Kirjoittaja Aihe: Galleria kuvat  (Luettu 8677 kertaa)

mooky

  • Vieras
Galleria kuvat
« : 11.04.2018, 21:57 »
Koitin lisätä kännyllä otettua kuvaa (jpg) galleriaan, ja sain toistuvasti virheilmoituksen "väärä tiedosto mutoto"

Wtf?

Lisäkksi: jos on lisäämässä kuvaa, ja eka kirjoittaa sille otsikon,  ja sitten vasta valitsee kategorian (joka siis on toisena), niin otsikko resetoituu
Uskoisin että tämä koskee kaikkia kenttiä, mutta humalassa ja väsyneenä en jaksanut kokeilla,  vaan valitan yäämlä2

En ole varma onko asiasta jo mainittu. Yllä mainitista syystä rn jaksanut tarkistaa
...vaan valitan edelleen täällä...

Rotikka

  • Vieras
Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #1 : 11.04.2018, 22:02 »
Muistaakseni tuohon auttoi kuvan tiedostokoon pienentäminen.

Otsikon resetoituminen on joo häiritsevää.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #2 : 11.04.2018, 22:08 »
Mikäli kuvan tiedostokoko ylittää 2M, niin lataus epäonnistuu. Kannattaa koittaa pienentää kuva alle tuon koon.

Ja tuo SMF Gallery on tosiaankin koodattu niin, että kategoria tulee valita ennen tietojen täyttämistä, tai tiedot resetoituvat.

UW

  • Vieras
Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #3 : 14.05.2018, 09:13 »
En jaksa erillistä lankaa aloittaa...gallerian kuvien kommentteihin ei kaiketi saa hymiöitä suoraan, vaan pitää kirjoittaa kommentti ja muokata tätä. Ainakaan itse en keksi applen koneella tai luurilla. Muistaakseni sama asia myös pc kanssa.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #4 : 14.05.2018, 09:35 »
En jaksa erillistä lankaa aloittaa...gallerian kuvien kommentteihin ei kaiketi saa hymiöitä suoraan, vaan pitää kirjoittaa kommentti ja muokata tätä. Ainakaan itse en keksi applen koneella tai luurilla. Muistaakseni sama asia myös pc kanssa.

Oletuksena galleriassa on "pikakommenttikenttä", jossa ei tosiaan ole hymiövaihtoehdot näkyvissä. Kenttä kuitenkin tunnistaa hymiöiden merkit ja kääntää ne hymiöiksi, joten voit kirjoittaa ne merkit kenttään kyllä. Kaikkia puhelimien omia hymiöitä se ei tunnista, eikä tämän vuoksi niitä näytä.
Vaihtoehtoisesti voit klikata "kommentit" otsakkeen lähettyvillä olevaa "lisää kommentti" linkkiä, jolloin saat saman näkymän esiin kuin silloin, jos muokkaat kommenttiasi. Tuo "lisää kommentti"-linkin sijainti vaihtelee pienesti teeman mukaan.

Sir Lust

  • Vieras
Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #5 : 28.06.2018, 11:52 »
Hei!

Kun yrittää lisätä kuvaa galleriaan tulee aina virheilmoitus: Lisää kuvaan nimi. 

Tämä tapahtuu ainakin chromella ja edge selaimilla. Nimi kohtaa luonnollisesti olen laittanut nimen, mutta siitä huolimatta tämä virhe tapahtuu. Mikä avuksi?


Edit. Tämä virhe johtuikin liian isosta kuvakoosta.

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #6 : 20.07.2018, 23:15 »
Tuli mieleen, kun selailin vanhempia galleriakuvia..
Osassa näytti lähettäjäksi "vieras". Jos siis poistuu baarista, unohtaa poistaa galleriakuvat itse, onko ylläpidolta mahdollisuus pyytää omien kuvien poistoa enää myöhemmin?

Kysyn ihan vaan, kun varmaan kaikki ei tätä ole hoksanneet.

peltsi

  • Ribsimestari
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1194
  • Galleria
Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #7 : 21.07.2018, 00:46 »
Tuli mieleen, kun selailin vanhempia galleriakuvia..
Osassa näytti lähettäjäksi "vieras". Jos siis poistuu baarista, unohtaa poistaa galleriakuvat itse, onko ylläpidolta mahdollisuus pyytää omien kuvien poistoa enää myöhemmin?

Kysyn ihan vaan, kun varmaan kaikki ei tätä ole hoksanneet.
Tätä nykyä käyttäjien kuvat poistuvat profiilin poiston yhteydessä, eli kuvien poistoa ei tarvitse erikseen pyytää. Gallerian ensimmäiset kuvat on säästetty luvan kanssa nostalgiasyistä. Mikäli noiden kolmen vanhimman kuvan lisäksi vastaan tulee muitakin "Vierailija"-nimellä ladattuja kuvia, niin pyytäisimme raportoimaan/ilmoittamaan niistä meille niin pääsemme tutkimaan missä kohtaa automatisointi mahdollisesti hikottelee.

Tregu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 59
  • Pispalalainen
  • Galleria
Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #8 : 19.07.2019, 23:43 »
Onko nazi kuvat galleriassa ok tai miksi ne ei poistettu?

Mun mielestä tässä forumissa ei oo tilaa rasismille ja uusnazille.


Lmr01

Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #9 : 20.07.2019, 00:47 »
Onko nazi kuvat galleriassa ok tai miksi ne ei poistettu?

Mun mielestä tässä forumissa ei oo tilaa rasismille ja uusnazille.
Kai pyysit nähdä kuvien postaajan natsipuolueen jäsenkirjan?

Jospa ei kinksheimattaisi.

Tregu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 59
  • Pispalalainen
  • Galleria
Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #10 : 20.07.2019, 01:07 »
Se swastika itse ei oo ongelma tässä kun se käytetään myöskin hindulaisuudessa.

Mutta mä on varma tää kuvia laitaminen henkilö tiedä ihan hyvin mitä tää lippu itse tarkoita ja se on selvästi Nazi-lippu. Ja mä on myöskin varma että Suomessakin oppetaan koulussa tarpeksi että kaikki tiedä mitä paha tää natsismi oli. Tää tyyppi on tyhmä Nazi ja rasisti. Tää ei oo hauska juttu. Se on vain älytön.

Konehuone

Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #11 : 20.07.2019, 01:34 »
Moi,

Ylläpito on toki havainnut mainittujen kuvien ilmestymisen galleriaan ja olemme myös keskustelleet Baariin ladattaviin kuviin liittyvistä säännöistä. Totesimme, että myös tabuaiheisiin fetisseihin liittyvät kuvat ovat ok, kunhan ne keskittyvät henkilön omaan fetissiin eivätkä esim. yllytä mihinkään lainvastaiseen toimintaan. Haluamme myös huomauttaa, että kyse ei ole myöskään ensimmäisistä Baariin ladatuista natsiaiheisista kuvista, vaikka aihe ei jatkuvasti tapetilla olekaan.

Myös muihin harvinaisiin tai tabuiksi koettuihin fetisseihin liittyviä kuvia saa siis julkaista Baarissa jatkossakin. Tabut ovatkin itse asiassa toinen seuraavan kuvakisamme aiheista ( https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=24583.0 ).

Tiedostamme kuitenkin myös, että mainittujen kuvien kaltaiset julkaisut voivat liikkua monien käyttäjien mielestä hyvän maun rajoilla. Ylläpito seuraa aktiivisesti, ettei minkäänlaisia ylilyöntejä pääse syntymään ja reagoi niihin tarvittaessa.

Pyydämme käyttäjiä suhtautumaan suvaitsevaisesti toisten käyttäjien fetisseihin, ja raportoimaan jatkossakin julkaisuista, joiden epäillään syyllistyneen sääntörikkeisiin. Kiitos, että autatte meitä pitämään Baarin siistinä jatkossakin.

-Ylläpito

Mirruli

  • Vieras
Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #12 : 13.11.2019, 23:42 »
Idea:

Profiileissa kun on "Käyttäjän kuvat:" ja vierellä "Galleria"-linkki, niin voisiko siinä lukea monta kuvaa henkilöllä on gallerioissa? Esim muodossa "Galleria (15)"  :)

Tämä siksi koska jos jotain tulee naputeltua turhaan niin tuota "Galleria" -linkkiä koska suurimmalla osalla ei siellä ole kuvia.

Blondewolf

Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #13 : 18.01.2021, 06:40 »
Edellä oleva kuvien määrä galleriaan olisi loistava. Jos forumi ei siihen anna mahdollisuutta niin toinen vaihtoehto olisi joku merkki joka indikoisi että se on tyhjä tai koko gallerialinkin poistaminen jos sitä ei ole.

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 349
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Galleria kuvat
« Vastaus #14 : 18.01.2021, 22:34 »
Idea:

Profiileissa kun on "Käyttäjän kuvat:" ja vierellä "Galleria"-linkki, niin voisiko siinä lukea monta kuvaa henkilöllä on gallerioissa? Esim muodossa "Galleria (15)"  :)

Tämä siksi koska jos jotain tulee naputeltua turhaan niin tuota "Galleria" -linkkiä koska suurimmalla osalla ei siellä ole kuvia.
  Hyvä idea. Itseäkin hieman turhauttaa tyhjät Galleriat.