Kirjoittaja Aihe: Tampereen Pikkuisten playdate -miitti @Bar Bertel klo: 18:00  (Luettu 6663 kertaa)

Sara-Little

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 124
  • Ihan pikkuinen ilman rajoja
  • Galleria
Koska en näihin pääse niin kysyn varovasti onko 20.2 pikkuisten miittiä?

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Heiii Nellie! :love: Ihan tositosi hienosti lauloit!...

Hihii, kiitooos! Enköhän mä osaa Berteliin matkani täältä rotvallinreunalta mutta jos siellä saa selän takana piilotella ainakin alkuun niin.. Yay.. Että jos sellanen pieni hämmentynyt purppuratukka sinne tänään ilmestyy (sen teen mikäli ei oo illalla ihan väsy) niin saa lähestyä esittäytymään!!

Karkit on hyvä keino tutustua.. Taiteilu kans!!

Comawhitedoll

Hei sara! :love: Keskiiviikolle 20.2 ei olla suunniteltu pikkuistenmiittiä. Mutta silloin on kyllä Mixein alakerrassa köysittelymiitti johon saattaa eksyä muitakin pikkuisia! :) Jos tämä miitti on suosittu ja pikkuiset kaipailee enempikin playdate miittejä, niin ilman muuta järkätään uudemminkin tämmöinen! :love: itse ainakin ihan innolla leikkisin useemminkin pikkasten kesken! :3 Nellie mie lupaan ihan varppina olla siun tukena ja turvana! :love: vedä semmotteet sokeripoveriöverit, että jaksat hulista illalla hihii! :love:

P.S Lutkis sanoo etten sais ottaa muka näitä kaikkia mukaan.. että se ei auta muuten kantamisessa! Pöh kuinka muka pystyn päättään noista yhtään ketä jätän kotiin?!!! :o karsinu tsiljoona jo etten kaikkia ota!!  O:-)

lutkaprinsessa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 122
  • ♡ baby pink baby ♡
  • Galleria
No justttttt-T. Mä kannan vaa omat pehmot, jos sun laukkuun mahtuu noi kaikki ni ota vaan.  :P

Comawhitedoll

Hahaa joo ;D ;D C:-)

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Ikea-kassi, coma, Ikea-kassi. Sinne mahtuu useempikin pehmo, eikä kenenkään pidä jäädä kotiin! Ja sulla on kaks kättä, joten ota vaikka kaks ikea-kassia!

Comawhitedoll

Sie oot kettu niiiiiiin fiksu! :love: joo mie raahaan nuo semmoisissa mukanani! *hihkuu*

Huulipunahilkka

Voitaisko alottaa jo? Oon ihan valmis!!!!

alice

Haluaisko joku tehä tarravaihtiksia? Mulla on tarrakirjat mukana :love:

Persilja

Mulla on tyhmiä aikuisjuttuja, jotku sanoo töiksi  :'(  :'( BYYYHYYYYY

MURU

 :( sattuu sydämmeen murun pitää koko viikon olla pois treen miiteistä et jaksan töissä

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Oli ihan HURJAN kiva miitti!! Ja HURJAN kivoja pikkuisia!! Oli HURJAN kiva tutustua uusiin pikkuisiin!! Toivottavasti nähdään taas! Tämmöisiä lisää! Saa pyytää kaveriksi, olin se punaisessa bodyssa oleva pieni joka taiteili kissa-avaimenperiä  :love: Kiitos kaikille!  :love:

Ainu

Kiitos kaikille iha älyttömän upeasta illasta! Aika meni ku siivillä ja oli niin hyvä olla teidän kaa. UUSIKSI ASAP! Olin siel hello kitty puvus rillipää jos haluu kamu pyyntöjä laittaa :3c ja kiitos upeille järjestäjille ♡♡♡♡♡♡♡♡

Comawhitedoll

Kiitokset kaikille ihanille mukana olleille supermegamahtaville tyypeille! :love: Toiveita uudesta miitistä tuli ja koitetaan järkkäillä mahd. nopeeta uudestaan!! :3 Paljon oli tekemistä ja saatiin hurjasti askarreltua ja sotkettua paljon hihii O:-) Oheessa muutamia kuvia hienosta kaaoksesta hihii :love:

Comawhitedoll

 O:-) :love: