Kirjoittaja Aihe: Nahkahousut öttiäisellä.  (Luettu 4079 kertaa)

Icebug85

  • Vieras
Nahkahousut öttiäisellä.
« : 20.10.2018, 20:50 »
Haluaisin kysyä mielipiteitä pukeutumisesta lähinnä naisilta. Jos puen nahkahousut niin miten se vaikuttaa osakkeisiini parisuhdemarkkinoilla(ihan vaniljamarkkinoilla) jos vertaa perinteisiin farkkuihin?

Lisään tähän linkin kuvagalleriaani. Muutamat teistä ovat tavanneet minut livenä joten voitte kuvitella miltä näytän.

Eli miten on öttiäinen+nahkahousut= uhka vai mahdollisuus? Onko yök vai wau?


smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 747
  • Galleria
Vs: Nahkahousut öttiäisellä.
« Vastaus #2 : 20.10.2018, 21:15 »
No jos viihdyt itse pöksyissäs, ja fiilis on itsevarma niin anna palaa. Jos epäröit ja mietit eteisessä että näytänkö hölmöltä muiden silmissä, jätä kotiin. Asenne ratkaisee.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Nahkahousut öttiäisellä.
« Vastaus #3 : 20.10.2018, 22:13 »
No jos viihdyt itse pöksyissäs, ja fiilis on itsevarma niin anna palaa. Jos epäröit ja mietit eteisessä että näytänkö hölmöltä muiden silmissä, jätä kotiin. Asenne ratkaisee.
Viihdyn toki itse ja oon niitä pitänytkin..mutta lähinnä hain, että kiinnostaako se naisia vai ei?

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Nahkahousut öttiäisellä.
« Vastaus #4 : 20.10.2018, 22:26 »
No jos viihdyt itse pöksyissäs, ja fiilis on itsevarma niin anna palaa. Jos epäröit ja mietit eteisessä että näytänkö hölmöltä muiden silmissä, jätä kotiin. Asenne ratkaisee.
Viihdyn toki itse ja oon niitä pitänytkin..mutta lähinnä hain, että kiinnostaako se naisia vai ei?

Loppupeleissä naiset lämpiää miehet luonteelle, ei ulkoiselle habitukselle. Toki kannattaa olla huoliteltu. Mutta ei pukeutuminen johonkin tiettyyn vaatekappaleeseen ole se ratkaiseva juttu. Itsevarmuus, itseluottamus, huumorintaju ja älykkyys (ilman pätemisen tarvetta ja "minä olen aina oikeassa" - asennetta) ovat ainakin itselle se juttu.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Nahkahousut öttiäisellä.
« Vastaus #5 : 20.10.2018, 22:43 »
En ole nainen, mutta näin pienenä kommenttina, että kaikkien naisten yleistäminen jossain yhdessä tietyssä asiassa ei välttämättä ole kovin hedelmällistä. Mieltymykset varmastikin vaihtelevat suuresti. :)

Icebug85

  • Vieras
Vs: Nahkahousut öttiäisellä.
« Vastaus #6 : 20.10.2018, 23:02 »
En ole nainen, mutta näin pienenä kommenttina, että kaikkien naisten yleistäminen jossain yhdessä tietyssä asiassa ei välttämättä ole kovin hedelmällistä. Mieltymykset varmastikin vaihtelevat suuresti. :)
Tiedän :) Siksi kysynkin yksilöiden mielipiteitä

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Nahkahousut öttiäisellä.
« Vastaus #7 : 20.10.2018, 23:56 »
Itse edustan vanhempaa ikäluokkaa, joten voi olla että ajat on muuttuneet tässä mielessä.
 Minun silmissä hyvännäköistä miehellä on jos arjessa/iltamenoissa nahkahousujen (tai keinonahkaisten tms.) kanssa on muuten siihen sopivat asusteet eli joku rokahtavampi t-paita tms. ja hyvännäköiset kengät - bootsit/maiharit tms. MUTTA, tiedän että on eri tavalla ajatteleviakin. Mut mun pointti se, että jos tyyli on hyvin neutraali ja siihen pistää nahkahousut, voi siitä vaniljamaailmassa nousta sellainen "fettarifiilis", joka ei nosta pisteitä vaniljaseuranhakumielessä, mutta toisaalta jos haluaakin karsia ns. epäsopivat pois, niin voi toimiakin.
PS. hyvältä näyttää!

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Nahkahousut öttiäisellä.
« Vastaus #8 : 21.10.2018, 00:22 »
Kyllä sellainen rokahtava / punkahtava / gootahtava / __________ tyyli kääntää mun pään eli jos jollain nahkabyysat nään, niin vilkaisen kyllä toisen jos en kolmannenkin kerran. Varmasti on niitä, joilla se toimii juuri päinvastoin, mutta hyvä niin, jääpi enemmän meille muille tyylistä tykkääville. Totta kai loppuviimeksi ratkaisevaa on kantajan persoona, mutta ei nyt haittaakaan, jos se habituskin silmää miellyttää. Se nyt ei mikään salaisuus (täälläkään) ole, että itse pidän todella [*köh* todella] paljon nahkaisista vaatteista ja asusteista.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Nahkahousut öttiäisellä.
« Vastaus #9 : 21.10.2018, 23:09 »
Laitoin Magicfrogille tiedustelua :) Teetän hieman matalampivyötäröiset keinonahkahousut joissa on vain edessä taskut :)

Icebug85

  • Vieras
Vs: Nahkahousut öttiäisellä.
« Vastaus #10 : 23.10.2018, 23:25 »
Laitoin Magicfrogille tiedustelua :) Teetän hieman matalampivyötäröiset keinonahkahousut joissa on vain edessä taskut :)
Nyt on tilaus tehty Magicfrogille :) Tilasin nämä omilla mitoilla tehtynä ja bootcut-lahkeilla https://www.magicfrog.fi/tuote/tekonahkahousut/.
Nyt pitää vaan odottaa

Icebug85

  • Vieras
Vs: Nahkahousut öttiäisellä.
« Vastaus #11 : 25.10.2018, 17:45 »
Tässä vielä kuva noista ekoista Magicfrogin keinonahkahousuista :)
https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=25049

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Nahkahousut öttiäisellä.
« Vastaus #12 : 25.10.2018, 23:29 »
Kun kerran kysytään..kokonaisuus ratkaisee. Ja omaa silmää miellyttää jos kokonaisuus toimii, että ne nahkahousut on yhdistetty gootahtavaan tai rokahtavaan tyyliin.
Mutta tärkein kaikista on itsevarmuus niiden pitämiseen. Ja noin yleensäkin ihmisissä luonne ratkaisee aika paljon, ei ne vaatteet. Yksittäinen vaatekappale ei sinänsä aiheuta mitään tuntemuksia, mutta varmaan fettarit miettii näitä juttuja eri tavalla.