Kirjoittaja Aihe: Sallitun rajat ja valkoisen kanin metsästys: Tampere Fetish Factory 2018  (Luettu 57779 kertaa)

Herttua

Ehkä visuaalisimmat bileet ikinä! Mainio mesta ja valtavasti tehty töitä. Kiitos!

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Kiitokset omasta ja Omistajani puolesta. Taff oli meidän ekat isot kinkybileet ja aivan mahtavat sellaiset. Ihmiset ja tunnelma  :love: Erityiskiitos piiskaajalle  :)

Tii

Kiitos Rsyke, hieno päivä ja upea ilta  :love: :love:

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Kiitos bileistä. Oli hauskaa jälleen kerran ja silmäkarkkia oli lähes koko loppuvuodeksi.

Kiitos myös etkoseuruuelle ja matkaseuralaisille :)

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Näkyi upeasti Rsykkeen vaivannäkö ja panostus, hienoja esityksiä ja hyvä meininki, ihana nähdä myös miten teema oli otettu niin hyvin vastaan bilekansan sen näkyessä asustuksessa mitä mielikuvituksellisimmin tavoin! Nää on kyllä Suomen THE kinkybileet edelleenja syystä, sydämellä tehty! :love: Kiitos!

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 747
  • Galleria
Kokkoloidit kuittaa, kiitos nam!

Doerby

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 2
  • :) new in finland :b
  • Galleria
Thank you everybody for a great party :D first time on an fetish event in finland, and i love it. Great people and much fun. Kiitos, see you on the next event :)

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Väsynyt mutta onnellinen vilukissa kiittää. :love:

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Väsynyt mutta onnellinen vilukissa kiittää. :love:
Kiitos sinulle!

Cuerdarina

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 8
  • Queen Bitch
  • Galleria
Kiitos upeista bileistä järjestäjille! Ohjelma ja hieno tila, viihtyisyys, järjestelyt... upeaa! Ja kiitos myös juhlaväelle tunnelmasta. Oli kiva nähdä muutamaa tuttua ja tavata uusia mukavia ihmisiä! Olivat elämäni toiset kinkybileet ja Tampereelle pitää kyllä lähteä uudestaankin!

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vihdoinkin mä näin sen! Törkyteatterin esityksen! ;D Sitä mä oon kohta sen neljä vuotta odotellutkin.

Valtava kiitos etkoiluseuralle ja porukalle majotusmestassa, te olitte tän reissun kohokohta. Niin ja se värityskirja. Mä alan epäillä vahvasti, että musta yritetään tehdä pikkusta. Mutta pääsinpä puristeleen sit mamman tissejä tänä aamuna! ;D

Okei, no oli ne bileetki jees. Huomasi, että vaivaa on nähty. Puolen yön maissa alkoi olla sumakohtia, joka sai tilan tuntumaan hetkittäin ahtaalta ja ulkona röökipuoli oli täysi ja ahtaanlainen samoihin aikoihin ja varsinkin myöhemmin.  Itsehän en ole ollut kuin yhdessä Taffissa aiemmin ja automaattisesti tietenkin vertasin siihen valtavaan tilaan, mikä oli vuonna 2014. Baarimikoille isot pointsit, jaksoivat hymyillä ja heittää huulta vaikka olikin kiirettä. Erittäin hieno asia oli se, että tilassa pystyi keskustella vaikka musiikki soi. Varmaan onnistunein äänentoisto mitä olen ollut itse todistamassa.
Kansa oli mukavasti panostanut asuihin ja herrasmies aivan mielettömissä pupunkorvissa ja valoalkkareissa jäi erityisesti mieleen. ;D Iloista ja juhlamielellä olevaa bileväkeä on aina ilo katsella.

Yksi henkilö selkeästi oli skipannut bile-etiketin lukemisen, vaikka se ovella käteen jaettiin. Harmittavasti en silloin bongannut ketään niistä neljästä henkilöstä, joiden tiesin staffiin kuuluvan, kun henkilöstä minulle huomautettiin. Toivottavasti kyseinen tyyppi ei aiheuttanut kenellekkään mitään suurempaa ahdistusta.

Kiitos Tampere, Kiitos Rsyke, Kiitos kinkykansa ja Kiitos seuralaiset!   

Orvokki

 Uuh.. kiitos 🖤 . Väsynyt ja onnellinen.

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Majakka kiittää ja kuittaa

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Etkoilla viitisen pervoskenen aktiivia (lue vanhusta), jotka on pyörinyt mestoilla vuosia tuijottaa kännykästään facebookkia tai vastaavaa kun yksi toteaa :

"Muistelisin, että näillä etkoilla joskus piiskailtiin tai jotain sellaista?"

Murahtaen, kaikki palaavat keskeytyksestä tuohtuneena selaamaan facebookkiaan.

 :o

Kiitoksia TAFFin porukalle hienosti järjestetyistä bileistä, huomasi että vaivaa on nähty!
Niin paljon tuttuja ja tuntemattomia, että kaikkia ehtinyt ees moikkaamaan.
Takkiki repes, mut ei se mitää!

Erityinen kiitos Törkikselle "kulli" biisistä joka jäi nyt korvamadoksi ja
maailmankaikkeuden ihanimmalle Liisalle loppukommenteistaan.   ;D



Ansku

  • Vieras
Kiitos bileistä, kiitos etkoista!
Visuaalisesti todella näyttävä tapahtuma!
Oli mahtavaa saada kasvot taas usealle nikille!