Kirjoittaja Aihe: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?  (Luettu 36665 kertaa)

Misery

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 83
  • Juuri siellä, missä pitääkin.
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #30 : 03.01.2019, 17:23 »
40+ (hui!)
XXL (tuplahui!)
10++ vuotta skenen tienoilla pyörinyt, kokenut sub (hui!)

Ei, minulla ei ole kaunis perse, josta haluan kuvia joka kulmasta. Perseeni on tosin hyvinkin piiskankestävä. Joku jopa saattaa arvostaa ko. ominaisuutta.

Kyllä, minulla on omia mielipiteitä, paljonkin. Luonnettakin löytyy muillekin jaettavaksi.

Kyllä, minulla on historiani, niinkuin kaikilla muillakin.

Muovailuvahana oli ihan jees olla joskus silloin, mutta se huono puoli siinä oli, että veti kaikenlaisia vatipäitä puoleensa, joista ei osannut vielä silloin seuloa niitä potentiaalisia täkyjä. Tuli muutaman kerran turpiin, mutta niistä oppi. Nykyään aika hötkyilemätöntä menoa, kun oma seksuaalisuus ja sen monimuotoisuus ovat selvää pässinlihaa. Nuorena ei ollut ja tulikin kokeiltua asioita, jotka jälkikäteen mietittynä olisi saanut jäädä kokematta. Niistäkin oppi.

Ehkä eniten ikääntyminen on vaikuttanut siihen, että osaa jo sanoa "ei" omituisille tai arveluttaville ehdotuksille. Viisaus on karttunut iän ja kokemuksen myötä. Tiedän, mitä haluan, ja tiedän kuka ja mikä olen.

Siltikin, kaikista mahdollisista vioistani huolimatta voin jollekulle olla se kaikista ihanin.

Toki houkuttaisi joskus kokeilla lisätä profiiliini sana Lady tai Domme, jos sellainen toiminta oikeasti kiinnostaisi enemmän kuin semikytkimellisen verran hetkittäin. Silloin kaikenlaiset miehenpuolikkaat jonottaisivat audienssia  :)). Take a number.



bin_hki

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #31 : 03.01.2019, 18:52 »
Mitä tapahtuu niille naisille, jotka eivät enää ole lapsia?

He päättävät itse mitä tekevät, missä ja kenen kanssa... ;)

Sain nuorempana osakseni niin paljon asiatonta huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ihan arkielämässä, että en silloin kokenut olevani niin "puhdas". En yhtään kaipaa niitä päiviä. Mitä vanhemmaksi on tullut, niin sitä paremmin on oppinut valitsemaan kenen kanssa aikaansa viettää. Meressä on kaloja.

Sä oot Selina niin ihana, ettei sulla ole hätäpäivää. Mä voin vaikka heti adoptoida. :-*

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #32 : 03.01.2019, 19:46 »
Vanhenemisen myötä viisastuminen ja elämänkokemuksen kertyminen on monin osin myytti. Moni lähipiirini 20 vuotias on kypsempi kun osa tuntemistani 50 vuotiaista tulee koskaan olemaan. Tämä offtopic kommenttina tähän nuorten subien älyllisen kapasiteetin polkemiseen sillä perusteella, etteivät ole eläneet Kekkosen aikoihin.

lamie

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #33 : 03.01.2019, 19:57 »
Vanhenemisen myötä viisastuminen ja elämänkokemuksen kertyminen on monin osin myytti. Moni lähipiirini 20 vuotias on kypsempi kun osa tuntemistani 50 vuotiaista tulee koskaan olemaan. Tämä offtopic kommenttina tähän nuorten subien älyllisen kapasiteetin polkemiseen sillä perusteella, etteivät ole eläneet Kekkosen aikoihin.

+1
Ei se ikä todellakaan korreloi ihmisen kypsyysasteeseen tai hänen älylliseen kapasiteettiinsa. Mutta ikärasismia varmasti on monella tasolla ja se on aina ikävää. Ei sillä iällä ole niin suurta merkitystä, mutta myönnän toki että kyllä minun (44 vuotias) olisi vaikea seurustella parikymppisen kanssa.

edit. Lisätty ikä

DareDoll

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #34 : 03.01.2019, 20:25 »
En tiedä onko liian OT, mutta vastikään kuulin väitteen (vaiko mielipiteen), että 30-vuotiaan naisen keho on poikkeuksetta erilainen kuin 40-vuotiaan keho. En ole koskaan aiemmin tuollaista kuullut, joten kertokaapa kokemuksia te, joilla on eri-ikälisistä naisista useita kokemuksia. Mielipidettä ei tarkemmin avattu, mutta käsittääkseni hänellä oli tarkoitus sanoa, että 3-kymppisenä naisen keho on ”parempi” kuin 4-kymppisenä.

Aiheeseen enemmän liittyen, itse olen ollut seksuaalisesti vapautunut hyvin nuoresta lähtien. 2-kymppisenä annoin kuitenkin sosiaalisten paineiden mennä seksuaalisten halujeni edelle ihan 6-0. Jälkikäteen ajateltuna en sitä kuitenkaan kadu, olin todella naiivi ja sinisilmäinen sen ikäisenä, ties mihin olisin joutunut. En silti usko, että kaikki 2-kymppiset olisivat tyhmiä ja lapsellisia, identiteetin kehitys vaatii tietysti oman aikansa.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #35 : 03.01.2019, 22:10 »
Vanheneminen on pakollista, itsestä huolehtiminen on vapaaehtoista.

Itsensä lukitseminen nuoruuskeskeiseen lokeroon johtaa väistämättömään kriisiin, sillä vanheneminen on edelleen pakollista. Niin kuin se kuoleminenkin.

Valinta on lähinnä siinä, että sitooko koko itsetuntonsa alati muuttuvaan ulkonäköön ja panostaako vain suhteisiin, joissa tietää olevansa varustettu ns. parasta ennen -päiväyksellä.

Katkeruus myrkyttää sielun siinä missä toivorikkaus kaunistaa.

Olen ollut kahdenlaisten naisten kanssa: taaksensa, menneisyyteensä kaiholla katsoneiden sekä tulevaan uteliaasti suhtautuvien. Ikä on ollut sama, mutta ensimmäisenä mainittujen parasta ennen -päiväys oli jo mennyt.

Näiden kokemukseni myötä tulin siihen tulokseen, että katkeruus ja itsesääli ovat ryppyjä rumempia.

Kaisla

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #36 : 03.01.2019, 22:26 »
Olisipa julmaa jos näin myöhäisherännäisenä huomaisi olevansa auttamatta ulkona kaikesta iän vuoksi. En edes ole ymmärtänyt asiaa siltä kantilta katsoa. Oppimisen ja oivaltamisen riemu seksuaalisuudessa ei onneksi tunne ikärajoja, riittää kun on sopiva vastakappale. Nuorena oli kivaa, nyt vielä kivempaa.

Saffron

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 120
  • Huolenpitävä fetisisti
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #37 : 03.01.2019, 23:52 »
Selina  :love:

Harva uskaltaa julkisesti kertoa, että jokin asia pelottaa. Kiitos kun sinä teit sen. Aihe ei jätä kylmäksi, niin paljon on tullut kirjoituksia tähän ketjuun. Moni on halunnut kertoa oman näkemyksenä julkisesti (tai sitten yksityisviestillä). Tärkeintä on kuitenkin se, että kaikki jotka ketjua lukevat miettivät ainakin sen hetken asiaa. Asia eli ikääntyminen koskee aivan kaikkia, iästä, suuntautumisesta ja haluista riippumatta.

Ketjuun on kirjoittanut moni joka on samantapaisessa tilanteessa kuin itse olen. Olen tullut skeneen viisikymppisenä ja kokemattomana. Profiilissa vielä teksteinä sadisti ja dominoiva niin, onhan siinä ollut haasteita.  Koen edelleen jatkuvasti ekoja kertoja erilaisten asioiden tiimoilta.  Haasteista huolimatta nautin siitä miten paljon elämällä on annettavana minulle uutta ja ihanaa. Saan kokea tiloihin vieviä ja tajuntaa myllertäviä asioita erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kanssa. Sitähän meistä jokainen ensisijaisesti on. Ihminen. Ja juu, tämä kappale meni vähän asian viereen, tiedostan. :)

Itai

Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #38 : 04.01.2019, 14:48 »
Vau. Kiitos Selina että kirjoitit tämän aloituksen, itsehän sain vastaanlaisen ikäkriisin aikaiseksi joskus vähän ennen joulua muistaakseni. Hetken itekttyäni aloin kerätä ajatuksiani tarkoituksena kirjoittaa aiheesta postaus fetlifeen, sitten totesin etten uskalla. Ne, joille olosta kerroin, ihmettelivät miksi annan jonkun yhteiskunnassa vallitsevan nuoruuden ihannoinin vaikuttaa itseeni ja "eihän se ole edes todellista". Oli vaikeaa selittää, että osasyy miksi kriisiydyin oli nimenomaan se, kun olin ajatellut olevani moisen yläpuolella ja yhtäkkiä mokoma ikääntymisenpelko ja se, etten enää täytä sellaisen 20-jotain kauniin ihannesubin raameja iski kuin kylmä käsi naamalle.
Sait ilmaistua pelkoni todella hyvin.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #39 : 04.01.2019, 15:21 »
Kehon paremmuus ei ole niin tyystin sidoksissa ikävuosiin. Mut aikaisemman viestini esimerkin tutuista tytöistä/naisista tosiaan voi heti sanoa että parempi keho ja parempi iho nykyään 40- vuotiaana kuin 20-30 ikäisenä.

Siitä ylöspäin vaikea sanoa, mutta yhden asiakkaan emäntä 50 vuotta täyttäneenä ja kai kolme vuotta raksa/remppahommissa viettäneenä oli niin timmissä kunnossa että kävi sen miestä suorastaan kateeksi. Lähtotilanne jossain siinä 47 ikävuoden nurkilla ei ollut huono, mutta lopputulos parempi ja siis ilman mitään nälkäkuureja ja kuntosaleja.

Noin yleistettynä harva pysyy nuoruden mitoissaan pienellä vaivalla. Yksi nainen viiden lapsen jälkeen kertoi tehneensä 2 vuotta töitä sen eteen että mahtuisi samoihin vaatteisiin kuin tavatessaan miehensä ekan kerran joskus 18 ikävuoden tienoilla.

Suurempi muutos kuitenkin on tapahtunut pään sisällä ja siinä ettei enää pelota vähentää vaatteita silloin kun joku on katsomassa tai kamera käytettävissä.

Ei kannata siis yleistää vaan tutkia yksilöä. Historiaa ei saa muutettua, nykytilanne näkyy ja tämän päivän valinnoista syntyy huominen ja tulevaisuus. 

 

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #40 : 04.01.2019, 17:20 »
Niin, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, niinhän se vain menee. Mutta enpä jaksa ymmärtää miksi se vanha ja vähemmän timmi ei saisi riisuutua kameran tms edessä. Jos joku pitää kamalana niin omapa on ongelmansa. Jokainen arpi, jälki tai muhkura kertoo kuitenkin eletystä elämästä.

Seksuaalisuus todellakin kuuluu ihan kaikille, ei vain niille nuorille ja timmeille. Tuon ymmärtämisessä  ns scene todella vääristää todellisuutta.

scar

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #41 : 04.01.2019, 17:40 »
Tässä ikääntymisessä on sellainen hauska ristiriita,että mitä vanhemmaksi elää ja elämänkokemus karttuu,tajuilee tietävänsä aina vain vähemmän. Toisaalta tulee vakautta ja jotain rauhallisuutta olemiseen,mutta joutuu myöntää ettei ole mikään kaikkivaltias,joka tietää ja osaa kaiken.
Yksi esimerkki: Kun tulin äidiksi,tuntui kuin kaikki ammatillinen osaaminen karisi ja olikin pieni ja epävarma sen suuren edessä,että oli nyt vastuussa oikean pienen ihmisen elossapysymisestä ja kasvamisesta- toki moni asia etenee ilman äitiäkin ja varsinkin ilman liiallista höyryämistä- mutta sittenkin,vastuu painaa välillä vieläkin- kun miettii tuliko tehtyä parhaansa.
Ammattilaisuus ei auta- Ehkä tieto paremminkin "lisää tuskaa"  ;D

Lisäys: En tosiaan enää koe itseäni kovin alistuvaksi,niin vain käynyt syystä ja toisesta. Ja niin kiinni ihmisestä ja vielä kerran ihmisestä- ei mitään tekniikkaa tai erillinen oma olomuotonsa,missä ihmisyydellä ei ole mitään merkitystä.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2019, 18:15 kirjoittanut scar »

Azzurro68

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #42 : 04.01.2019, 18:18 »
Niin, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, niinhän se vain menee. Mutta enpä jaksa ymmärtää miksi se vanha ja vähemmän timmi ei saisi riisuutua kameran tms edessä. Jos joku pitää kamalana niin omapa on ongelmansa. Jokainen arpi, jälki tai muhkura kertoo kuitenkin eletystä elämästä.

Seksuaalisuus todellakin kuuluu ihan kaikille, ei vain niille nuorille ja timmeille. Tuon ymmärtämisessä  ns scene todella vääristää todellisuutta.

Nyt on taas se vaihe elämässä kun kinkyily on jäänyt vähemmälle. En ole enää ihan nuori enkä ole etsimässä subnaisia, mutta vaniljamarkkinoilla itse en katsele edes alle 40v. Vanhemmissa vara parempi.

Itse olen 50+ ja tuntuisi hassulta seurustella tai haikailla seuraa lasteni ikäisistä ihmisistä.  Mutta kuten Telle tuossa viisaasti seksuaalisuus kuuluu kaikille.


Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #43 : 04.01.2019, 19:01 »
Vanhenemisen myötä viisastuminen ja elämänkokemuksen kertyminen on monin osin myytti. Moni lähipiirini 20 vuotias on kypsempi kun osa tuntemistani 50 vuotiaista tulee koskaan olemaan. Tämä offtopic kommenttina tähän nuorten subien älyllisen kapasiteetin polkemiseen sillä perusteella, etteivät ole eläneet Kekkosen aikoihin.

Noh, eiköhän sitä elämänkokemusta tule juurikin eletystä elämästä. Millä tavalla ajattelet, että esim. 20-vuotiaalla on enemmän elämänkokemusta kuin 50-vuotiaalla? Ikääntyessään ihminen myös mielestäni viisastuu, ei tee (toivottavasti) enää samoja virheitä kuin mitä teki nuoruudessaan ja on jo perspektiiviä katsoa ja ymmärtää asioita laajemmin. Elämänkokemus on aika hyvä asia. Älyllisellä kapasiteetilla tai älykkyydellä ei mielestäni ole näiden kanssa mitään tekemistä. Jos ihminen on älykäs, hän on älykäs, olkoon minkä ikäinen tahansa.

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #44 : 04.01.2019, 22:54 »
Vanhenemisen myötä viisastuminen ja elämänkokemuksen kertyminen on monin osin myytti. Moni lähipiirini 20 vuotias on kypsempi kun osa tuntemistani 50 vuotiaista tulee koskaan olemaan. Tämä offtopic kommenttina tähän nuorten subien älyllisen kapasiteetin polkemiseen sillä perusteella, etteivät ole eläneet Kekkosen aikoihin.

Noh, eiköhän sitä elämänkokemusta tule juurikin eletystä elämästä. Millä tavalla ajattelet, että esim. 20-vuotiaalla on enemmän elämänkokemusta kuin 50-vuotiaalla? Ikääntyessään ihminen myös mielestäni viisastuu, ei tee (toivottavasti) enää samoja virheitä kuin mitä teki nuoruudessaan ja on jo perspektiiviä katsoa ja ymmärtää asioita laajemmin. Elämänkokemus on aika hyvä asia. Älyllisellä kapasiteetilla tai älykkyydellä ei mielestäni ole näiden kanssa mitään tekemistä. Jos ihminen on älykäs, hän on älykäs, olkoon minkä ikäinen tahansa.
Viestini ytimenä oli se, etten pidä elämänkokemusta juuri minään. On niin yksilöllistä ottaako ihminen kokemuksista opikseen vai ei. Elämänkokemus on myös yleisin peruste, jolla ihmiset pyrkivät pätemään asioissa, joissa kiistattomasti tutkimustieto osoittaa heidän olevan väärässä. Elämänkokemuksen arvo on olematon, jos 20 vuotias pystyy oman usein monipuolisemman kokemuksensa pohjalta käyttäytymään rationaalisemmin.