Kirjoittaja Aihe: Kinkyn monet kasvot  (Luettu 47534 kertaa)

Hukankukka

  • Vieras
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #30 : 19.03.2014, 20:11 »
Hyvä Purppura (anteeksi lainaamattomuuteni, väkerrän puhelimeni kanssa, enkä osaa vielä täysin käyttää sitä), en tarkoittanutkaan eri mieltä olemista. Miksi kaikkien pitäisikään olla kaikesta samaa mieltä?
Tarkoitin trollaamista ja mollaamista.
Siksi olen vähän arka kirjoittelemaan, kun yleensä minä olen se, joka jää jalkoihin.
Valitettavasti.. Jonkinlaisen itsensä kehittämisen paikka.. :D

Purppura

Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #31 : 20.03.2014, 00:04 »
Trollit ovatkin sitten toinen juttu. :P  Ikävä kyllä aina ei täälläkään voi tietää onko joku vakavissaan vai ei. 

-katy-

  • Vieras
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #32 : 20.03.2014, 02:18 »
Miksi kaikkien pitäisikään olla kaikesta samaa mieltä?
Tarkoitin trollaamista ja mollaamista.
Siksi olen vähän arka kirjoittelemaan, kun yleensä minä olen se, joka jää jalkoihin.
Valitettavasti.. Jonkinlaisen itsensä kehittämisen paikka.. :D
Eiköhän kehitettävää löydy jokaiselta.....jalkoihin on aivan turha jäädä,elämä on liian lyhyt sellaiseen, vaikka eläis satavuotiaaksi. Joillain tuo mollaaminen on vaan verissä tai sitten geeneissä,sille ei voi mitään, imho.
Keskustelufoorumit olis kai aika hiljaisia,jos kaikki olis samaa harmaata mössöä ?  :)

Redberry

  • Vieras
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #33 : 21.03.2014, 07:00 »
Loisto artikkeli:D

Badbae

  • Vieras
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #34 : 11.09.2016, 11:49 »
Hei Mr.Inathu.
Suuri kiitos tästä kirjoituksesta ja hyvästä ja asiallisesta sisällöntuottamisesta.
Itse juurikin aivan uutena skenessä,olen onnellinen huomatessani,että muutkin ovat tätä samaa mieltä. BDSM ja vanilja eivät sulje toisiaan pois,jos joskus haluaisinkin hellää ja herkkää seksiä,ei se tarkoittaisi sitä ettenkö olisi pervo. Eihän se mihinkään katoa.
Oli hienoa löytää Baariin,huomata kuinka paljon samanhenkisiä ihmisiä on. Minä vielä visuaalisina ihmisenä tykkään kuvista,joten oli myös mahtavaa löytää foorumi jossa julkaista kuviani,joita en muualla koskaan julkaisisi. Toki tälläkin saralla olen huomannut tämän tarkoituksellisen Provoamisen. Toiset nauttii provosoinnista,minä taasen nautin näyttämisestä näille ihmisille etten provosoidu,se kun useammin tämän tyyppisiä henkilöitä ärsyttää.. ;D
Jokaisella meillä on oikeus tutkia itseään,ja omaa seksuaalisuuttaan,joka muuttuu koko elämämme ajan kuten itsekin mainitsit,mutta jokaisen velvollisuus myös antaa muiden tehdä samaa,rauhassa ja omalla tavallaan. Minä en kilpaile nyt,enkä tule kilpailemaan ikinä kenenkään kanssa siitä kuka on eniten pervo. Mutta ihanaa,innostavaa ja mukavaa,että myös kovin asiallista porukkaa Baarista löytyy ja asia sisältöä,ilman turhia oikeita,ainoita totuuksia.
 :love:

SBunny

  • Vieras
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #35 : 09.11.2016, 12:04 »
Aivan mahtava teksti, joka oli todellakin pakko lukea loppuun saakka.  :love:

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #36 : 07.06.2017, 15:57 »
Loistava ja syvääluotaava kirjoitus! Respect!

Mr.Inathu

Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #37 : 10.06.2017, 22:53 »
Loistava ja syvääluotaava kirjoitus! Respect!

Kivaa, että näistä vanhoistakin teksteistä on vielä iloa :)

-Mr.Inathu

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #38 : 11.06.2017, 00:32 »
Loistava ja syvääluotaava kirjoitus! Respect!

Kivaa, että näistä vanhoistakin teksteistä on vielä iloa :)

-Mr.Inathu
Nämä asiathan ovat aika ajattomia :)

Liityin foorumille viime vuoden loppupuolella, mutta olen aktiivisesti seurannut foorumia muutaman viikon ja suorastaan ahminut keskuteluja :)

wewe

  • Vieras
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #39 : 14.09.2017, 10:18 »
Kaikki fetissit eivät ole seksuaalisia, eivätkä kaikki luonteenpiirteet tai toimintatavat ole seksuaalisia. Ei, eivät ne ole. Ei vaikka ne jollekin toiselle henkilölle sitä ovatkin ja vaikka niitä voidaankin käyttää seksuaalisten toimintojen yhteydessä.

Minulle perustavanlaatuinen lähtökohta kinkyn ymmärtämisessä on se, että kinky on eri asia JOKAISELLE ihmiselle. Kinkyys on osa ihmisen henkilökohtaista seksuaalisuutta ja niin kuin ei ole olemassa kahta samanlaista seksuaalisuutta, ei ole olemassa kahta samanlaista kinkyäkään. Ei, koska seksuaalisuus on osa minuutta, osa "sielua". Se kasvaa ja kehittyy koko elämän ajan meidän mukanamme, laajenee, supistuu ja muuttaa muotoaan. Osa henkilökohtaisesta seksuaalisuudesta kumpuaa geneettisessä persoonallisuudesta, osa kokemusten myötä ja osa henkilökohtaisten ambitioiden kautta. Yhtä kaikki kinky ei ole jotain minkä voisi tarkasti kuvata, rajata, laatikoida ja säilyttää.

kiitos tästä.

itselläni on menossa jokin henkinen vaihe, johon liittyy kova tarve yrittää lokeroida ja laatikoida kinkyyteni. ei siis toisten, vaan ainoastaan omani. tunnen tarvetta identifioitua johonkin konkreettiseen jolla olisi nimitys ja kuvaus, vai olisiko oikeampi termi selitys. sekä saada tietää onko joku muukin kuin minä ja vakikumppanini kiinnostunut samoista asioista ja samalla tavalla.

omaan fetissiini ei liity seksiä missään muodossa, eivätkä fetissiin liittyvät leikit ulotu koskaan genitaalialueille. fetissini kiihottaa minua, muttei seksuaalisesti. en halua harrastaa seksiä fetissiin liittyvien leikkien aikana tai niiden jälkeen, seksi pilaisi koko jutun. tästä johtuen on hyvin vaikeaa identifioitua muihin fetisisteihin, koska vaikka fetissi olisi sama, siitä ei kuitenkaan haeta samaa asiaa eikä samalla tavalla.
kyse ei ole leikkikaverin puutteesta, koska minulla on vakikumppani. kyse on ennen kaikkea halusta tietää mikä minä olen ja miksi.

olen tehnyt bdsm testin, jonka tulokset laitoin profiiliini koska huomasin sen olevan täällä käytäntönä. jouduin googlettamaan osan tuloksissa esiintyvistä termeistä, mutta vähäisten ja pinnallisten tietojeni perusteella uskoisin tulosten vastaavan oikein hyvin sitä mitä olen ja mistä pidän tai en pidä.
yli 30% masokisti pisteet ihmetyttivät, koska en pidä kivusta ja turvasanarajani kulkee todella matalalla. vähäinen kipu tai sen uhka kuitenkin auttaa pääsemään leikissä oikeaan mielentilaan.
100% subi pisteet pitävät mielestäni hyvin paikkansa, mutta alistuminen liittyy minulla hoivattavana olemiseen. en halua että minua satutetaan, nöyryytetään tai vahingoitetaan, vaan haluan että minua suojellaan ja hoivataan.
mutta sitten kuitenkin haluan että siihen liittyy kipua ja pelkoa, vaikka puhumme nyt todella vähäisestä kivusta, enkä tietenkään oikeasti pelkää kumppaniani enkä haluaisikaan pelätä. saan siitä pelosta nautintoa juuri siksi että siihen liittyy vahva luottamus, toinen tietää missä rajani kulkee eikä ylitä sitä, haluan vain pelätä hänen ylittävän sen.

saakohan kukaan selvää mitä yritän sanoa, kun en osaa selittää näitä asioita edes itselleni..

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #40 : 14.09.2017, 22:55 »
Miksi kaikkea pitää luokitella niin tarkasti? Jakaa meihin ja noihin? Haiskahtaa pahasti rasismilta. Minen tykkää luokittelusta.

wewe

  • Vieras
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #41 : 17.09.2017, 08:56 »
Miksi kaikkea pitää luokitella niin tarkasti? Jakaa meihin ja noihin? Haiskahtaa pahasti rasismilta. Minen tykkää luokittelusta.

jos tämä oli minulle tarkoitettu on pakko kysyä luitko lainkaan mitä kirjoitin?

itselläni on menossa jokin henkinen vaihe, johon liittyy kova tarve yrittää lokeroida ja laatikoida kinkyyteni. ei siis toisten, vaan ainoastaan omani. tunnen tarvetta identifioitua johonkin konkreettiseen jolla olisi nimitys ja kuvaus, vai olisiko oikeampi termi selitys. sekä saada tietää onko joku muukin kuin minä ja vakikumppanini kiinnostunut samoista asioista ja samalla tavalla.

kyse on ennen kaikkea halusta tietää mikä minä olen ja miksi.

se mihin toiset kinkyt itsensä luokittelevat, tai haluavatko luokitella yhtään mihinkään, ei kiinnosta minua. enkä ole itsekään kiinnostunut luokittelemaan muita kuin itseäni. minulla on siihen tarve, en sanonut että kaikilla pitäisi olla. haluaisin ymmärtää itseäni ja kinkyyttäni paremmin, ja olisi helpompi hahmottaa sitä jos sille löytyisi jokin nimitys ja kuvaus.
rasismi taas tarkoittaa jotain aivan muuta eikä liity aiheeseen tai kummankaan kommentteihin mitenkään.

mietin esimerkiksi sitä annanko väärän kuvan itsestäni jos sanon olevani masokisti, koska uskoisin toisten sillon kuvittelevan minun pitävän kivusta, tarkoittaen nyt paljon suuremmassa määrin kuin mistä pidän ja mitä kestän? olisiko oikeampaa sanoa olevani fantasian tasolla masokisti, kun en käytännössä kestä juuri yhtään kipua enkä edes pidä siitä? en tarkoita luulevani että pitäisi kestää jokin kiveenhakattu x määrä kipua voidakseen sanoa olevansa masokisti, mutta en myöskään haluaisi antaa itsestäni vääränlaista kuvaa ja luoda ihmisiin oletuksiin perustuvia odotuksia joita en täytä.
vaikka olen alistuva vailla epäilyksen häivää, mietin myös onko kyse kuitenkaan bdsm subista koska en halua olla leikkien aikana seksuaalinen objekti? en halua dominoivan osapuolen himoitsevan minua seksuaalisesti niiden aikana, tai ainakaan näyttävän sitä minulle, koska se pilaa leikin.
kaipaisin asiallisia vastauksia..

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #42 : 17.09.2017, 11:41 »
Luin ja teksti oli hyvä.Enemmänkin on kyse sen herättämästä keskustelusta ja yleensäkin tästä aika monessa kirjoituksessa ilmenevästä tarpeesta luokitella kinkyyttä pieniin erilaisiin lokeroihin.
Minulle riittää jakoo kinkyihin ja vaniljoihin, alistajiin ja alistujiin. Noidenkin rajojen veto on jo lähes mahdotonta ja kuitnkin meistä jokainen on erilainen yksilö.

wewe

  • Vieras
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #43 : 18.09.2017, 09:52 »
Minulle riittää jakoo kinkyihin ja vaniljoihin, alistajiin ja alistujiin. Noidenkin rajojen veto on jo lähes mahdotonta

totta.

puhun nyt vain omasta puolestani, mutta ainakin itseni pystyn helposti luokittelemaan alistuvaksi.
mikään dominoivalta tai sadisti puolelta ei inspiroi edes ajatuksen tasolla. toisaalta alistuvanakin olen hyvin rajoittunut, monet alistumisen muodot eivät ole lainkaan mun juttu, ja vain määrätynlainen alistuminen on se mitä haen. joskin siihen sitten heittäydyn täysin rinnoin ;D

sen sijaan jako kinkyyn ja vaniljaan on vaikeampaa. jo siksi että missä menee vaniljan ja kinkyn raja? en tiedä missä se muilla menee, mutta meidän kohdallamme se on sitä "päivi räsäsen hyväksymää" ::)
seksi on siis täysin vaniljaa ja irrallaan kinkyilystä, mutta kuitenkin harrastamme kinkyilyä. ja kyllä, se on ehdottomasti kinkyilyä, vaikkei siihen liitykään seksiä. olen varma, että sille mitä harrastamme on olemassa jokin virallinen termi, vaikka se ehkä kinkyytenä onkin marginaalinen ilmiö. jos edes on, koska epäilen samaa harrastavien vain pysyttelevän turvallisesti kaapissa samojen motiivien vuoksi kuin mekin..

olen saanut yksityisviestin yhteydessä ehdotuksen voisiko tämä olla eräänlaista pattereiden lataamista. jos jatkuvasti hoitaa ja hoivaa muita saattaa syntyä tarve vaihtaa roolia.
pidin sitä kaikista tähän asti lukemistani selityksistä järkevimpänä. vaikka uskon kinkyyteni olevan monen asian summa, on totta että olen leikkien jälkeen energisempi ja seesteisempi, niillä on minuun stressiä poistava ja rentouttava vaikutus.

psykologian osalta selityksenä kaikkeen tarjotaan usein traumaattisia kokemuksia liittyen joko fetissiin tai seksuaalisuuteen, mutta ne eivät kohdallani sovi.
vaikka tietenkin puhun jälleen vain omasta puolestani.

minua kuitenkin ärsyttää se periaatteellinen lähtökohta, että perusoletuksena kuvitellaan kinkyjen olleen raiskauksen tai muun seksuaalisen hyväksikäytön tai pahoinpitelyn uhreja tai kokeneen jotakin muuta traumaattista. aivan kuin kinkyys ei voisi saada alkuaan mistään positiivisesta, vaan siihen ja sen syntyyn on oltava jokin negatiivinen selitys. mikä tietenkin sitten johtaa siihen että kinkyyskin edustaa jotain negatiivista ja epänormaalia.

usein vielä tarjotaan selitystä, jossa traumaattinen tapahtuma on torjuttu ja unohdettu, tai tapahtunut niin varhaisessa lapsuudessa ettei sitä voi muistaa.
kätevä teoria, sitä vastaan on mahdotonta puolustautua koska ei voi mitenkään todistaa etteikö teoria pitäisi paikkaansa..

traumateoria on lähtökohtana muutenkin huono silloin, kun puhutaan konsensuaalisesta ja kaikille osapuolille nautintoa tuottavasta toiminnasta. sekin voi tietenkin olla negatiivista, jos siitä tulee kuluttava ja elämää hallitseva pakkomielle. kuten voi olla mikä tahansa muukin mielihyvää tuottava nautinto tai intohimo, jos se muuttuu riippuvuudeksi tai pakkomielteeksi, oli kyse sitten vaikka alkoholista tai urasta. mutta niin kauan kun se tuo positiivisia asioita harjoittajiensa elämään, ei häiritse ns normaalia elämää eikä ulkopuolisia, miksi pitää lähteä siitä että se on negatiivista, tai vähintäänkin negatiivisista asioista alkunsa saanut?

mutta tämä ei nyt liity tähän keskusteluun mitenkään.. on vain niin paljon ajatuksia päässä ja useimmat ilman punaista lankaa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Kinkyn monet kasvot
« Vastaus #44 : 18.09.2017, 10:20 »
 
omaan fetissiini ei liity seksiä missään muodossa, eivätkä fetissiin liittyvät leikit ulotu koskaan genitaalialueille. fetissini kiihottaa minua, muttei seksuaalisesti. en halua harrastaa seksiä fetissiin liittyvien leikkien aikana tai niiden jälkeen, seksi pilaisi koko jutun. tästä johtuen on hyvin vaikeaa identifioitua muihin fetisisteihin, koska vaikka fetissi olisi sama, siitä ei kuitenkaan haeta samaa asiaa eikä samalla tavalla.

Luokittelet ihmisiä vähän turhan innokkaasti. Ei se fetissin toteuttaminen ole läheskään kaikille seksuaalista, vaikka siltä näyttäisikin, vaan tuo kuvailusi pätee moneen muuhunkin harrastajaan. Ei minuakaan kiinnosta paneminen piiskaamisen tai neulojen jälkeen, vaan sille on ihan oma aikansa.