Kirjoittaja Aihe: Vuoden viimeinen 2h+k -miitti Tampereella to 27.12. klo 18: En halua tietää  (Luettu 3247 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Taas mennään, muttei Rahan takii!

Miitti on vapaamuotoinen tilaisuus, johon kuka tahansa kinkyilystä kiinnostunut voi tulla tutustumaan ja juttelemaan, oli se oma juttu sitten Kumipuku tai Hanuri.

Näiden miittien Juuret ovat jo lähes kolmen vuoden takana, ja Peto on irti ravintola 2h+k:ssa, Aleksanterinkatu 33. Vihreästä ovesta sisään ja baarin perälle kuin Hyökyaalto, siellä me olemme. Jos vastassa on Tyhjä huone, olet joko liian aikaisessa tai liian myöhässä. Aamukuuteen asti ei kannata odottaa, vaan yleensä porukka on paikalla n. klo 18-21. Puheenaiheista päätellen voimme olla Sekaisin, mutta suurempi Tragedia olisi olla koko ikänsä kaapissa ja tuntea ulkopuolisuuden Viilto myös torstai-iltana, kun mahdollisuudet olisi muuhunkin.

Ainakin Mä hiihdän paikalle, tervetuloa muutkin!

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vakaasti harkitsemme paikalle saapumista, tosin emme hiihtäen.

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Mullon kaikki systeemit menossa, mikään ei seiso tielläni. Mun pitäs olla pitkällä alas tietä mut en oo.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mullon kaikki systeemit menossa, mikään ei seiso tielläni. Mun pitäs olla pitkällä alas tietä mut en oo.
Jokin pitelee mun selkää niin kuin villi villisikahyökkäys / mulla on sut siinä sivussa mutta oot natsi.

Ladydii

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • Avoimin mielin/kokeiluhaluinen
  • Galleria
Harkinnassa 🤔

JoeMan

Harkinnassa tämäkin tuon 26.12. miitin lisäksi.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Jos sitä uskaltatuisi taas isolle kirkolle pitkästä aikaa, aikataulutus vielä hieman kesken.

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Joulupäivät alkavat olla takanapäin ja Se oikea paikka on jälleen tuttu torstaimiitti, jossa sisään astuessaan ei voi astua Väärään suuntaan, kunhan suuntaa kohti takanurkkaa. Tarjolla on ainakin Mustaa kahvia ja Nettiin voi välillä eksyä villiä menoa pakoon. Viereisessä pöydässä saattaa istua Selvästi päihtynyt henkilö ja minä olen täysin Tunnoton häntä katsoessani. Joku kysyy mikä on sun Turvasana ja olen hetken hämmentynyt Ihmisten edessä, sillä mielessäni on Eden missä mikä vain on mahdollista. Toinen vaihtoehto on vastata En haluu kuolla tänä yönä.

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
No mutta täähän on tänään. Paikalla nähdään Kangastus 1968, Myöhempien aikojen pyhien teatterin rukoilijasirkka ja Suuri pää taivaasta ja kuullaan kuinka Muukalainen puhuu meille suuresta Korpista. Tiskiltä saatava Vino Verso tyyliset antimet johdattavat  mielen suuntaan Siirtorata 100 10100 (peräpyötä). Keskusteluissa Uusi olento nousee ja Olen aukaissut uuden silmän jolla havaitsen Sienipilven nousevan, Komeetan, Andromedan, Loputon tuntematon jonka äänentoistolaitteistosta soi Dub kuolleen porton muistolle. Tajuan että Ympyrä on viiva tomussa ja että Kaaos hallitsee. Saavun kuitenkin ajoissa nauttimaan Valveavaruudesta. En liian aikaisin tai myöhään jotta edessäni ei seisoisi Tyhjä Temppeli.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Hävisin lotossa taas, joten joudutte ostamaan ruokanne ja juomanne itse. Samoin, jos satut asumaan Kuusessa hevon, joudut kustantamaan matkasi ja Nitrosi itse. Syksy sentään meni jo, nyt on Mummo lumessa.

Kaksion pöydästä löytyy aika monta Pöpiä ja Komerotekno raikaa taustalla, mutta Tawast-bingoa ei ole eikä tule. Ihan vaan Tilulilulei niille, jotka luulivat tulleensa Päivätansseihin. Hotelli helpotus sentään löytyy, jos sattuu olemaan Hanurissa Arja.

Niin että Tervetuloa mehtään ja tehdään sellainen miitti, jota voi muistella Kiikkustuolissa!

P.S. oma Poro mukaan.

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Miittipäivän aamu yllätti yhtä varmasti kuin hämyinen Kesäyö, josta muistoissani on jäljellä enää Haamupuhelu ilman lokimerkintää puhelimessani. Hei mä soitan sulle ihan kohta, mutta sitä ennen merkkaan googlemapsiin määränpääksi kaksion, jonne Meteoriitti saapuu ajallaan klo 18, vai oliko se miittikansa. Joulujoulumaa soi vielä päässäni, mutta lumisissa Pilvissä leijuvan pääni pelastaa onneksi Samoilla raiteilla oleva porukka huonoilla vitseillä ja käytännön vinoutuneilla vinkeillä. Kaksiomiitti, tänään Mä haluun sua enemmän ku muut haluu.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Tämä maalainen kävi pyörähtämässä isolla kirkolla, vaan meno oli niin hurjaa että kipin kapin kotilieden rauhaan oli pakko jo tulla. Joten tavataan mahdollisesti ensi vuonna.

alice

Näin minä vihellän matkallani, sillä olen menossa miittiin todettuani, että Ei mun oo hyvä olla yksin. Miitistä voi löytyä esim Hölmö rakkaus, tai ainakin kahvia Mustana, maidolla, kylmänä, kuumana. Ja vaikka olisit Nuorukainen, Ei paniikkia! Miittiin on tervetulleita kaikki. Tule nyt, ettei tarvii itse ihmetellä, Minne katosi päivät!

Susipentu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 67
  • Mowgliette
  • Galleria
Mitääää  :love: :love: :love: :love: täälä tapahtuu??  :))

Ps. tulossa mut en viä kuudeks, niinkun kellosta arvaa.