Kirjoittaja Aihe: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?  (Luettu 36736 kertaa)

Velho

Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #120 : 10.08.2023, 16:04 »
Miljoonien vuosien aikana on evoluutio johtanut siihen että tunnetaan vetoa ihmisiin jotka vaikuttavat omaavan hyvät geenit ja ovat kyvykkäitä lisääntymään.

Toiset sitten enemmän tai vähemmän kykenevät (tai ovat pakotettuja) painamaan tuota piirrettä alas tai se saattaa olla heikompi tai vahvempi kuin väestöllä keskimäärin.

Tämä fyysisestä puolesta, henkisen suhteen lienee niin että suhteellisen lähellä toisiaan olevat  tuntevat eniten keskinäistä vetovoimaa. Iän myötä tietyt kyvykkyydet saattavat kehittyä ja toiset heiketä mutta yksilöiden väliset erot lienevät tässä suhteessa melkoisen isoja eikä ikä ole siinä selittävänä tekijänä kuin osittain.

hwyl

Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #121 : 10.08.2023, 18:47 »
Nykyinen vakisubini on minua pari vuotta vanhempi - ja olen siis +50v. Siinä on tosi huomattavaa kuumuutta että pääsee alistamaan elämässä paljon saavuttanutta vahvatahtoista naista :) Ihan parikymppiset ovat toki viehättävän näköisiä mutta tavallaan tuntuu, että homma on jotenkin aika ilmeistä, ettei ihan kunnolla kohdata. Tietysti on huomattavan rajallinen kokemus, mutta noin periaatteessa. Varmasti on myös erittäin kiinnostavia ja vahvoja nuoria naissubeja.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #122 : 23.08.2023, 12:38 »
Taidan olla vähemmistöä (tai muut vain pitävät fiksusti suunsa supussa), kun pidän naisen riittävän nuorta ikää tärkeänä osana seksuaalisuhteiden mielekkyyttä. Mulla on the Juttu kauniiseen naisen ihoon, jossa ei ole vielä niitä pluskolmenkympin ikääntymisen merkkejä. Tiedän mistä tuo on tullut - se alkoi kun olin noin 28-vuotias - ja tähän asti ei ole ollut erityistä syytä pyrkiä millään tapaa kumoamaan sitä. Haluaisin ainakin uskoa, että asia ratkeaa pienimuotoisella psyykkisellä työskentelyllä sen myötä, kun pidempiaikaisen seksikumppanin ihossa alkaa näkyä muistumia tuosta ilmiöstä. Jos näin ei käy, niin sitten joudun joko oikeasti paneutumaan asiaan ja selvittämään sen läpikotaisin, tai kirottuna kohtalonani on etsiä aina uusia alta kolmekymppisiä nuoria kauniita naisia.

Pahemminkin voisi asiat olla tässä maailmassa ja elämässä.

Sen verran mitä ketjua lueskelin, niin huomasin usein mainittavan vanhempien miesten taholta kuinka kypsempi nainen - esim. 35+ - on henkisesti tyydyttävämpää sessiointiseuraa. Tuostahan en tiedä sitten mitään. Mutta tätä nuorempien naisten kanssa olen huomannut saman, mitä joku tuossa jo mainitsikin: siinä saattaa joutua rooliin, mikä on vähän tylsä pidemmän päälle. Miellän sen jonkinlaiseksi fantasia-automaatin asemaksi. Mukaan voi kuulua, että pitäisi täyttää odotukset siitä ideaalista, mikä nuoremman naisen mielessä on hänen ihanne(dominoivasta)miehestä. Silloin ei jää tilaa olla myös ihminen. Periaatteessa niin kauan, kuin suhde on sessiointiin keskittynyttä ja molemminpuolista 'fantasioiden toteuttamista', ei minua haittaa olla kokemusten antajana. Toinen antaa siinä samalla minulle mukavia elämyksiä, kun tehdään asioita ja toinen kantaa oman osuutensa. Hän odottaa multa juttuja ja itse pyydän (ja sovitusti 'otan') häneltä asioita. Mutta sitten, kun mukana on muutakin kuin sessiotapaamisia, eli aletaan toivoa (varsin tyypilliseen ja inhimillisesti ymmärrettävään tapaan) että se domimies tarjoaa myös henkistä ja emotionaalista tukea sekä kannattelua muuhunkin kuin sessiointiin liittyvissä asioissa, homma menee kyseenalaiselle puolelle. Saatetaan siis puhua rakastumisesta. Jos domina haluaa olla tuossa roolissa ilman, että tuo omaa inhimillisyyttään aidosti esille, kuvio on vielä ok. Tällöin voi olla ikään kuin roolissa - jonkinlaisen emotionaalisen etäisyyden turvin - ja suhde voi tuntua oikein sopivalta. Omat tunteet ja kipupisteet pysyvät turvallisesti piilossa, vain toinen on se joka todella paljastaa itsensä.

Tässä kohtaa se elämänkokemus ja (psyko)emotionaalinen kypsyys sekä kypsymättömyys alkaa näyttää rajansa. Jos domin rooli on naisen mielessä olla jonkinlaisen ideaalikuvan ilmentymä ja siinä samalla tämän tulisi täyttää ja tyydyttää niitä lapsuuden ja nuoruuden toteutumattomia tarpeita ja unelmia, mitä ihmissuhteista läpi elämän pyritään ammentamaan, kuvio alkaa käydä hieman ahtaaksi. Edelleen, jos dom pysyy epäinhimillisessä roolissaan ja etäällä omasta itsestään, tämäkin kuvio voi olla vielä ok. Mutta sen hintana on yksipuolisuus: vain nainen saa tilaisuuden kokea ja kasvaa inhimillisyydessään.

Näin ei ole jokaisen nuoren naisen kohdalla. Samalla voi todeta, ettei valitettavasti ikä tuo vanhemmille naisille (eikä miehille, sen puoleen) automaattisesti parempia edellytyksiä ja valmiuksia henkiseen, psyykkiseen ja emotionaaliseen kypsyneisyyteen. Sosiaaliset taidot yleensä hioutuvat, jolloin näitä edellä mainittuja ominaisuuksia voi varsin tehokkaasti näytellä itselle ja muille, mutta raaputuspinnan alta löytyy aina jotain muuta kuin, mitä toivoi siellä olevan.

Tiedä sitten onko omat kokemukset ja havainnot seurausta siitä, että seksuaalisesti halukkaat "nuoremmat naiset" ovat olleet alkujaankin enemmistöstä poikkeava joukko, jolloin nämä tulkinnat on seurausta ns. kontaminoidusta otannasta. Ties vaikka pitkäkestoisiin suhteisiin kiinnittyneet nuoret naiset, jotka eivät havittele itseään 10-15 vuotta vanhemman miehen seksuaalissävytteistä huomiota, eivät vastaisi tuota kuvaa jonka esitin. Ehkä heillä on omat ominaispiirteensä. Tai ehkä seksin (ja/tai huomion)nälkäiset naiset ovat kategorisesti taipuvaisempia tarvitsemaan yksiulotteista/idealisoitua miestä omien tunnistamattomien tarpeidensa täyttämiseen - korvaamaan jotain, mistä on jääty vaille tai paikkaamaan vaikkapa vanhempien avioerosta syntynyttä traumaa.

Ikä ei tosiaan tee ketään valmiiksi, mutta ajan kuluminen antaa mahdollisuuden käsitellä itseään ja menneisyyttään. Näyttää vähän siltä, että molempia ei voi saada - sekä nuorta ihoa että vanhaksi kasvanutta mieltä. Tai sitten ne nuoruudestaan lähtien kypsät ja tasapainoiset sielut ovat jossain aivan muualla, kuin ruoskituttamassa itseään tämän vanhemman miehen käsittelyssä  :D

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #123 : 23.08.2023, 16:36 »
Omissa vakkarileluissani on kolme yli nelikymppistä tyttöä ja ovat helppoja käsitellä kun ovat kokeneita. Nuorelle kokemattomalle kun kaikki on uutta niin onhan sekin kiva antaa kokemuksia mutta kokeneemmalle se on kivempaa  >:D

semar

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 69
  • Toksinen setämies
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #124 : 23.08.2023, 22:57 »
Onko nelikymppinen jo vanha? :o Rupeanpa selaamaan puhelinluettelosta vanhainkoteja ja soittelemaan mistä löytäisin paikan itselleni.

Oman hyvin, hyvin vähäisen d-kokemukseni puolesta olen täsmälleen samaa mieltä kuin hwyl tuossa ylempänä. Mieluiten itseäni vanhempi. Ok, myönnän että saman tapaista tunnetta voisi ehkä olla mahdollista kokea omasta haluttavuudestaan hyvin tietoisen nuoren ja kauniin naisen kanssa. Silti koen olevan yleensä niin paljon helpompi saada toimiva keskusteluyhteys lähempänä omaa ikää olevan tai myöskin selvästi vanhemman naisen kanssa. Enkä kyllä ymmärrä mihin se fyysinenkään viehättävyys katoaisi vielä niillä ikänumeroilla joita täällä aktiivisesti liikkuu.

Yllättäen se ikäero voi joskus tuoda näitä kelpaavuusmietteitä myös jos roolit pyöräytetään toisin päin. Joskus taannoin yksi itseäni selvästi vanhempi nainen sanoi olevansa muuten kiinnostunut kokeilemaan dominointia, mutta piti esteenä sitä ettei tuntisi olevansa haluttava jos joutuu pakottamaan miehen yhtään mihinkään. Erinäisistä syistä ymmärrän tuon näkökulman oikein hyvin jos mietin itseäni dominoivana osapuolena.

belladonna

Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #125 : 24.08.2023, 21:56 »
Jännä kyllä, mitä lähemmäs neljääkymppiä mennään, sitä vähemmän mulla tuntuu olevan mitään ikäkriisiä. Ehkäpä se johtuu siitä, että tähän ikään olen jo kerennyt nähdä ja kokea sen verran kaikkea, ettei ole enää hätä mihinkään eikä kenenkään neitokaisten kalastalijan perään. Ihmisellä, jota en ikävuosineni, silmäryppyineni, selluliitteineni ja raskausarpineni kelpaa, tuskin on minulle kovin paljon annettavaakaan.

Toisakseen olen nähnyt, että naisella, joka tuntee oman arvonsa, on aina ihailijansa.

Dean

Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #126 : 25.08.2023, 07:56 »
Ikäännyn vaimoni kanssa. Joka vuosi tulee kummallekin saman verran ikää lisää. Hän antoi minulle valokuvan itsestään vuonna -99. Sellainen pieni passikuva, mutta hymyllä. Se on kukkarossani vieläkin. Sama nainen kyseessä, nyt on jo vähän harmaita hiuksiakin. Se on mielestäni hyvän näköistä ja sopii hänelle. Eikös niissä hiusten värjäystuotteissa ole jotain myrkkyjäkin?

nette

Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #127 : 25.08.2023, 16:50 »
Eipä tässä voi muuta oikein sanoa kuin että itse kun 42 niin pikkuhiljaa alkaa olemaan se mitä haluaa mihin haluaa kasassa toki tutkimattomia ominaisuuksia löytyy varmasti ja ikää kun tulee lisää ni on ainakin mie joutunut karsimaan ehdottomasti ei listaani kovalla kädellä.en tiedä onko ikäni koskaan tuottanut ongelmaa aikoinaankaan vaan se että halut ja ihmiset ei ole kohdanneet . Ne keistä voisi tulla potentiaalisia D asuu jossain jieran perseessä vaikka minä olisinkin valmis matkustamaan. Nämä kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Onhan joillekin jo hirveää että sub haluaa Omistajan joka on nuorempi.toki mikäänhän ei koskaan ole sitä estänyt että Hän voisi olla vanhempi mutta se vaan ettei oikein ole koskaan tullut ajatelleeksi. Me kaikki vanhenemme joka päivä.ja mun neuvo on vaikka en itse sessiointia harrastelekkaan älkää tuohon ikään tuijottako niin paljoa jää monta hyvää subia kokematta tai sitten toisinpäin. Ulkonäkökin on monelle aivan liian isossa roolissa kaikista ei ole hentoa tehty mutta meillä pullukoilla mukaanlukien minä itse on monia muita avuja.toki se mikä miellyttää silmää miellyttää silmää. Moni on myös vapaaehtoisesti lapsettomia joten sekin tulee ymmärtää jos suhdestatusta rupeaa miettimään. Meidän ikäisillä +40 monella on jo lapset aika isoja joten tapaamiset tuskin tulee olemaan ongelma ellei siitä tee ongelmaa.ei mua haittaa jos toisella on lapsia 10 juoksemassa jaloissa eikä haittaa toisen elämäntilanne en minä ole ainakaan vaimoksi tulemassa. Tunteita ainakin minulla on ja pakko ollakin ei muuten tule mitään . Merkityksetöntä seksiä, sessioseuraa löytää kyllä se ei ole ongelma. Mitäs jos vaan nautitaan siitä mitä ollaan .ikä on vain numeroita ja se mitä päässä liikkuu on tärkeintä ainakin mulle. Jos kohtaat ihmisenä minut saat varmasti aikaseksi enemmän kuin katselet nenänvartta pitkin.wiköhän meistä suloista kaikki halua löytää sen mikä olisi se oma juttu on kumppani sitten 20 vuotias tai 70 vuotias muista että sinäkin olet joku päivä vanha. Ja ne ihmiset saattaa olla. Vanha ja ylpeä siitä ja vielä alistuvakin naikkonen
« Viimeksi muokattu: 25.08.2023, 17:23 kirjoittanut nette »

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #128 : 27.08.2023, 17:05 »
Ne keistä voisi tulla potentiaalisia D asuu jossain jieran perseessä vaikka minä olisinkin valmis matkustamaan.
;D Repesin. ;D
Mutta anteeksi keskeytystä. Jatkakaa.