Kirjoittaja Aihe: Tussuja, tankoja ja tanssia - kinkybileet Club X:llä 21.7.  (Luettu 7626 kertaa)

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Tulossa murun kanssa!

Pandaus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 72
  • TrueOmpeluhoro
  • Galleria
Minä, minä, minä, *Vihdoinkin!*

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 654
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Tulos

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Ihanaa, kiitos  :D

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Tulin, näin ja olin tyytyväinen. Osallistuimme rakkaan Pandaukseni kanssa illan kinkereihin, joihin olimme varsin tyytyväiset. Tilat  olivat käytännölliset ja monipuoliset, ympäristönä tällaiseen tarkoitukseen suorastaan oivalliset. Leikkipaikkoja oli sopivasti saatavilla (myös hivenen rauhallisempia nurkkauksia) ja darkkari toteutettu mainiolla tavalla tila useampaan osaan verhoilla jakaen. Ilmapiiri oli aktiivinen ja toiminnantäyteinen - koko ajan joku puuhasi jotakin ja nähtävää sekä koettavaa oli varmasti jokaiselle. Iloinen naimisen loiske ja piiskan läiske oli vallalla kaikkialla.

Yksi ainoa vinkki järjestäjille - ampukaa se DJ! Musiikinjumputus oli samaa paskaa koko illan, mutta onneksi muu tekeminen piti sen verran kiireisenä, ettei siihen ehtinyt vallan kypsyä. Vaihtelevampi ja monipuolisempi musiikki olisi aika jees.

Kaiken kaikkiaan on kuitenkin sanottava, että tulemme osallistumaan tällaisiin kinkereihin vielä uudelleen. Se on aika paljon sanottu tällaiselta luolassa murjottavalta riihipirulta. Helvetin hauskaa oli!

Lynx

Tyytyväinen (ja monin tavoin tyydytetty) Lynx kiittää kaikkia kemuilijoita! Oli ihanan monipuolista leikkimistä ja jälleen kerran hivenen ujona harmittaa etten jutellut useampien ihmisten kanssa. Olen pehmeä, kehrääväinen ja myötäkarvainen, väsynyt mutta silti niin onnesta täpinöissäni että kestää hetki että maltan mennä nukkumaan. Kiitos ihanat (myös dj), Pus ja hyvää yötä <3

Pedrau

  • Vieras
Aivan mahtava ilta takana :love:

Tuli

  • Vieras
Kiitos kaikille erityisesti Club X:lle, oli kivaa! :love:

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Kiitos! Kehr & purr!  :love:

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Oli kivaa! Murukin tykkäsi. Valitettavasti joillakin vierailla sessiontirauhakäsite on hieman hakusessa.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Kiitos bileistä. Eipähän tullut kökittyä kotona :)

Se eräs sidonta pysäytti kyllä pidemmäksi aikaa...

koosatakybämiinusyks

Yksi ainoa vinkki järjestäjille - ampukaa se DJ! Musiikinjumputus oli samaa paskaa koko illan

Sori, ei auta - soittimet jatkaa soimistaan ja äänentoisto pumppaamistaan vaikka DJ lojuisi vieressä kuolleena. Varsinkin jos soi se yksi ja sama biisi repeatilla, niin jumputus ei lopu edes siihen että biisi loppuu.

(en siis itse ollut paikalla niin en osaa sanoa juuta enkä jaata soitetun musiikin soveltuvuudesta)

Rotikka

  • Vieras
Kiitos bileistä. Eipähän tullut kökittyä kotona :)

Se eräs sidonta pysäytti kyllä pidemmäksi aikaa...

Niin teki, oli ihanan ilkikuriset otteet naisella. Piti useaan kertaan hakea lisää sipsejä katsomoon.
Musiikista ei pahaa sanottavaa, Combichrist oli plussaa.

Belle

  • Vieras
Kiitos!  ^-^  :love:

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Aivan huikea ilta.  :love:
KIITOS kaikille!