Kirjoittaja Aihe: Tinder paras paikka löytää subareita.  (Luettu 14385 kertaa)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #15 : 08.12.2018, 20:43 »
Tuttu partamies sai Tinderissä törkeästi matcheja ihan normaalilla mutta pitkähköllä ilmoituksella ja ihan kivasti treffejä tullut.
Mun matchini eivät vaivaudu vastaamaan edes aloitusviesteihin vaikka niissä ei ole ollut kikkelikuvia. 
Muodon vuoksi pidän profiilia yllä.  ::)
Taitaa partamiehillä olla ihan omat tykkääjänsä, eli kokemus on aika samanlainen, sillä erotuksella että kyllä noita johonkin suuntaan jotkut noista lähtevät😊

Icebug85

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #16 : 08.12.2018, 23:30 »
Tuttu partamies sai Tinderissä törkeästi matcheja ihan normaalilla mutta pitkähköllä ilmoituksella ja ihan kivasti treffejä tullut.
Mun matchini eivät vaivaudu vastaamaan edes aloitusviesteihin vaikka niissä ei ole ollut kikkelikuvia. 
Muodon vuoksi pidän profiilia yllä.  ::)
Pitkähkö ilmoitus? Lukeeko naiset muka niitä :o Minä tulin siihen tulokseen, että se ensimmäisenä näkyvä profiilikuva on se ainoa asia mikä katsotaan.

Itselläni oli pitkä esittelyteksti jossa kerroin omista harrastuksista (ei kuitenkaan mitään mikä edes etäisesti viittaisi kinkyilyn) Mutta matcheja ei juurikaan tullut ja niistäkin osa oli "vahinkotykkäyksiä" tai sellaisia jotka poistivat matchin heti tai viimeistään sitten jos erehdyin vastaamaan asiallisella viestillä.

Mutta joo..mua ei enää Tinderistä löydä.

Kiusa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • Eihän sitä koskaan tiedä.
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #17 : 09.12.2018, 11:01 »
Hei jätkät, meikäläinen löyti Tinderistä sähköasentajan joka tuli ja kytki pesuhuoneen valot toimintaan. Halusi palkaksi pullakahvit ja katosi yöhön. Ei oo sen jälkeen näkynyt.

Ihan jeba.

arkajalkainen

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #18 : 09.12.2018, 11:46 »
Eiköhän subeja löydä mistä vaan. Niitä on niin paljon suhteessa dominoiviin. Ainakin elän jotenkin tällaisten mielikuvien keskellä.

Mitä taas Tinderiin tulee, niin kyllä sieltä on tasaisen satunnaisesti löytynyt mukavaa seuraa. Viimeisin on ehdottomasti pitkään aikaan mielenkiintoisin. Täytyy toivoa, että treffailu jatkuu, koska nainen vaikuttaa luonnostaan hieman dominoivalta vaikka ei profiilissaan mitään siihen suuntaan viitannutkaan. Nyt ei auta kuin toivoa parasta ja pitää kiinni jos hän on sitä mitä miltä vaikuttaa.

Mutta tuuripeliähän tämä kaikki on ja itsellä yleensä eniten siitä kiinni kuinka ihmiset jaksavat minuun tutustua, kun parhaat puolet tulevat esiin vasta oikeasti tutustuessa. Tinder on erityisen huono paikka tutustua jos yleensä vaatii enemmän kuin kuvan ja yhdet treffit tutustumiseen.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #19 : 09.12.2018, 12:05 »
Hei jätkät, meikäläinen löyti Tinderistä sähköasentajan joka tuli ja kytki pesuhuoneen valot toimintaan. Halusi palkaksi pullakahvit ja katosi yöhön. Ei oo sen jälkeen näkynyt.

Ihan jeba.

Heh, itse olen löytänyt kinderistä uskomattoman määrän eri alojen työntekijöitä, jotka on kahvipalkalla käyneet tekemässä mulle yhtä sun toista talonmiehen, puutarhurin, putkimiehen ja sähkömiehen hommaa. Viime aikoina olen tarvinnut pari nörttiä auttamaan stalkkaajien ja mustamaalaajien kanssa taistellessani. Olen ensimmäisenä kysynytkin ammatin, ja vasta sitten jatkanut viestittelyä. Ja kaikki tämä on ollut yhteisymmärryksessä tapahtuvaa, vaikka olen kertonut olevani aseksuaali. Eli ei ole tarvinnut edes ymmärtää antaa  ;D

Icebug85

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #20 : 09.12.2018, 14:40 »
Eli Tinder siis toimii jos etsii jotain muuta kuin parisuhdetta? Jos hakee sähkömiestä, leipuria, ompelijaa, automekaanikkoa tai puuseppää niin se toimii...harmi vaan kun pystyn nuo kaikki hommat hoitamaan itse ja Tinderistä YRITIN vain löytää rakkautta..en seksiä enkä mitään muuta.

No joo, eipä tuo nyt enää mitenkään yllättänyt ::)

arkajalkainen

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #21 : 09.12.2018, 15:15 »
Ihan uusia käyttötarkoituksia Kinderille, en mä olekaan tiennyt, että sitä voi käyttää remppahommiin :) Toivottavasti kaikki ei kuitenkaan käytä sitä noihin tarkoituksiin, muuten oon ihan pulassa, kun ei mulla ole tollasia kädentaitoja :D

alistaja

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #22 : 09.12.2018, 15:20 »
Kuinkahan toimii miehille , löytyykö siivoojaa tai leipuria?

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #23 : 09.12.2018, 15:50 »
Voin vahvistaa tämän. Pitää vaan osata etsiä oikealla vainulla niin löytyyhän niitä. Toisia joutuu vähän houkuttelemaan pimeälle puolelle, toiset hyppää ihan itse  >:D

Eikös ne pikemminkin hyppää valoisalle puolelle. Kun on tarpeeksi pervo ei tartte sammuttaa valoja.  ;D

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #24 : 09.12.2018, 16:09 »
Jotenkin rohkenen epäillä, että en löydä Tinderistä naista ompelemaan kiitospalkalla takista irronnutta heijastinnappia.  :)
Miehet tykkää tehdä asioita naisille ilmaiseksi, se on jokin sosiaalinen syväkoodaus.

Kiusa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • Eihän sitä koskaan tiedä.
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #25 : 09.12.2018, 16:18 »
Miehet tykkää tehdä asioita naisille ilmaiseksi, se on jokin sosiaalinen syväkoodaus.

Ei oo kauheen montaa pelikenttäetua maailmassa naaraille suotu, antakaa kun mä pidän edes tän yhden :D

P.S. Ens kesänä olis kattoremppaa tiedossa jos joku haluaa.

arkajalkainen

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #26 : 09.12.2018, 16:20 »
Miehet tykkää tehdä asioita naisille ilmaiseksi, se on jokin sosiaalinen syväkoodaus.

Ei oo kauheen montaa pelikenttäetua maailmassa naaraille suotu, antakaa kun mä pidän edes tän yhden :D

P.S. Ens kesänä olis kattoremppaa tiedossa jos joku haluaa.

Höpö höpö :D Tää on nykyään naisten maailma :) Teillä on pelinkettäetu kaikessa. Eli muistakaa, että meillä miehilläkin on tunteita  O:-)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #27 : 09.12.2018, 16:41 »
Miehet tykkää tehdä asioita naisille ilmaiseksi, se on jokin sosiaalinen syväkoodaus.

Ei oo kauheen montaa pelikenttäetua maailmassa naaraille suotu, antakaa kun mä pidän edes tän yhden :D

P.S. Ens kesänä olis kattoremppaa tiedossa jos joku haluaa.

Voin tulla keittämään kahvia.  :D

namitamua

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 47
  • Galleria
    • X
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #28 : 09.12.2018, 16:57 »
Jotenkin rohkenen epäillä, että en löydä Tinderistä naista ompelemaan kiitospalkalla takista irronnutta heijastinnappia.  :)
Miehet tykkää tehdä asioita naisille ilmaiseksi, se on jokin sosiaalinen syväkoodaus.

Kyllä mä onpelisin ja löydyn tinderistä!

UW

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #29 : 09.12.2018, 20:03 »
Tinderin pelaaminen on minusta hyvä termi. Vähemmän mitään erityistä löytää mutta joku tilastotappiollinen uusi tuttavuus. Ei nuita matcheja kasapäin tule, tosin yleensä teksteissäni muutama lause:”Älä vaivaudu jos olet xxxxx ryhmän edustaja ja kerron olevani 173cm niin ei tarvi pettyä jälkikäteen. Nuo karsivat sellaisen 70% naisista  >:D

Ainakin pari matchia jokusen vuoden takaa johonkin työ/liiketoiminta-yhteistyöhönkin johtanut  :D