Kirjoittaja Aihe: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.  (Luettu 3838 kertaa)

Club X

  • Vieras
Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« : 10.02.2019, 15:56 »
Pikkusmiitti kokoontuu poikkeuksellisesti sunnuntaina 17.2. klo 15-18 Club X:llä osoitteessa Sahaajankatu 35 A 2. krs. Onko sinulla pehmo, joka kaipaa parsimista, lisätäytettä tai muunlaista paikkailuhoivaa? Tai oletko taitava käsistäsi ja haluat tarjota apuasi muille? Paikkaillaan yhdessä pehmopotilaat kuntoon! Paikalla tarvikkeita (lankaa, neuloja, vanua) ja pientä purtavaa. Toivomme osallistujilta 5€ osallistumismaksua tarjoilu- ja materiaalikulujen kattamiseksi. Nähdään!

heavenlydevil

  • Vieras
Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #1 : 10.02.2019, 17:37 »
Oi!!! hei mä koitan tosi tosi tosi kovasti parantuu mun tän hetkisest kipeydest et pääsisin ehkä tänne!! mä voisin kans ainakin korjailla pehmoja c": (mul on vaan yks pehmo täl hetkel joka tarvis korjausta ja se on Teuvo, mun valtava dinosaurus joka on laihtunu ajan myötä ja kaipais täytettä ja se ois vähä hankala ottaa mukaan....)

Wasabi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 238
  • Galleria
Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #2 : 10.02.2019, 20:06 »
Pehmot on ehjiä, mutta voisin tulla näpräämään rikkinäistä reppuani. Sekä tietysti tapaamaan muita pikkuisia ja pehmopotilaita.  ^-^

kuplamuovi

Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #3 : 10.02.2019, 22:17 »
mauno-haikin kaipaisi jo uusia sisälmyksiä, mutta se on sen verran iso kaveri että kaikki pehmusteet menisi siihen. ehkä parempi antaa sen vain olla pannukakku  :)) mutta ehkäpä mie silti tulen tänne muuten vain  ^-^

Sara-Little

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 124
  • Ihan pikkuinen ilman rajoja
  • Galleria
Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #4 : 11.02.2019, 04:14 »
Pehmot on ehjiä mutta mie tuun silti rakkaimman niistä kanssa paikalle(ja piilottelen nurkan takana koska ujous) . Mielenkiintoinen viikonloppu edessä kylläkin. Lauantaina Tampereen visiitti jossa tapaan ehkä yhden paikallisen pikkuisen :)

Lynx

Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #5 : 14.02.2019, 10:22 »
mauno-haikin kaipaisi jo uusia sisälmyksiä, mutta se on sen verran iso kaveri että kaikki pehmusteet menisi siihen. ehkä parempi antaa sen vain olla pannukakku  :)) mutta ehkäpä mie silti tulen tänne muuten vain  ^-^

Tuo vaan Mauno! Mun Ike on tulossa kanssa, hänen operaatiotarpeestaan tää klinikkaidea alunperin lähtikin. Varaan paljon täytettä!

Lynx

Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #6 : 15.02.2019, 22:51 »
Heippa tyypit! Sunnuntain klinikalla poikkeuksellisesti mukana myös Tohtori Halipanda, tai Halipandatohtori, pehmeää halia sekä pehmotohtorointia tarjoamassa. Kyseessä on siis Iso, joka ei ole kenenkään omana isona paikalla (vaikka hänellä oma pieni onkin), vaan tukitohtorina klinikalla. Ja halipandana. Itteeni ainakin jännittää kovasti pehmojen operoinnit, niin on hyvä että on jonkinlaista kokemusta omaava henkilö paikalla.

Vanua on, lankoja on, neuloja on! Ompelukonekin on tuotu paikalle. Omia korjaustarvikkeita saa toki tuoda mukanaan. Naposteltavien  suhteen saa esittää vielä toiveita.

Nähdään sunnuntaina! Mau!

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #7 : 16.02.2019, 18:15 »
Voiiiii.. Mun tekisi niin mieli olla paikalla ja tulla ja tuoda Kisulipisuli ja ehkä Tyyny-nalle tarkistukseen ja mahdolliselle operaatiolle mutta... Oon sattuneesta ^-^ syystä vähän subipipinen pieni ollut ainakin tänään ja en tiedä jaksaisinko lähtee huomenna kun sitten kuitenkin ylihuomenna on tylsä aikuispäivä ja sielläkin pitäisi jaksaa eikä  yhtään nyt kiinnostais ahdistusitkupotkuraivarit kun on ollut viimepäivät niin kivaa.. piuw.. en tiedä mitä tehdä!

*Suurieleinen pikkuisen huokaus*

Onko.. mitenkäkö josko.. Jos tuun niin voinko olla hiussuksiin? Ja saako olla herkkis jos herkistyttää?

Lynx

Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #8 : 17.02.2019, 10:06 »

Onko.. mitenkäkö josko.. Jos tuun niin voinko olla hiussuksiin? Ja saako olla herkkis jos herkistyttää?

Saa olla just sellanen ku on <3 Jos on tyhmiä aikuisasioita edessä, ni pikkusmiitti auttaa jaksamaan. Ainaki itteeni. Just siksi että saa olla pölö tai herkkis tai mitä ikinä onkaan.

Lynx

Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #9 : 17.02.2019, 20:45 »
Kiitos kaikille osallistujille! Olipa ihan huippuihana miitti <3 Kiitos kun autatte turvallisen tilan luomisessa olemalla ihania omia ittejänne. Pus!

Just kertoilin kissoille Iken operaatiosta ja siitä miten hyvin se meni ja miten onnellinen hän onkaan nyt kun pyrstö on vahvempi kuin koskaan. Kiitokset Tohtori Pandalle <3

Wasabi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 238
  • Galleria
Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #10 : 17.02.2019, 21:30 »
Kiitos ihanasta miitistä!  :love: Söpö, rento, hassu, turvallinen, hyväksyvä, pehmoinen ja värikäs ilmapiiri tuntui niin hyvältä. Ja sain jotain hyödyllistä aikaan!  ^-^

heavenlydevil

  • Vieras
Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #11 : 17.02.2019, 22:04 »
Kiitos niiiiiin monta!!! oli aivan mahtavaa ja jänskätys jota oli ennen tonne tuloa katos tosi pian ja oli vaan hirmu hyvä olla!! Kiitos kans kaikista avuista ja vinkkeleistä mun pehmojen kanssa, ja kiitos paljon Pandalle joka sai mun nuken jalan takaisin!! Tää oli mun eka miitti ikinä, ja mul oli alusta asti turvallinen ja hyväksytty olo. Ja megakiitokset tietty Lynxille kun järjestää tällästä mahtavuutta!!

Nyt on mun lohis ihanan thicc ja kaikki muut kaveritkin pulleita ja tyytyväisiä!

Oli niin ihana tavata teidät kaikki, toivottavasti nähdään pian taas!!

Sara-Little

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 124
  • Ihan pikkuinen ilman rajoja
  • Galleria
Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #12 : 19.02.2019, 13:06 »
Kiiiitos kaikille ihanille. Olitte ihania ja nyt kun jää on murrettu niin uskallan tulla myös jatkossa. <3

Pystyn niin samaistumaan Heavenlydevilin kommentteihin että miun pakkani on tyhjä ja hänen kommenttinsa riittää. Ihana kun miutkin hyväksyttiin joukkoon vaikka se toki oli pieni pelko mitä jos ei hyväksytä.

Mie tosiaan olin ekaa kertaa. Haluu nähdä pian teidät uudestaan.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Pikkusmiitti & pehmoklinikka 17.2.
« Vastaus #13 : 19.02.2019, 13:51 »
Ooneks jaksoin lähtee koska nyt kisulipisuli osaa tehdä jopa kuperkeikkoja!!!! Ihanaaaa. Ja sen kroppa lihakset on ihan parhaat! Kiitos Pandaisolle kun korjasi.. Se kyl näytti vähä hurjalta enkä uskaltanu kattoo paljon..

Mutta ehdottomasti ois kiva nähdä Helsinginkin päädyn pikkusia koska olitte kivoja! Ja jos ootte Tampereella niin mua saa tulla moikkaan aina ku ehdin!! Esim mix&matchiin saa tulla halii mua ja mun vaaleenpunasta prinsessa nallee!!!