Kirjoittaja Aihe: Rsyke: Kinkyt joulumarkkinat ja kirpputori 4.12.2018, Bar Bertel  (Luettu 3886 kertaa)

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net


Saako tuhmat kinkyt joululahjoja, vai kiltitkö vain? Kenet haluat huomioida tänä jouluna? Puuttuko lahjapaketista kinky-elementti? Oletko jo ehtinyt kyllästyä viime vuonna saamaasi lahjapiiskaan? Oletko kädentaitaja ja valikoimassasi on teemaan sopivia tuotteita, vaikkapa kinky-henkisiä piparkakkuja.

Tule ottamaan selvää ja pistä hyvä kiertämään. Rsyke järjestää kinkyt joulumarkkinan ja kirpputorin tiistaina 4.12.2018 ravintola Bar Bertelissä, Hämeenkatu 30, Tampere

Ohje myyjille: Kiinnitä myynnissä olevaan esineeseen lappu, jossa on nimimerkkisi ja hintapyyntö. Tapahtuma toimii puistokirpputorien tapaan. Teet siis kaupat suoraan ostajan kanssa, varaudu mukaan riittävällä vaihtokassalla. Rsyke tarjoaa tilat ja myyntipöydät. Rsyke ei ota vastuuta varastetuista tai hävinneistä esineistä.

Mainitse tiskillä olevasi miittiin tulossa, niin saat juomasi sovitulla alennuksella.

Tervetuloa!

Rsyke on vuonna 2001 perustettu, Tampereella toimiva seksuaalipoliittinen kulttuuriyhdistys, jonka toiminnan keskiössä ovat kinky-, BDSM- ja fetissi-suuntautuneet ihmiset. Yhdistyksen tavoitteena on vähentää ennakkoluuloja, ehkäistä syrjäytymistä sekä parantaa kohderyhmässä olevien ihmisten henkistä hyvinvointia

« Viimeksi muokattu: 24.11.2018, 14:47 kirjoittanut Rsyke ry »

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Myynnissä upea shibari-aiheinen kalenteri,!

Lisätietoja:  https://helsinkishibari.com/calendar2019#fin

Kesyeläin

Enhän mä millään voi olla ainoo joka oottaa hirmuisen uteliaana tiistaita, että millaisia löytöjä pääsee tekemään?

Draugo

Jos en olisi Jyväskylässä niin tulisin tänne käteisnipun kanssa

FTL

  • Vieras
Enhän mä millään voi olla ainoo joka oottaa hirmuisen uteliaana tiistaita, että millaisia löytöjä pääsee tekemään?

Et todellakaan!  :)

JoeMan

Monelta tapahtuma alkaa?

Kesyeläin

Monelta tapahtuma alkaa?

Tiistaimiitit yleensä on alkaneet 18.30 ja siihen aikaan ajattelin ainakin itse tähdätä Bertelin alakertaan :)

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Whiii, miekin tuun!

JoeMan


[/quote]

Tiistaimiitit yleensä on alkaneet 18.30 ja siihen aikaan ajattelin ainakin itse tähdätä Bertelin alakertaan :)
[/quote]

Kiitokset tiedosta. Täytyy katsoa tuumia jos järkkäisi aikaa niin pääsisi jouluostoksille.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Ja tässä miitissä on jollain pöydällä taas pitkä pätkä paperia ja otsikko: Rsyke 2019

Siihen saa jokainen, jäsenet ja ei jäsenet, kirjoittaa mitä haluu yhdistyksen tekevän ens vuonna.

Huulipunahilkka

Henkilö joka jätit reppusi miittiin, se on jätetty baariin tiskille