki niin monen näköistä porukkaa. Jollain tavalla se tuntui kuitenkin todella vapauttavalta.
Taffin ovella pääsin jopa sisään asuni kanssa ja ihan maailma aukeni.
Sain bileissä myös ensimmäisen piiskaukseni eräältä pariskunnalta, joista tuli myös sen myötä erittäin hyviä ystäviä minulle :love:
Eli, ainakin omien kokemusten perusteella suosittelen lähtemään rohkeasti bileisiin ja tutustumaan uusiin ihmisiin.

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: ensimmäinen kerta bdsmbaari miitissä / bileissä
« Vastaus #29 : 09.03.2018, 02:50 »
Oli vuoden 2002 kesällä kun bongasin jostaan mainoksen Turun Baletin Fetish klubista. Sitä mainostettiin Down by the laiturin yhteydessä jotenkin silloin, olisin muutoin varmaan missannut koko jutun. Ketään en skenestä silloin tuntenut, eikä kukaan sieltä minua, enkä oikeastaan mitään kinkyä ollut vielä kenenkään kanssa koskaan harrastanut, vaikka toki tiesin suunnilleen mihin olen tällä elämän osa-alueella suuntautunut. Ei ollut kavereita jotka olisivat seuraksi tulleet. Mitään erityisiä kinkyjä vaatteitakaan en omistanut musta poolo ja mustat farkut vaan löytyi. Ajattelin kuitenkin että klubi kuulostaa sellaiselta paikalta jossa saattaa kaltaisiani omituisia otuksia olla, joten menin katsomaan.

Ilta meni katsellessa paikalla olevia ihmisiä ja yhdistyksen järjestämää ohjelmaa, musiikkia kuunnellessa. Muutaman oluen join. Ensivaikutelma oli silloin että aika pitkälti joltaan goottiklubilta vaikuttaa (dj:t tuntuivat lähinnä sensuuntaista musaa soittavan silloin). Plus toki että oli muutamia sessioivia ihmisiä. Ei tullut kukaan juttelemaan kanssani tai kysymään mitään, omassa rauhassaan sai olla. Tuli kaikenkaikkiaan kuitenkin kokemuksesta todettua että juuh kyllä tämä vaikuttaa paikalta jonne kuulun. :D

Vuosikymmen siitä eteenpäin huomasin olevani Turun Baletin varapuheenjohtajana ja sen jälkeen puheenjohtajana pari vuotta. :D Aikansa kaikkea kuitenkin. Mutta juuh, ei silloin ihan ekalla kertaa vielä arvannut että tulisin panostamaan kyseisen yhdistyksen toimintaan niinkin paljon. Se oli joskus viitisen vuotta ekan klubikäynnin jälkeen vasta kun se jotenkin kolahti miten tärkeitä paikkoja bileet oikeastaan ovat, varsinkin dresscodelliset sellaiset. Helposti lähestyttäviä paikkoja missä kinky voi olla avoimesti IRL oma omituinen itsensä ilman minkäänlaisia häpeän fiiliksiä, kenenkään häiriköintiä tai muutenkaan mitään ajatuksia että mitäköhän minusta nyt ajatellaan. Voi vaan olla sosiaalisesti oma itsensä mitä ehkä muuten uskaltaisi olla vaan yksin kotonaan. Vapautunut ilmapiiri. Vaikka ateisti olenkin niin melkein oli sellainen "uskonnollinen kokemus", vähän niinkuin olisi pieni pala taivasta maan päällä yhden illan ajan. :D Mikä sen mukavempi harrastus kun tukea sellaista toimintaa.