Kirjoittaja Aihe: Tullakko vai saapuakko Koloon 10.4.2018 kello 18.00 alkaen?  (Luettu 2628 kertaa)

TEGAMi

  • Vieras
Vastaus: KANADA!

Mietittäisiinkös yhdessä vakavia pohdintoja ja juteltaisiin vähemmän vakavia asioita? Otettaisiinko tavoitteeksi, että jokainen kirjoittaisi ketjuun jo kysymyksen, johon haluaa vastauksen miitissä tai saada ainakin ihmiset pohtimaan asiaa omissa päissään? Kenelläkään ei ole puhe- tai jakamispakkoa. Mielellään näkisin, että kaikki paikalle ilmestyvät kuitenkin nauttisivat miitistä ja ihmisistä. :love:

Minua kiehtoo tällä hetkellä reunalla oleminen ja tuntemattomaan hyppääminen. Miten ottaa varmuus alla olevasta jäästä, että se kantaa sen päällä kävelijänsä?

Tule, saavu, ilmiinny, pyöri tai lennä Koloon (Pakkahuoneenkatu 5, 90100 Oulu). Kello 18.00 alkaen viimeistään pöytään ilmestyy jonkin näköinen pehmolelu merkiksi kinkyihmisistä.

Maailman syviä pohtiva TEGAMi

Erimies1

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 23
  • Todella synkkä, kova, totinen ja suoraviivainen...
  • Galleria
Paljon on paljon mutta mikä on liikaa?
Mikä paikka tuo Kolo on - nevö höörd?

Puolukkamurupiirakka

Oon miettinyt...
Miten brättäillä niin et saa piiskaa ilman että on selvää et haluaa vaan piiskaa?
Entä jos on aina suhteellisen mahdoton ja huonotapainen niin miten sen tason ylittää?
Miten kerjätä spankkua ilman että KERJÄÄ spankkua?

...koska enhän minä halua IKINÄ piiskaa tietenkään. Höps höps.  ^-^

Saavun ja tulen ottamaan vastaan neuvvoja siitä miten saada piiskaa.  :love: ...EIKU SIIS!  :-X

mustanaulakko

  • Vieras
Uusi foorumilainen tulisi mielellään kuulemaan, miten kokeneemmat ovat aloittaneet kinkyilyn.
Mistä kannattaa lähtä liikkeelle?
Miten sovitatte arjen ja kinkyilyn?

Amunet

Saapumisen todennäköisyys eksponentiaalinen.

aavikkokytkin

Mikä on paras tapa vältellä miitissä kiertokeskusteluja?

Tulen paikalle pohtimaan.  :P

Neiti Heinänen

Onko nykyinen elämä jossa elää se todellisuus joka meille on annettu jo silloin kun synnyimme vai olemmeko pystyneet muuttamaan sen suuntaa itsekkäillä ratkaisuilla?  Mä oonki aina ollut vähä syvällisempi tyyppi.

Vois kokeilla saapua paikalle, jos vain aikataulut antaa myöten.

Wiwwe

Saapua tulleena paikalle.

Kumpi tuli ensin, muna vai kana?

TEGAMi

  • Vieras
Takanurkassa Mitsiini odottaa jomiittailijoita ja pohtii TEGAMin kanssa kysymyksiä,joita tänne on kirjoitettu ^^

Mitsiinin puolesta TEGAMi

Erimies1

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 23
  • Todella synkkä, kova, totinen ja suoraviivainen...
  • Galleria
Siis tuli vai oli ensin...🤣

aavikkokytkin

Olipas meillä kiva miitti! Kiitos kaikille hyväntuulisille ihmisille. Ja Siniparralle parempaa päivää heti huomiselle  :love: :love:

junnu26

  • Vieras
Oli hauska miitti :))

Neiti Heinänen

Kivaa oli ja myöhäseen meni. Lopusta oli jo ihan perus meininki.

TEGAMi

  • Vieras
Kiiiitos kaikille paikalle tulleille, saapuneille, ilmaantuneille ja niin edelleen. Mahtavia keskusteluita kaikkialla. Pää meni välillä pyörällekin. Kiiiiiitos pur pur :love: