Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia Club X:llä käyneiltä?  (Luettu 7464 kertaa)

Jaymz76

  • Vieras
Kokemuksia Club X:llä käyneiltä?
« : 17.11.2018, 18:45 »
Hello!

Eli tällainen aloittelijamies kinkyilyn suhteen kyselee kokemuksia Club X:llä käyneiltä. Onko sinne menty yksin vai kumppanin kanssa (katsotaanko kieroon jos menee yksin?),mihin aikoihin siellä paljon/vähän porukkaa,onko millainen meininki yleensä ja miten sinne porukka pukeutuu?

Noviisina ei kehtaa mennä itsekseen jos muut tulee sinne kumppanin kanssa,mutta kiinnostaisi käydä katsomassa paikka.

Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan! :)

Ja joku mukava daami voisi tulla tietenkin minulle oppaaksi/seuralaiseksi sinne..viestiä vaan tännepäin! ;)

Ride

  • Vieras
Vs: Kokemuksia Club X:llä käyneiltä?
« Vastaus #1 : 17.11.2018, 19:22 »
Ei ole väliä. Suurin osa varmaankin yksin.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Club X:llä käyneiltä?
« Vastaus #2 : 17.11.2018, 19:46 »
No se vähän riippuu.
Jos olet ostanut jäsenyyden, voit käydä Clubilla koska tahansa 24/7.
Itse joskus ohimennessään ostan pizzan mukaan ja menen syömään sen clubille.
Tai pelkästään saunaan jos tuntuu siltä.
Joskus siellä on joku tai jotkut, leikkimässä tai saunassa tai tietokoneella. Joskus ei ketään.
On aika huikea tunne kun tajuaa että olen yksin jee ja tilaa yli 300m2.

Jos taas olet ostanut bilelipun, sinne voi mennä yksin aivan mainiosti.
Bileissä nähdään erilaisia pukeutumisia ja pukeutumattomuuksia tyyliin naked.
Ihmisiä istuu yksin ja seuraavat muiden sessiointia. Tai sitten jonkun kanssa tai suuremmassa ryhmässä.
Tarkoitus olisi tuntea olevansa kuin omassa kinky-olohuoneessa.

Jaymz76

  • Vieras
Vs: Kokemuksia Club X:llä käyneiltä?
« Vastaus #3 : 17.11.2018, 19:53 »
Kiitos Lady Whip!

Ajatellut ostaa jäsenyyden piakkoin ja käydä tutustumassa paikkaan. Juuri tuota ajattelinkin,että onko sellainen rento tunnelma bileiden ulkopuolella.

Wasabi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 238
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Club X:llä käyneiltä?
« Vastaus #4 : 17.11.2018, 20:34 »
Lämmin suositus. Itse olen käyny siellä muutamissa bileissä ja miiteissä, sekä pari kertaa bileiden ulkopuolisena aikana. Tunnelma klubilla on ollut joka käynnillä mainio, se on sellainen paikka missä voi esim. sessioida ja toteuttaa itseään, tavata ihmisiä, harrastaa seksiä, tai vaikka vaan saunoa ja lölliä rennosti.

Pukeutumisvaihtoehtoja on laidasta laitaan, voi olla nakuna, (kuten itse useimmiten olen) t-paidassa ja farkuissa tai lateksipuvussa jne. Kukaan tuskin katsoo pahalla mitään asuvalintaa, kunhan itse koet olosi mukavaksi... tai epämukavaksi, jos saat kiksisi siitä. :))

Bileissä en ole käynyt yksin, mutta monet käy, ja en näe siinä mitään ongelmaa. Suosittelen rohkeasti juttelemaan ihmisille bileissä bile-etiketin mukaan, koska yleensä kaikki ovat todella ystävällisiä, ja tuollaista kinkykeskustelun mahdollisuutta ei vaniljamaailmassa oikein eteen tule.

Ansku

  • Vieras
Vs: Kokemuksia Club X:llä käyneiltä?
« Vastaus #5 : 17.11.2018, 23:31 »
Komppaan sitruunapupua!
Pyyhe mukaan! Sauna on hyvä!
Rento meininki.

Suzie

  • Vieras
Vs: Kokemuksia Club X:llä käyneiltä?
« Vastaus #6 : 17.11.2018, 23:38 »
Keskiviikkosauna on loistava tilaisuus tutustua menoon. Pyyhe ja pari saunajuomaa kassiin ja rohkeasti mukaan, lainapyyhkeitäkin löytyy jos päättää ex tempore lähteä. Itse otan myös kylpytakin, kun tykkään käydä illan mittaan useamman kerran saunassa ja välillä haahuilla ympäri kämppää.


Illan mittaan näet todennäköisesti sitomista ja piiskausta, ja jos uskallat oikealta henkilöltä kysyä, voit itsekin päästä koittamaan.


Uimapuvun voit jättää kotiin :)

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Club X:llä käyneiltä?
« Vastaus #7 : 18.11.2018, 15:44 »
Upeat monipuoliset tilat, paljon lainattavia välineitä ja ihana auttavainen henkilökunta. Ainoana miinuksena on se, että se on Turusta katsottuna väärässä kaupungissa. Mikäli asuisin pk-seudulla, olisin jäsen. Suosittelen.

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Kokemuksia Club X:llä käyneiltä?
« Vastaus #8 : 18.11.2018, 22:24 »
Murrur.


Enpä juuri keksi klubista kuin kehuttavaa. No, ehkä se sound system ::) olisi ainakin vielä viimeksi kohentunut kohentamisesta, ja noin ylipäänsä tietysti pitää viihtyä skeneilyssä jos sosieteerata tahtoo.

.. . ja jos tahtoo, niin eipä paljon erinomaisempaa tapaa aloittaa voisi kuvitella, pääsee heti sellaiseen lämpimämpään ja pörröisempään piiriin kuin irrallisissa bileissä pyörimällä.

Kukaan ei myöskään tule vähimmässäkään määrin tiiraamaan millään lailla vinoon vain siksi että tulet paikalle soolona, jos tulet.



  * )