Kirjoittaja Aihe: Tinder paras paikka löytää subareita.  (Luettu 14378 kertaa)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Tinder paras paikka löytää subareita.
« : 07.12.2018, 18:42 »
Tuossa kun itse jo pari vuotta Tinderissä pyörittää, niin kummasti sieltä tulevat naiset on muutamaa poikkeusta ollut Kinky jutuista kiinnostuneita.

Onkos muut samaa huomanneet?

Coach

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • The Grand Daddy
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #1 : 07.12.2018, 18:49 »
Voin vahvistaa tämän. Pitää vaan osata etsiä oikealla vainulla niin löytyyhän niitä. Toisia joutuu vähän houkuttelemaan pimeälle puolelle, toiset hyppää ihan itse  >:D

Draugo

Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #2 : 07.12.2018, 19:06 »
Vaikea sanoa, mun vetovoima on sitä luokkaa että edes subit ei tykkää vaikka avoimesti ilmoitan olevani Dom :D

Alex

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Pitkästä aikaa taas täällä...köysiä...piiiskaa...
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #3 : 07.12.2018, 19:11 »
Tätä juuri meinasin kysyä että ilmoittatteko avoimesti ilmoituksessa olevanne dom vai onko kuvissanne esim rekvisiittaa....

Coach

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • The Grand Daddy
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #4 : 07.12.2018, 19:15 »
Tätä juuri meinasin kysyä että ilmoittatteko avoimesti ilmoituksessa olevanne dom vai onko kuvissanne esim rekvisiittaa....

En ole sanonut eikä se näy mistään päälle. Oma seulakin on ollut niin valikoiva, että melko lailla tsägästä ollut varmaan kiinni.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #5 : 07.12.2018, 23:03 »
Kyllä tinderistä löytyi ihan jäätävä määrä subimiehiäkin. Löytyy varmaan vieläkin. Mutta mistäpä niitä ei löytyis.
En kyllä yhtäkään subia tindetin kautta tavannut, vaadin kuiten treffityypiltä paljon muutakin yhteensopivien mieltymysten lisäksi. Määrä ei siis korvannut laatua.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #6 : 08.12.2018, 09:41 »
Ei Tinderistä mitään löydä. Jos nyt sattui tulemaankin match niin toinen osapuoli poisti sen samoin tein tai vastasi viestillä, että "sori, se oli vahinkotykkäys"

Poistin koko paskasovelluksen.

Miona

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 226
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #7 : 08.12.2018, 09:42 »
Subareita?! Tämä ilmaisu tuo mieleen yhden hyvin negatiivisen sanan, jota en nyt aio mainita....Joten en takerru siihen. :D
Tinder on sellainen paikka, josta ihan varmasti löytyy ihan mitä vaan, jos oikein osaa etsiä. Varsinkin jos liikkuu alueilla, jossa on paljon ihmisiä. Itsekin sieltä aikoja sitten "löysin" (vai löydettiinkö minut?) tällä hetkellä hyvin merkityksellisen ihmissuhteen.  :love:
Tinder oli ajanviettoa, kun oli tylsää. Onneksi ei ole mitään tarvetta enää sinne mennä, tätä nykyään ne mielenkiintoiset uudet ihmiset löytyvät ihan livenä ilman nettitreffisovelluksia. Tinderin voin ladata jälleen, jos elämä käy tylsäksi.

Lisäys: Icebug85, ikävä tuo sinun kokemus!  :-\

DareDoll

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #8 : 08.12.2018, 11:17 »
Kaikkihan on nykyään kinkyilystä kiinnostuneita, se on nyt sitä mainstreamia.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #9 : 08.12.2018, 12:33 »
Itsellä jo ulkonäkö valikoi neitejä hyvin paljon, jossa nämä kaikkein kontrolli hirviö naikkoset valikoituu pois jo alussa. Eli itse en deitti ilmoituksissa mainitse mitää kinky taustoistani, sillä toisen kanssa pitää muutenkin olla hauskaa.


NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2257
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #10 : 08.12.2018, 14:54 »
Sana "subari" tuo mieleeni vain sanan "häbärit", joka on mielestäni ehkä kököin nimitys häpyhuulille, jonka olen kuullut  :D

Mutta siis, sitten asiaan. Täytyy myöntää, että minä kieltämättä aika herkästi swaippaan Tinderissä oikealle, jos profiilissa on jotain mikä viittaa dominoivuuteen, mutta on eri asia, olenko valmis kohtaamaan ketään kasvokkain, tai välttämättä edes keskustelemaan sen kummemmin. Ratkaisevaa kohdallani on se, osaako ihminen keskustella muustakin kuin rei'istä.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #11 : 08.12.2018, 16:57 »
alistuvia tuli etsittyä aikanaan netistä, monestakin paikkaa. Mut kyllä niihin paremmin törmää kaikenmaailman tapahtumissa.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #12 : 08.12.2018, 17:58 »
Tinder on paras paikka jos haluaa tuhlata aikaa ilman riskiä, että vahingossakaan löytäisi ketään. En ymmärrä miltä pitäisi näyttää, että saisi muutakin kuin niitä "vahinkotykkäyksiä"...ehkä minä sitten olen niin ruma :(

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #13 : 08.12.2018, 18:30 »
Tuttu partamies sai Tinderissä törkeästi matcheja ihan normaalilla mutta pitkähköllä ilmoituksella ja ihan kivasti treffejä tullut.
Mun matchini eivät vaivaudu vastaamaan edes aloitusviesteihin vaikka niissä ei ole ollut kikkelikuvia. 
Muodon vuoksi pidän profiilia yllä.  ::)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #14 : 08.12.2018, 18:41 »
Kommentoin jossakin toisessa ketjussa Tinderistä näin:
"Tissit, naama, tissit, tissit, naama, tissit, naama."

Uskon sen jos joku sanoo että kyllä sieltä voi löytyä, mutta omakohtaisesta kokemuksesta sanon sen että suurin osa ei lue profiilia, ja silloin tulee väärinkäsityksiä. Jos olisin oikein ilkeä, niin voisin sanoa että Tinder on kehitetty hieman yksinkertaisille ihmisille. Mutta en kehtaa olla niin ilkeä. >:D

Aika neutraali kokemus on kyseinen appi ollut, mutta jätän välistä tästä lähtien.