Kirjoittaja Aihe: TRE ke 9.1 Mixei-illanvietto  (Luettu 4750 kertaa)

RovioKuningatar

Vs: TRE ke 9.1 Mixei-illanvietto
« Vastaus #15 : 10.01.2019, 00:12 »
Kävin tänään vähän tutustamassa.
Onks tämä nyt sellainen että jos haluan harjoitella shibaria tässä tapahtumassa tarvisten oman kumppanin? Kun mä ajatelin ensiks että siellä vois oppia myöskin vähän sitä ja siellä olis myöskin tyypiä mitä tulee yksin sinne. Mutta ainakin ei ollut tänään.

Et tarvitse omaa kumppania. Tänäänkin paikalla olisi ollut sidottavaksi kysyttäviä ja halukkaita. Neuvoja ja apua voi kysyä keneltä tahansa jos tuntee tarvetta varmistella tai haluaa oppia. Rohkeasti vaan mukaan uudelleen ja kyselemään halukkaita sidottavia aina yleensä löytyy useampiakin.

Pip

Vs: TRE ke 9.1 Mixei-illanvietto
« Vastaus #16 : 10.01.2019, 00:32 »
Kävin tänään vähän tutustamassa. Tänään oli se tilanne että kaikki on kumppanin tai puolison kans siellä.
Onks tämä nyt sellainen että jos haluan harjoitella shibaria tässä tapahtumassa tarvisten oman kumppanin? Kun mä ajatelin ensiks että siellä vois oppia myöskin vähän sitä ja siellä olis myöskin tyypiä mitä tulee yksin sinne. Toki tiedän että se tarvi vähän aikan tämä tutustaminen, haluaisin vain tiedä mitä tilanne siellä ylensä on.
Mä tulin sinne myös tänään ihan yksin ja join pari olutta, mutta mulla ei ollutkaan tarkoituksena edes sitoa ketään. Siellä voi rohkeasti kysyä osaavammalta sitojalta neuvoa, joka yleensä osaa myös neuvoa tarvittavan sidottavan kysymiseen. Kaikki eivät halua tulla sidotuiksi, vaan voivat olla hengaamassa vaan paikalla, mutta meistä moni tuntee toisemme siinä mielessä, kuka tosiaan haluaisi viettää koko illan köysissä. Kärsivällisiä malleja siellä on mun mielestäni kaikki. Uudelleen mukaan vaan.

Kesyeläin

Vs: TRE ke 9.1 Mixei-illanvietto
« Vastaus #17 : 10.01.2019, 07:33 »
Kävin tänään vähän tutustamassa. Tänään oli se tilanne että kaikki on kumppanin tai puolison kans siellä.
Onks tämä nyt sellainen että jos haluan harjoitella shibaria tässä tapahtumassa tarvisten oman kumppanin? --

"Hei moi, anteeks ehtisitkö/haluisitko olla mallina?" Näin mä oon tutulta kysynyt, kun on tehny mieli koittaa jotain, enkä oo ees saanut kieltävää vastausta vaikka tietty sekin pitää olla valmis hyväksymään. (Tutumpi vain koska _itse_ en yleensä uskaltaudu vieraiden kanssa avaamaan keskustelua)

Vinkkejä ja neuvoja saa varmasti, kunhan käy kysäisemässä joltakulta joka sitoo, tai jos kysyy yleisesti niin joku saattaa osata kohdistaa kysymyksen.

Niin ja yksin tulijoita on (myös oli), mutta useimmiten ainakin yksinäiset köysipuput ymmärtää sen, ketä kannattaa käydä "nyhjäisemästä hypoteettisesta hihasta" että pääsee köysiin.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: TRE ke 9.1 Mixei-illanvietto
« Vastaus #18 : 10.01.2019, 09:53 »
Kävin tänään vähän tutustamassa. Tänään oli se tilanne että kaikki on kumppanin tai puolison kans siellä.
Onks tämä nyt sellainen että jos haluan harjoitella shibaria tässä tapahtumassa tarvisten oman kumppanin? Kun mä ajatelin ensiks että siellä vois oppia myöskin vähän sitä ja siellä olis myöskin tyypiä mitä tulee yksin sinne. Toki tiedän että se tarvi vähän aikan tämä tutustaminen, haluaisin vain tiedä mitä tilanne siellä ylensä on.
Kaikki eivät olleet kumppanin kanssa, mutta kahdessa vuodessa porukka on oppinut tuntemaan toisensa. Vaihtuvuutta on koko ajan ja uudet pääsee kyllä sisään hommaan muutamassa miitissä.

Varmaan huomasit kuinka sitojat toimivat: kassia auki ja köydet esille. Sidottavia näissä miiteissä on aina ollut enemmän kuin sitojia.

Tregu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 59
  • Pispalalainen
  • Galleria
Vs: TRE ke 9.1 Mixei-illanvietto
« Vastaus #19 : 10.01.2019, 19:28 »
Niin mä olin vain vähän epävarma miten siellä toimitaan. Kun mulla ei ollut tuttuja eikä mä olin tuttu muulle. Kyllä mä katsoin mitä tapahtui ja juttelin myöskin pari tyypien kans vähän. Mutta se konsepti jäi vähän epäselväks, mutta nyt on kaikki selvä ^-^

Bluejoy

  • Vieras
Vs: TRE ke 9.1 Mixei-illanvietto
« Vastaus #20 : 11.01.2019, 13:41 »
Hyvä että selvisi.  :D Meillä tosiaan on sitominen hyvin vapaamuotoista ja aikalailla katselemalla näkee helposti mahdolliset köysipuput. (Ne hyppää eteen kun avaa köysikassin. heh ) Kysyä saa keneltä hyvänsä. He joko ovat itse mahdollisia malleja tai ohjaavat mahdollisten köysitettävien luokse. Rohkeasti vain kysymään.  :))
Tervetuloa uudestaan.
Bluejoy