Kirjoittaja Aihe: Milloin tulit kinkyksi?  (Luettu 4670 kertaa)

Kink

  • Vieras
Milloin tulit kinkyksi?
« : 24.01.2019, 00:12 »
Milloin tulit kinkyksi?

Mistä tai miten sait tietää olevasi kinky?

Lisäkysymys: tiedätkö, että ovatko myös vanhempasi olleet kinkyjä? Tähän liittyen on tullut luettua juttua, että kinkyyskin voi periytyä.

P.S. Ei tullut huomattua, että tällaista ketjua olisi nyt ollut missään esillä, niin päätin tehdä kokonaan uuden.

Kink

  • Vieras
Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #1 : 24.01.2019, 00:20 »
Itse en kyllä tarkkaa ikää tiedä, milloin olen kinkyksi tullut, mutta varsin nuorena se on kyllä tapahtunut. Skidinä tykkäsin kovasti jos telkkarista tuli jotain "Pelkokerroin" tapaista ohjelmaa ja jos siinä oli jotain sidontaa. Sitominen on kiinnostanut todella kauan siis. Kumifetissiin ja BDSM:ään törmäsin viimeistään 15-veenä.
Kinkyydessä kiinnostaa kovasti myös sen monipuolisuus vs. tavallisten ihmisten mielikuvitukseton seksuaalinen kanssakäyminen.

Vanhemmistani en ole niin varma, että millaisia fetissejä on tai on ollut. Tiedä sitten jos vaikka isäni olisi BDSM:n perään, mutta äiti on ainakin nuoruudessaan käyttänyt paljon kumisaappaita (nykyäänkin aika iso määrä pitkävartisia saappaita varastossa), niin olisikohan kiinnostus myös kumia kohtaan jotain periytyvää... P.S. Avatar-kuvani (kumisaapas päässä) ei sitten liity millään tavalla fetisseihini. :D
« Viimeksi muokattu: 24.01.2019, 01:16 kirjoittanut Kink »

Ninth

Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #2 : 24.01.2019, 01:18 »
En myöskään osaa sanoa ikää, mutta muistan saaneeni jo lapsena kiksejä fiktiivisistä satuttamis- ja pakottamisjutuista sekä valtasuhde-eroista. Kymmenennen kesän paikkeilta on ekat selkeät muistikuvat, jotka liittyvät näiden juttujen seksuaalissävytteiseen fiilistelyyn.

Luulin kuitenkin 21-vuotiaaksi asti olevani täysin aseksuaali, koska en osannut yhdistää näitä tuntemuksia seksuaalisuuteen; seksihän on sitä että penis menee pilluun ja BDSM on tunteetonta hakkaamista nahkavaljaissa, eikä kumpikaan näistä konsepteista väräyttänyt viisaria. Sitten rakastuin asioihin perehtyneempään kinkyyn, ja johan palaset loksahteli kohdilleen ja taivaan portit aukeni. :D
« Viimeksi muokattu: 24.01.2019, 01:42 kirjoittanut Ninth »

piNaNas

  • Vieras
Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #3 : 24.01.2019, 11:51 »
Mä sanoisin että oon aina ollut seksuaalisuudeltani kinky.

Mulla oli kyllä teini-iän alussa sellainen vaihe, että blokkasin seksuaalisuuttani tosi paljon. Voin samaistua siihen, että Ninthin tavoin en vaan tunnistanut kiinnostavina mitään seksuaalikasvatuksen tai median tai muun "oikean elämän" tarjoamia seksi-konsepteja. Luin kyllä paljon fantasiaa ja fanfictiota ja nautin valtavasti näistä mun fettailun kohteista fiktion muodossa. En vaan tajunnut että tää voisi olla sellaista, mikä joku oikeassa elämässä oikeasti leikkiä tai tehdä toisen kanssa.
Kun mun seksielämä sitten muiden ihmisten kanssa alko 17-vuotiaana, niin kyllä se oli nimenomaan kinkyvetoista. Tai ainakin kinkyys tai teemat sen ympärillä oli se syy, miksi olin kiinnostunut seksistä ylipäätään.

Kun aloin tulla tämän asian kanssa enemmän sinuiksi mulle alkoi nousemaan muistoja siitä, että mulla on ollu kinkyjä fantasioita jo ihan tosi nuorena. Siis päiväkoti-ikäisenä. Ja näin jälkeenpäin katsoen pystyn tunnistamaan että ne on olleet nimenomaan seksuaalisia fantasioita ja ajatusleikkejä.

momoi36

  • Vieras
Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #4 : 24.01.2019, 13:08 »
Baby, I’m born with it.

Huomasin sen siinä vaiheessa ku muut tytöt ei fantasioinu ja kiihottunut kiinnipitämisestä ja selkäsaunoista. Osinko ollu jotain 12v.

En osaa sanoa onko kinkyys periytyvää sen enempää ko homoseksuaalisuus, uskoisin että ei ole.

hiitamus

  • Vieras
Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #5 : 24.01.2019, 13:34 »
Mulla on aina ollu aika pimeitä fantasioita. Aika pitkälle meni kidnappausfantasioissa, kipujutut tuli vähän myöhemmin. Ageplayteemoja alko löytyä joskus ajatuksella et ku legojen päällä kävely sattuu, nii joku vois tunkee niitä mun pinppiin.  O:-)

Mulle selvis et oon jotenki erilainen vasta kun pyysin poikaystävää vetämään hiuksista ja se ei ihan tajunnu.

pikkuPrinssi

Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #6 : 24.01.2019, 14:08 »
Pervoksi tullaan silloin, kun jokin ulkopuolinen taho sellaiseksi leimaa, se kun on tilasollinen käsite. Jollei mieltymykset mahdu kahden keskihajonnan väliin, olet erillainen, erikoinen.

Epäilys ja ahdistus syntyy sitten kun tajuaa, ettei noi muut tee tälläista/sellaista, tai eivät ainakaan myönnä. Tästäkin syystä diskurssin on virrattava vapaasti. Asioita ei saa rajata sen mukaan, että kuka pahoittaa mielensä.

Joutsen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 55
  • I aim to please
  • Galleria
Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #7 : 24.01.2019, 14:16 »
Kinkyhalut alkoi oikeastaan vasta 20v kun pyysin silloista poikaystävää lyömään mua seksin aikana :D Kumpikin oli ihan pihalla et mitä hittoa, mut silti tehtiin sitä ja oli kivaa sen hetken mitä suhde kesti. Seuraavat poikaystävät ei ollu kiinnostuneita noista puuhista.

Teininä muistan että #daddyissues oli vahva meikässä ja ihastuin aina miesopettajiin ja kavereiden isukeihin. Ja vasta 30v tajusin että mussa on littlepuoli. Vaikka "oireet" on ollu aika vahvoja niin se oli silti todella iso kontrasti tuohon arkiminään ni oli vaikea yhdistellä palasia, enkä ees tienny et on jotain DDlg:tä olemassa. Parempi myöhään ku ei milloinkaan ;P

Ja vielä noihin littleoireisiin, niin yritin niitä tukahduttaa epätoivoisesti, esim heittämällä pois kaikki mun lapsuudenaikaiset pehmot ja päiväkirjat. Ja ostamalla tylsiä aikuisten vaatteita :D Voi kun olis tajunnu tän kaiken jo 10 vuotta sit.

Morticia

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • == Results from bdsmtest.org == 95% Rope bunny 8
  • Galleria
Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #8 : 24.01.2019, 14:25 »
Pikku Morticialla, ikää noin 6v oli tapana leikkiä sitomis leikkejä naapurin pojan kanssa, joka oli noin pari vuotta vanhempi. Leikissä poika aina nappasi "salaa" Mortician ja sitoi nippuun paksulla hinausköydellä ja jätti siihen "oman onnensa nojaan".  Tuo sitominen kutitteli ihanasti vatsanpohjaa eikä siitä paketista ollut kiire päästä pois. Päinvastoin.


PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #9 : 24.01.2019, 17:25 »
Jotenkin tosi outo kysymys kysyä miten on tullut kinkyksi? Kysytkö myös miten tulit vaikka heteroksi?
Ei kai sellaiseksi tulla, sellainen ollaan. Voi ehkä kysyä että milloin huomasit/tajusit olevasi kinky?

Aiheesta on aloitettu monia ketjuja aiemminkin, tuo foorumin haku on vaan aika surkea löytämään mitään


Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #10 : 24.01.2019, 17:52 »
Jotenkin tosi outo kysymys kysyä miten on tullut kinkyksi?
Kysymys taitaa kuulua, että milloin...

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #11 : 24.01.2019, 18:56 »
Jotenkin tosi outo kysymys kysyä miten on tullut kinkyksi?
Kysymys taitaa kuulua, että milloin...
Sori väärä lainaukseni. Mutta mun pointti oli siinä että ihmettelin tuota  "kinkyksi tulemista", oli nyt sitten kyse siitä ajankohdasta tai tavasta :)

ted

  • Vieras
Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #12 : 24.01.2019, 19:53 »
Aloin itsekseni toteuttaa pissaleikkejäni teini-iässä. Jos sanon, että 13 - 15 -vuotiaana, niin en paljon valehtele. Mutta muistan asian kiinnostaneen jo aikaisemmin, ehkä viiden tai kuuden iässä. Muistan, kun siskoni seisoi nilkkojaan myöten rantavedessä ja pissasi seisten uikkareidensa läpi. Tilanne jäi mieleen ja muisto on kutkuttava ja lämmin. Samoilla vuosilla kastelin sormenpääni pissasuihkussani. Muistan myös näheeni siskoni kyykkypissalla ja kysyin häneltä, uskaltaako hän koskea pissaansa. Taipumukseni juuret näyttäisivtä siis menevän syvälle lapsuuteeni. Transsukupuolisuuteni ei ehkä niinkään ole kinky-juttu, vaan koko identiteettiä käsittelevä asia. Haluni olla nainen tai elää naisen vartalossa on sekin vanhaa perua. Läheisimmät leikkikaverini varhaisessa lapsuudessani olivat tyttöjä ja nuorena kadehdin tyttöjen kauneutta. Vuosien mittaan aloin toteuttaa tätä piirrettä ostamalla naistenvaatteita. Edelleen tulen juttuun paremmin naisten kanssa, mutta eihän minua naisten porukoihin kelpuuteta. Sanoisin, että aikuisella iällä ei ole tullut juuri mitään uutta, mutta taipumukseni ovat syventyneet.

Lmr01

Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #13 : 24.01.2019, 22:07 »
Olin joskus.. oisko välillä 4-6 perhepäivähoidossa ja en ikinä nukahtanu hetkeksikään kun piti nukkua päiväunet. Mulla oli joku outo vakiokuvitelma missä nuori nainen kuljeskeli kaupungilla, tuli kidnapatuksi, nöyryytetyksi ja "sidotuksi". Kidnappauksen välineenä taisi olla joku ansa mikä johti tunneliliukumäkeen ja maanalaiseen kammioon. Tapa ei ole jäänyt mieleen mutta uhri riisuttiin väkisin. Vapauden rajoittaminen taisi tapahtua jollain naskilogiikalla telkeämällä kaapattu semmoiseen outoon luurankoon. En yhtään hahmota miten sen ois oikeasti kuulunu toimia. Jossain kohtaa uhri kans tahrittiin jollain mönjällä.

Kaikkea sitä pieni pervertikko keksii kun ei ole mitään tekemistä. Ongelmanahan tietty oli että kiihotukselle ei kehdannut tehdä mitään kun piti olla samassa huoneessa muiden kanssa. :|

Stargaze

Vs: Milloin tulit kinkyksi?
« Vastaus #14 : 24.01.2019, 23:08 »
Kyllä se on aina ollut, jo ennen kouluikää ja ennen kuin varsinaisesti edes tiesi, mitä seksi on. Ensimmäiset fantasiat ja leikit naapurintytön kanssa liittyi jo jotenkin "tää kidnappais ja sitois sut" tyylisiin leikkeihin, yhdessä tai sitten he-man ukkeleilla ja barbeilla. Toinen lempileikki ala-asteella oli jostain syystä kilpaa sitoa toisia ja katsoa, pääseekö pakoon.

Ja vahvasti kyllä epäilen (tai tiedän, voi lapsuuden traumoja) vanhempienkin olleen enemmän tai vähemmän kinkyjä. Tai ainakin pervoja, naivat tehdäkseen lapsia.