Kirjoittaja Aihe: Tre Pukumiitti tiistaina 14.8. klo 18.30 Bar Bertelissä  (Luettu 3450 kertaa)

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Mitä mä puen päälle?!?! Siis miittiin.. Entä TAFFin?!?!

Tänä tiistaina haastamme kaikki pukeutumisen pariin. Tule miittien asussa joka ei täytä TAFFin dress codea, tuunataan se yhdessä iltajuhlakelpoiseksi ja otetaan kasvoton kuva.

Myös erilaista tilpehööriä, jolla saadaan asuja muokattua, tarvitaan. Ota mukaan jos nurkissa pyörii.

Älä kuitenkaan ota turhaa painetta asusta, mukaan sopii siviileissäkin.

Bertelin löydät ratikkatyömaan seasta osoitteesta Hämeenkatu 30. Ja miittikäsi ( http://rsyke.net/img/miittikasi.jpg )  osoittaa paikan. Yleensä olemme kellarissa omassa rauhassamme.

Mainitse tiskillä olevasi miittiin tulossa, niin saat juomasi sovitulla alennuksella.

Tervetuloa

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Jee mahtava idea!
Pitäskö ehkä jotain asusteitakin siinä sivussa askarrella..? Kuumaliimapyssy ja korupihdit messiin yms? Pelikorttijuttuja olis ainaskin helppo tehdä.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Pöh, oon muualla just tuolloin. Tehkää hyviä asuja!

Kesyeläin

Vaatekaapin sisältöä pengottu jo parina päivänä, että mitäs kaikkea sitä ottaisi kassiin tiistaina.

Sais sen dc-gallerian kunnolla nytkähtämään käyntiin.

OutoVelho

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 95
  • Polyamorinen Citykissa
  • Galleria
Ai kauhea, tää olis kyllä ihan fiksu. Tosin oma vaatekaappi on vähän tyhjä muutenkin niin ideat kyl kelpais. Katotaan jos ehdin paikalle piipahtaa!

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Jos ei ihmeitä tapahdu niin saavumme paikalle. Mistä kohtaa sinne Berteliin nykyään kävellään, jos auton kyydistä mahdollisimman liki haluaa pois jäädä?

Pip

Jos ei ihmeitä tapahdu niin saavumme paikalle. Mistä kohtaa sinne Berteliin nykyään kävellään, jos auton kyydistä mahdollisimman liki haluaa pois jäädä?
Seurakuntayhtymän parkkipaikalle ja kävellen kulmasta oikealle, jos olen oikein ymmärtänyt.

Huulipunahilkka

Mulla on maskeerauskeikka alkuillasta, mutta toivottavasti kahdeksan jälkeen ehdin viimeistään. On niin kiva aihe, että harmittaa jos en pääse!

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Jos ei ihmeitä tapahdu niin saavumme paikalle. Mistä kohtaa sinne Berteliin nykyään kävellään, jos auton kyydistä mahdollisimman liki haluaa pois jäädä?
Seurakuntayhtymän parkkipaikalle ja kävellen kulmasta oikealle, jos olen oikein ymmärtänyt.
Entä siinä kulman takana Hämeenpuiston puolella? Siinä jäätiin viimeksi mutta kun ei ole tullut liikuttua siellä päin muutamaan viikkoon ja noi liikennejärjestelyt on muuttuvaa sorttia...

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Jos ei ihmeitä tapahdu niin saavumme paikalle. Mistä kohtaa sinne Berteliin nykyään kävellään, jos auton kyydistä mahdollisimman liki haluaa pois jäädä?
Seurakuntayhtymän parkkipaikalle ja kävellen kulmasta oikealle, jos olen oikein ymmärtänyt.
Entä siinä kulman takana Hämeenpuiston puolella? Siinä jäätiin viimeksi mutta kun ei ole tullut liikuttua siellä päin muutamaan viikkoon ja noi liikennejärjestelyt on muuttuvaa sorttia...
Kauppakadulla on yleensä parkkipaikkoi, korttelin toisella puolla.

olavia

  • Vieras
Vs: Tre Pukumiitti tiistaina 14.8. klo 18.30 Bar Bertelissä
« Vastaus #10 : 13.08.2018, 18:52 »
pystyykös  täällä joku tuunaamaa niistä bilekelvottomista kalsareista kelvolliset ?

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Vs: Tre Pukumiitti tiistaina 14.8. klo 18.30 Bar Bertelissä
« Vastaus #11 : 13.08.2018, 20:52 »
Jos ei ihmeitä tapahdu niin saavumme paikalle. Mistä kohtaa sinne Berteliin nykyään kävellään, jos auton kyydistä mahdollisimman liki haluaa pois jäädä?
Seurakuntayhtymän parkkipaikalle ja kävellen kulmasta oikealle, jos olen oikein ymmärtänyt.
Entä siinä kulman takana Hämeenpuiston puolella? Siinä jäätiin viimeksi mutta kun ei ole tullut liikuttua siellä päin muutamaan viikkoon ja noi liikennejärjestelyt on muuttuvaa sorttia...
Kauppakadulla on yleensä parkkipaikkoi, korttelin toisella puolla.
Kiitos vinkistä :) Me ollaan tulossa kyydillä niin ei tartte huolehtia parkkeeraamisesta. Eli siinä Hämeenpuistossa voi varmaan edelleen hypätä pois.

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Vs: Tre Pukumiitti tiistaina 14.8. klo 18.30 Bar Bertelissä
« Vastaus #12 : 13.08.2018, 20:57 »
pystyykös  täällä joku tuunaamaa niistä bilekelvottomista kalsareista kelvolliset ?

Kuulostaa haasteelta...  8)

olavia

  • Vieras
Vs: Tre Pukumiitti tiistaina 14.8. klo 18.30 Bar Bertelissä
« Vastaus #13 : 13.08.2018, 22:00 »
pystyykös  täällä joku tuunaamaa niistä bilekelvottomista kalsareista kelvolliset ?

Kuulostaa haasteelta...  8)
kiinnostaako haaste?