Kirjoittaja Aihe: Kinky Lapland- miitti 15.10 klo 18 @Rovaniemi Bull Bar & Grill  (Luettu 6257 kertaa)

momoi36

  • Vieras
Lunta tu(r)paan pitkästä aikaa myös Napapiirin tuolla puolen! Lapin miitit ovat olleet tauolla aivan liian pitkään, mutta mie tiän, että koko Lappihan on täynnä pervoja. En tiä tulleeko Rovaniemelle vielä ensilumi, mutta mie ainaki tulen!

Mitä? Kyllä kuulit oikein, on aika taas koota yhteen Lapin kinkyjä. Saa tulla vaikka vähän kauempaakin, käy samala shoppaamassa tai näkemässä sukulaisia, ei se kuitenkaan ole ko poronkuseman päässä.

Missä? Paikkana tällä kertaa on Rovaniemi ja ravintola nimeltä Bull Bar & Grill. Sieltä saa ruokaa ja virvokkeita, pöydän tunnistat siniharmaasta (pedo)polar bearista. 

Tarkempaa infoa pöydän lokaatiosta kun konsultoin paikallista asukasta.

Milloin? Maanantaina 15.10 klo 18.00. Pari tuntia ollaan varmaan paikan päällä niin voit tyylikkäästi myöhästyäkin. Toivottavasti et kauheana, koska miitin koolle kutsuja (eli minä) ei ole tunnettu kärsivällisyydestään. 



Jos on jotain kysyttävää tai jos jännittää niin saa laittaa viestiä, voin potkia perseelle tai ottaa käestä kiinni, se on kiinni ihan siitä mistä tykkää. 



Ps. Mä oon oikeesti ihan mukava.

Pps. Et pääse maanantaina Rolloon, no mutta miten ois miitti ens kerralla siellä misä sie olet?

pppps. Huomaa nallen harness!!!

- Snoukka
« Viimeksi muokattu: 24.09.2018, 20:28 kirjoittanut SnowJewel »

UW

  • Vieras
Yksi pakollinen päällekkäisyys mutta myöhässä saatan pyörähtää  O0

DarkCherub

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 126
  • Pohjoisen pervo
  • Galleria
Ehdottomasti tulen paikalle, siellä nähdään.

Hi_ma

  • Vieras
Miekin siellä!

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
No voihan räkä, oon juuri silloin mökkeilemässä ylempänä lapissa jälkikasvu seuranani. Muutoin olisin voinut ajella Täältä eteläsuomesta Torniosta sinne porojen maahan ja käydä samalla morjestaan Rovaniemen tuttuja, ystäviä ja sukulaisia... Mutta jos joskus sopivampaa hetkeä käsillä niin olen kiinnostunut käväiseen katsomassa Rovaniemiläisiä kynkysiskoja ja veljiä. Torniossa ei ikinä miittejä oo tainut olla, tai en ainakaan tiedä olleen, hmm jopa Kemissä on moisia ollut, ja torniolaisethan eivät yleensä halua olla kemiläisiä heikompia missään asiassa :D

Bamboo

  • Vieras
Harmitus, kun työt tällä hetkellä etelämpänä. Olis ollu mukava pyörähtää moikkaamassa kotikulman kinkyjä. Toivottavasti seuraavalla kerralla ajankohta natsaa paremmin.

momoi36

  • Vieras
Ens kerralla sitten Armand ja Bamboo. :)

Ja seukki miitti ei ole pakko olla rollossa, Nalle voi tulla muuallekki, mutta pidetään rajana Lapin lääniä kuitenki. :P

B-tu

  • Vieras
Ja miekin siellä! Myös tälleen nikin vaihdoksen jälkeen!

t. Hi_ma, eli B-tu

DarkCherub

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 126
  • Pohjoisen pervo
  • Galleria
Enää reilu viikko, jee  8)

Bamboo

  • Vieras
Ärsyttää tuollainen hehkutus, kun itse ei pääse 😄 Ihan varmaan seuraavalla kerralla 😎

momoi36

  • Vieras
Ärsyttää tuollainen hehkutus, kun itse ei pääse 😄 Ihan varmaan seuraavalla kerralla 😎

Sä voitki toimia koolle kutsujana ens kerralla niin varmasti pääset paikalle. ;)

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Ei aina voi päästä vaikka kuin mieli tekisi. On sen verta harvinaista kamaa kumminkin nää joulupukkimiitit että väkisinkin harmittaa päällekkäin ennalta sovitut asiat. Mutta jos näitä vaik alkais sateleen useemmin niin eiköhän jossain välis sovi aikataulut yhteen ja jeah ainahan voi itse aktivoitua kutsumaan. Hmm pitää keksiä jokin todella eksoottinen paikka vain. Piruuttani taidan joskus koollekutsua Tervolamiitin, kaikki ämpäripääfettarit mukaan vaan!!!!

momoi36

  • Vieras
Ei aina voi päästä vaikka kuin mieli tekisi. On sen verta harvinaista kamaa kumminkin nää joulupukkimiitit että väkisinkin harmittaa päällekkäin ennalta sovitut asiat. Mutta jos näitä vaik alkais sateleen useemmin niin eiköhän jossain välis sovi aikataulut yhteen ja jeah ainahan voi itse aktivoitua kutsumaan. Hmm pitää keksiä jokin todella eksoottinen paikka vain. Piruuttani taidan joskus koollekutsua Tervolamiitin, kaikki ämpäripääfettarit mukaan vaan!!!!

Eihän sole ko piettää!

DarkCherub

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 126
  • Pohjoisen pervo
  • Galleria
Jee, ei enää pitkään :)

momoi36

  • Vieras
Huomenna  8)