Baarin kannatusmaksut
Onko ylläpito jossain määritellyt, ettei korpofiliasta saisi keskustella muualla kuin kyseisessä langassa?
Hmm, mie en näe kyseisen "langan" tai "ketjun" nimessä ongelmaa. En tosin kyllä ole eritefettari, mutta se vain tuli mieleen että adult baby käsite, joka siis iteki olen, yhdistetään käsitteeseen parafilic Infantilism.Ei tällä ollu mitään painoarvoa varmaankaan, mutta en ymmärrä mikä nimessä on "väärää"? tumblriin kuvia lisätessäni, niin käytän hästägiä #infantilism, koska se kertoo tästä kaiken tarvittavan.
Lainaus käyttäjältä: vila - 28.04.2018, 13:04Onko ylläpito jossain määritellyt, ettei korpofiliasta saisi keskustella muualla kuin kyseisessä langassa?Hei vila!Olen uusi foorumilla, joten en ole itseasiassa ihan satavarma, miten uusien aiheiden aloittaminen toimii; perustin johtopäätökseni siihen, että scat-nimisen langan ainoa kommentti oli, että kyseisestä aiheesta keskustelu käydään tätä postausta koskevassa langassa. Päättelin tästä, ettei samaan aiheeseen uuden langan aloittaminen ole sallittua.En ole törmännyt ihmeemmin kakkafetissien syrjintään täällä, ja olen tottakai kanssasi samaa mieltä siitä, että jokaisella on oikeus määritellä mistä haluaa keskustella, saati tehdä (jollei erityisesti halua luopua kyseisistä oikeuksista).Itseasiassa näin jälkikäteen tuntuu suht tyhmältä, miksi en koettanut aloittaa uutta aihetta kyseisessä kategoriassa, vaan oletin vanhan yrityksen pohjalta, että se olisi kiellettyä tai ainakin epäsopivaa.